Premiéra páté řady Breaking Bad se stala se svou sledovaností 2,9 milionů vůbec nejsledovanějším dílem tohoto seriálu. Oproti sledovanosti prvního dílu čtvrté řady je to nárůst o 14 %.
Pokud bychom ale spektrum diváků ještě rozdělili, v nejdůležitější skupině 18–49 let, na kterou je cílováno reklamami, by se jednalo o 1,9 milionu diváků, tedy nárůst o 34 % proti startu minulé série. Včetně reprízy, která se vysílá o hodinu a půl později se dostaneme na sledovanost
3,5 milionů.
Co je ale nejvíce překvapivé, je, že rekord sledovanosti padl, přestože kvůli sporu se satelitní vysílací společností Dish Network nebyl na této síti kanál AMC přenášen, čímž se AMC připravila ještě o 14 milionů POTENCIÁLNÍCH diváků.
Přesto se ale nejedná o rekord AMC, kterým je se svými 8,99 miliony seriál The Walking Dead.
Určitě se přesto jedná o skvělý začátek a nezbývá než Breaking Bad popřát, aby si sledovanost udržel a ještě kousek vystoupala, ačkoliv podle sledovaností minulých sérií je spíše pravděpodobnější opačný trend: