Gina ovládne smutek a nebezpečí. Objevení tragédie se pro Adama stává zjevením.
Foto: FX
Gina ovládne smutek a nebezpečí. Objevení tragédie se pro Adama stává zjevením.
Foto: FX
To pravé pro milovníky hororu. Každá série má svůj vlastní příběh a své vlastní postavy. Postupně tedy navštívíme dům, ve kterém ožívají duchové, léčebnu, kde se léčí homosexualita, coven čarodějnic, přehlídku zrůd, hotel, který vlastní upíři, dům uprostřed samoty, který má bohatou minulost, město, které se nechá snadno zmanipulovat.
Když jsem 11 řadu AHS začal sledovat, měl jsem obavy co se z toho vyvrbí. Po shlédnutí musím říct, že je to povedená záležitost. Je tam o něco méně fikce a o něco více alegorie než je v AHS zvykem. Skvěle vykreslená houstnoucí atmosféra a emoce z doby a prostředí, kde se reální lidé začali bát skutečných věcí…
Série natolik Murphymu a spol. osobní, že neměla od začátku šanci na úspěch v mainstream vodách. Možná proto se jedná o nejlepší sérii od Hotelu (a experimentální (meta) Roanoke). Symbolika a metafory jdou ruku v ruce s mrazivou, a dost možná nejděsivější společenskou výpovědí. Závěrečný double trip variace na Chrismas Tale je bezpochyby tím nejemotivnějším od ikonické epizody Orphans. Po křečovitém Double Feature řádná resuscitace série.