Ubisoft přichází s odvážným tvrzením, že ví, jak si v současnosti v kinech vedou herní adaptace a nečeká od Assassin's Creed žádný zázrak. Tak co přesněji studio od filmu čeká?
Úspěšný a skvělý herní titul bohužel v posledních letech neznamená výborný film, o tržbách radši ani nemluvě. Své o tom ví populární Warcraft, kterému se předpovídaly tržby do nebes, ale nakonec si z celého světa odnesl 433 milionů dolarů, což samozřejmě není málo, ale čekalo se přeci jen o něco víc. Warcraft měl za úkol ke hře přivést nové hráče, ale dle slov tvůrců se to moc nepovedlo a film v kinech táhli předeveším fanoušci.
Ubisoft si nic nechce nalhávat do kapsy a ja sám k sobě zcela upřímný. Assassin's Creed stál okolo 150–200 milionů dolarů (hrubý odhad) a aby film byl pro studio výdělečný, povídá se, že musí svůj rozpočet převýšit až čtyřikrát. Ubisoft tak nějak tuší, že se to filmu nepodaří a dokonce už nyní (tři měsíce před premiérou) je s tím smířeno, i když na první trailer byly dobré ohlasy. Proč tedy jít do projektu a vědět o tom, že vám příliš nevydělá?
(Nyní snad máme větší šanci na pokračování. Foto: Ubisoft)
Ubisoft ví, že případné ztráty jim vykryjí tržby z minulých (a budoucích) her. A hry stále budou hlavním koněm studia i pro následující léta. Ubisoft chce pomocí filmu přilákat ke své značce nové hráče a doufá ve větší prodejnost nových i stávajících titulů. Tento rok navíc Ubisoft nevydalo žádnou hru, protože se plně chtělo soustředit na výrobu filmu. Příští rok vše ale může být jiné.
Co z toho plyne pro fanoušky? Ty nyní mohou být mnohem klidnější. Pokud studio nepočítá s žádnými astronomickými tržbami, bude pro studio snažší odsouhlasit pokračování, pokud se film nestane vyloženým propadákem a splní přání studia přivést nové fanoušky k herním titulům. Navíc pro Ubisoft bude velice obtížné zvolit vhodný ukazatel, který by jim změřil procento nově přichozích hráčů, kteří se dozvěděli o hře díky filmu.
Těšíte se na film Assassin's Creed? Myslíte si, že překoná tržby Warcraftu? A máme nyní větší šanci na pokračování?
AC Unity vůbec nešlo hrát stěma jejich bagama a Syndicate mělo brutálně moc chyb a už to nebyl assasin jinak black flag a rogue se povedli.
Co jsem viděl trailery na AC tak předpokládat výdělek kolem 800 míčů je dost nereálné, ale jsem zvědav, očekávání nemám moc vysoké, budu rád, když se budu plést
Vzhledem k tomu, že nemám prachy držet krok s vydáváním konzolí, tak pro mě AC skončilo s Rogue. Ezio je bezkonkurenční, celá ta propracovanost dějový linie je skvělá. Black flag hraju už poněkolikátý, u Rogue mě trochu zklamalo to otočení situace, ale herně dobrý. Jediná hra, co jsem nedohrála je Liberation. To mě vůbec nebavilo. Víc fanoušků než Warcraft ta série asi nemá, takže s tou tržbou to asi nebude žádná sláva. Na film jsem zvědavá hodně, trailer se mi líbil, takže se těším. I když trailery na hry bývají taky dost poutavý. Po shlédnutí toho k AC3 jsem se hry nemohla dočkat a ve výsledku to je dlouhý, ukecaný, roztahaný. Ale ten tomahawk miluju. :-D
Vzhledem k tomu, že film budemít velmi dobré obsazení, předpokládám že do kin to přitáhne minimálně tolik fanoušků jako Warcraft, když bude film na úrovni (což by měl když tam hraje Fassbender) tak to vydělá tolik kolik potřebují.
Moje srdcovky sú AC:2 a AC:Rogue :)
No oni by mali v prvom rade zmeniť svoju firemnú politiku. Ich štýl vydávania hier premenil ich celú vlajkovú loď Assasins Creed na odpad… Som zvedavý ako to s tou sériu na koniec dopadne…
#5 tom99: Jo, ta okna jsou na prd. Nejvíc mě ale z herních mechanismů štve přechod do krytu za zdí nebo jiným objektem mezerníkem, to je tak neskutečně příšerná blbost. Vždycky ten přechod nastával automaticky, když se člověk k té zdi určitým způsobem přiblížil, ale nač to dělat jednoduše, když to jde složitě, že ano. Naštěstí v Syndicate už je to zas postaru. Krom toho jsem ale spokojen, hodně taky pomohlo, že jsem poměrně brzy přišel na způsob, jak vydělat rychlý prachy, takže jsem měl hned zkraje legendary gear a i bez vyšších skillů si i početnější mob silných protivníků mažu na chleba. Další věc, co se mi líbí je, že po synchronizaci viewpointu se neodkryje úplně všechno a člověka to donutí si tu Paříž celou projít – a tady musím ocenit, že se jim město moc povedlo, skutečně mě baví běhat po něm po celém a prozkoumávat každý roh. Sakra, už aby byl komp v pohodě. :D
#4 téčko171: Je to hrozně dlouhá hra. Já dělal tolik vedlejších úkolů a stejně mám naprosto mizivé procento dohrání celé hry. Máš pravdu, bugy byly vychytány (alespoň většina), ale třeba se skákáním je to furt na prd. Občas Arno skočí tam, kam nechci. Problematické je hlavně lezení z/do oken, kde se občas zadrhávám. Při honičce mě to několikrát stálo život…
#6 téčko171„Úspěšný a skvělý herní titul bohužel v posledních letech neznamená výborný film…“
To „v posledních letech“ bych bohužel nahradil spíš termínem „odjakživa.“ Jinak mně se Unity líbí hodně, zase ho ale hraju (resp. hrál jsem, neb mi odešel počítač…) až teď, po nějakých dvou letech od vydání, takže bugy už jsou vychytaný, modrý truhly jdou otevřít bez appky a mám k tomu zdarma Mrtvý krále. Navíc je tam strašná spousta aktivit okolo, zejména jsem si zamiloval vyšetřování vražd. Tož to je přece paráda, ne?
#5 tom99#2 Aprok: Jo, mám to podobně, Ezio a pirátské hry byly super…
#1 Erzik: Mě nejvíc zklamalo AC:Bugity (Unity) :D a nejvíce se mi líbilo AC:Black Flag a AC:2 ;) a na film sem taky zvědavej pač mě se trailer líbil i ten song do toho :)
#3 ErzikNa film jsem zvědavý, jednou z výsad her je právě výpravnost. Historické pozadí, souboje, akce a dosti originální propojení minulosti a současnosti. Dávám tedy filmu velkou šanci. Hry také asi budu hrát dál, i když mě ty poslední dvě neskutečně zklamaly…
#2 Aprok