Prometheův virální marketing nekončí

Prometheův virální marketing nekončí

8.6.2012 13:00


Právě dnešním dnem do amerických kin premiérově vstupuje Prometheus Ridleyho Scotta, v rámci čehož jsme se tak dočkali dalšího střípku z rozsáhlé virální kampaně k celému filmu.


Součástí tohoto nového materiálu virální kampaněPrometheovi je jednak nové video s Peterem Weylandem a jednak zcela nové internetové stránky.

Půlminutové video s Weylandem je zdánlivě bezvýznamné. Má totiž těsně předcházet jeho proslovu na TED konferenci v roce 2023 a Weyland zde „pouze“ cituje z knihy Friedricha Nietzscheho Tak pravil Zarathustra.

Právě na tuto knihu pak odkazuje i nový web WhatIs101112.com, který nenápadně upozorňuje na to, že z nějakého důvodu je ve vetřelčím světě klíčovým datem 10/11/12, tedy 11. října 2012 (Američané přehazují den a měsíc). I v onom samotném videu si u loga Weyland Industries lze totiž všimnout podnadpisu „budujeme lepší světy od 11. 10. 2012“.

Tak pravil Zarathustra je pravděpodobně nejznámějším Nietzscheho filozofickým dílem. Právě z něj pochází i slavný Nietzscheho citát „Bůh je mrtev“. Tak schválně, co se z toho ještě vyvrbí. Rozhodně je ale příjemným překvapením, že Prometheus nám z hlavy v dohledné době nakonec asi jen tak nevyprchá.

Thumbnail Play icon


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se přihlaš!