Skoro se i zdá, že filmy podle herní předlohy jsou zakleté. Zatím žádný takový film nedokázal napodobit úspěch předcházejících herních titulů. Nepovedlo se to ani snímku Assassin's Creed v hlavní roli s Michaelem Fassbenderem. Ten nyní prozradil, co se nepovedlo.
Film Assassin's Creed utržil celosvětově v kinech pouze 240 milionů dolarů. Rozpočet činil 125 milionů dolarů. Když se podíváte na čísla, je jasně vidět, že film akcionáře studia nemohl přesvědčit. I když se hovořilo o dvojce, plány byly okamžitě zastaveny. Bohužel ani tržby v Číně a v evropských státech nepomohly filmu vzchopit se. Ani recenze nebyly kdovíjak přívětivé.
(Michael se teď musí zaměřit na jiné projekty. Foto: Ubisoft)
Kde se film nepovedl? Michael Fassbender, představitel hlavní role a také producent filmu, má jasno. Uvedl, že ví, kde se film pokazil. Byl moc vážný, akce přišla příliš pozdě a má pocit, jako by film měl snad tři začátky, což je podle Michaela špatně. Těžko říci, zda zrovna toto byly důvody, proč snímek nedokázal přilákat diváky do kina. Série měla velký potenciál. Jenže to měly snad všechny filmy podle her. A většina neuspěla.
Film Assassin's Creed se připravoval již od roku 2011, takže tato stránka nebyla podceněna. Na vývoj filmu dokonce dohlíželo studio Ubisoft, ale ani to nepomohlo. Zdá se, že na pár (dlouhých) let budou dveře dalšímu filmovému dobrodružství zavřené. Alespoň nás čeká animovaný seriál, který dorazí na stanici Netflix. Do té doby si musíme vystačit s hrami. Ta poslední (Assassin's Creed: Origins) zatím sklízí nadšené ohlasy. Už brzy vám přineseme naši recenzi.
Souhlasíte s tvrzením Michaela Fassbendera? Co se vám líbilo a nelíbilo na filmu? A co říkáte na zatím poslední hru?
Zdroj: Cinemablend.com
#5 WolverineCzE: Need for speed byl lepší tři slova co jsem řekl po filmu assasina to byla kravina. Očekával jsem od toho víc. Zkazili film podle počítačové hry. Opravdu mě ten film nudil lidi co nehráli hry to hodnoti jinak ale bylo to dost slabý.
lepsi nez Need for Speed film a dost byl poveden AC anime serial bude blbost jelikoz vsichny radsi hrani nez Anime co vzdy zkurvi
#6 God of war#3 Monkeyskunk: To souhlasím. Vážnost se mi naopak líbila. Měli spíš víc vymazlit scénář…
No tak zrovna to, že to bylo moc vážné bych jako negativum určittě nebral. Nevím co je to za trend do všeho cpát komediální prvky. Někdy to zafunguje, ale většinou ne. Assasin je vážná hra, žádná odreagovačka, tak nevím proč by to u filmu mělo být jinak. Mě se film poměrně líbil, ale je fakt, že té minulosti tam bylo po málu…
#4 tom99Podle mě se moc zaměřovali na přítomnost. Bylo by lepší, kdyby tam bylo více minulosti, protože jsme se ani nestačili seznámit s Aguilarovou povahou a to je špatně.
Assassin je o „cestování časem“, bitkách a parkouru a toho tam bylo hrozně málo.