Madeline v pátém díle obdrží od divadelního režiséra povzbudivé novinky ohledně problémového představení. Zároveň je ale nemile překvapená jeho odtažitým chováním.
Foto: HBO
Madeline v pátém díle obdrží od divadelního režiséra povzbudivé novinky ohledně problémového představení. Zároveň je ale nemile překvapená jeho odtažitým chováním.
Foto: HBO
Jít na Big Little Lies | Jít na Edna
Píšu to ve vlastním hodnocení, napíšu to i zde. Seriál vsadil na hvězdné obsazení a na oblíbený román. ALe nějak se jim nedaří, tedy ne že by se to lidem nelíbílo.. možná se zdá jen mně.
Zatímco v jiných seriálech musí příběh knihy zkrátit tak, aby se vešli do naplánovaných dílů (a přitom tedy často mění děj, ale vše kvůli nutnosti zkratky), tak tady také přidávají děj, co není v knize, ale aby dokázali naplnit naplánované díly. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Divadlo s politicky korektním dějem, poměr s režisérem…Co to přináší ději oproti knize? V té byly dobře vylíčeny různé životní osudy žen a situace, které prožívají. Nosná témata – domácí násilí, problémy samoživitelek, problémy s dospívajícími dětmi, problémy stárnoucích žen a vůbec delších manželství, šikana ve škole, maloměstská komunita. To je skutečný život, ve kterém by se lidé mohli poznat. Režisér se snaží ukázat emoce hrdinů pomocí záblesků vzpomínek, snů, představ – ale něco tomu chybí. To něco… Podívejte se třebas na Feud, tam jsou dvě stárnoucí báby a ony hrají jako o život! A vše, co tady pracně vytváří scénárista s kamerou, tam ty dvě předvedou ve své tváři, postojem, pohledem, řečí -smutek, vinu, zoufalství, nenávist, lásku, touhu…HERECTVÍ.