Expanze Netflixu začíná dosahovat vrcholu, takže se diváci musí začít hledat jiným způsobem. Netflix pravděpodobně přijde s levnější variantou předplatného, ale bude to mít háček.
Netflix si od samého začátku zakládá na jednoduchosti. Tři typy předplatného a všechno v jeden den. Tento formát známe již od samého začátku. Teď i prozatím největší streamovací služba začíná hovořit o změně, která pomůže divákům ušetřit. Ředitel Netflixu, Reed Hastings, prohlásil, že společnost přemýšlí nad předplatným s reklamami. Nedočkáme se ho hned. Výhledově se bavíme o příštím či přespříštím roku.
Netlfix není jedinou platformou, která má ve svém programu reklamy. Platformy Hulu, Peacock a Paramount+ již reklamy ve svém vysílání nabízí. Letos by se stejnou variantou mělo přijít i Disney+. Nutno dodat, že v případě Peacocku je verze s reklamami zdarma. Placená verze je pak bez reklam.
Pokud se tedy budeme nadále bavit jen o Hulu a Paramount+, tak se cena pohybuje okolo 5 až 6 dolary měsíčně. V případě, že by se Netflix vydal podobnou cestou, tak se nákladově dostáváme na polovinu, což by pro předplatitele mohl být zajímavý kompromis. Otázkou je, kolik reklam by obsah měl.
Netflix neprožívá právě růžové období, Foto: Netflix
Netflix momentálně neprožívá své nejlepší období. Poprvé za deset let vykázal pokles předplatitelů. Za první tři měsíce roku 2022 se počet předplatitelů snížil o 200 tisíc. Není jasné, jestli v tomto výsledku zahrnuto i přibližně 700 tisíc předplatitelů, které měl Netflix v Rusku, kde pozastavil svou činnost z důvodu války na Ukrajině. Tato zpráva zamávala i s cenou akcií Netflixu. Mezi 19. a 20. dubnem se cena akcií Netflixu propadla o 117 dolarů. Aktuálně se cena pohybuje na 220 dolarech za akcii. Tak si vedl Netflix naposled v roce 2018. Přitom ještě před šesti měsíci se cena akcií pohybovala okolo 700 dolarů.
Myslíte, že se Netflixu podaří chytit druhý dech?
Zdroj anotačního obrázku: Netflix
Jednoduše mrkněte sem – dal jsem si pro vás menší prácičku vytvořit podrobný návod, ušetříte jak cyp a je k dispozici ke sledování nesrovnatelně víc filmů a seriálů, jak na Netflixu či HBO GO dohromady :P https://youtu.be/5zaPq6eo7W8
přesně
Preto ľudia prešli na streamovacie platformy, lebo odmietajú reklamu a chcú si pozrieť hocičo, kedy chcú. Takže reklamy z princípu odmietam. Aj keď to bude lacnejšie. Tak nech to dajú ako Peacock. Ak s reklamou, tak zadarmo. Veď to je potom ako Skylink. Vysielajú stanice, kde idú vkuse reklamy a ešte človek za to aj musí platiť.
To radšej nak dajú naspäť 30 dni zdarma a nie dávať reklamy ,potom ľudia nebudú platiť za malé predplatne ..
Netflix od té dobyco jede styl nekvalitní kvantita, tak za nic nestojí, to co teď většinou přidává je nekvalitní a nudný odpad!
To teda když už to platím, tak si radši připlatím za obsah bez reklam :) Dřív co mělo logo Netflix origin bylo známkou kvality, dnes točí spoustu obsahu a za zhlédnutí většina nestojí, na to by se měli zaměřit!
Kdyz uz si neco chci platit tak urcite nechci reklamy, za me je to krok zpatkyJestli chtej zvysit popularitu tak at daji vic zarizeni v ramci jednoho uctu..
#18 desaix: m0rdred, si to ty? Snažím sa rozlúsknuť hádanku, čo ťa viedlo k odpovedi cez iný užívateľský profil (ha)
#18 desaix: m0rdred, si to ty? Snažím sa rozlúsknuť hádanku, čo ťa viedlo k odpovedi cez iný užívateľský profil (ha)
#16 beat: Dôvod je ten, že film/seriál je zdroj vizuálnej komunikácie s divákom a preto je nutné dodržať určité pravidla. Ak by išlo o rozhlasovú hru, nebolo by nutné prikladať váhu tomu ako vyzerá človek ktorý interpretuje danú postavu. Vo filme je to inak. Preto ak má herečka zobrazovať postavu ktorá je, podľa predlohy, veľmi krásna, tak sa pri konkurze snažia vybrať herečku ktorá aspoň čiastočne zodpovedá určitým kritériám krásy. Z rovnakého dôvodu sa do role Tristana a Izoldy či Rómea a Júlie nevyberajú herci ktorí sú vekovo starší. Meryl Streep a Clint Eastwood sú skvelí herci, ale asi by diváci neboli spokojní ak by zobrazovali 16 ročných milencov Rómea a Júliu. Ak rasa herca narúša príbeh sfilmovaného diela, alebo samotný charakter postavy, tak by do role nemal byť vybraný. Nieje na tom nič rasistické, ide o elementárnu logiku. Existuje množstvo filmov kde zmena rasy, veku či pohlavia nehraje rolu. Na druhej strane existuje pomerne dosť filmových príbehov kde je nutné držať sa určitých pravidiel pri výbere hercov.
#19 beat #20 beat#12 pidalin: Souhlas a navíc mě prudí, že se předpokládá, že si TV zaplevelím 10-ti aplikacemi na streamovací služby a vždycky budu přemýšlet, co kde zrovna běží. Popravdě, by mi vyhovovalo, kdyby byl jeden „Netfix“ a v rámci něj klidně oddělné předplatné na Disney+, Amazon, Netflix, HBO atd…
#13 m0rdred: dôvod?
#18 desaix#9 beat: dôvod?
#9 beat: A tohle je blbost, pokud je v předloze někdo bílej tak má být bílej, pokud černej tak má být černej, pokud růžovej tak ať je růžovej. Když tvrdí, že jedou dle předlohy tak ať jedou pořádně, nebo ať řeknou, že vzali jen trochu s předlohy a vytvořili vlastní příběh (třeba Zaklínač). Tyhle kraviny, že je jedno kdo koho hraje jsou vtipné, zvlášť když to na druhé straně strašně vadí, představ si, že by běloch hrál Cyborga, nebo Bladea, Black Panthera, Spawna apod.
#9 beat: Ty mi nic neraď.
#16 beatJo a jak tu někdo zmínil že je těch služeb moc a trh se drolí a potřebujete čimdál víc streamovacích služeb abyste měli přístup ke všemu, tak to je třetí důvod, možná ten nejdůležitější. Když byl jenom netflix, tak ho měl skoro každej, dneska potřebujete tak 5, 6 služeb a z toho polovina u nás vubec neni, takže když už je někdo nucenej většinu obsahu pirátit (protože jeho prachy nechtěj) tak si třeba rovnou řekne že si upirátí i to co je na netflixu, protože sr*t na to. Ať se nad sebou fakt zamyslej, kam tohle jako chtěj nechat zajít? Že bude mít každý studio svojí streamovací službu a budeme neustále čekat 5 let než se k nám dostane abych mohl platit dalších 7 eur kvůli jednomu seriálu? To je přece směšný.
#17 Archen*koukat
Netflix neroste, protože má špatnou jazykovou podporu, kam chtěj jako růst když ani 20 let starý AAA filmy nemaj titulky? Musej si uvědomit že 6 miliard lidí neumí anglicky a oni jejich prachy potřebujou, i u nás je spousta lidí co to nechce platit když tam skoro nic nemá ani titulky, proč by to platili když si to stáhnou z uloz.to rovnou s titulkama v obraze. Nechte si stranou ty vznešený kecy typu „se nauč anglicky“ tady jde o byznis, oni se musej přizpůsobit trhu, svět se kvůli tomu anglicky učit nebude, navíc na to abyste mohli koupit na filmy a seriály potřebujete trochu jinej level angličtiny než na komentování na facebooku. Tohle je podle mě primární důvod, špatná podpora jazyků a to že je to šíleně regioblokovaný, když je to tak hrozně regioblokovaný pro nás, tak jak na tom musej bejt v ještě „podřadnějších“ zemích? Kdo by za to pak chtěl platit když tam nic neni? Já platim 3 streamovací služby, v češtině většina věc na který koukam neni (HBO má tu podporu asi nejlepší) a je to tak strašně ořezaný pro náš region, nebo to k nám jde s takovym zpožděním že si to radši taky někde stáhnu než abych čekal až se mi to tam oficiálně objeví ten novej díl seriálu, tak co jako pak chtěj když takhle flušou do ksichtu lidem mimo USA a pár dalších privilegovanejch států?
#7 m0rdred: niečo ti poradím. Nesleduj farbu pleti, ale sleduj herectvo. Potom budeš spokojnejší.
#13 m0rdred #14 HellTsuku #15 beat#7 m0rdred: yes
Dobře jim tak tak. Na ty jejich korektní černošský manýry se nikdo koukat nechce. Už u Zaklínače je to k zblití, jak tam obsadili postavy a jak s předlohou k seriálu pracují.
#8 Harry01 #9 beat#5 SmetyCZ: :)
Stěžovat byste si chtěli? Von vám ještě Geralt s růžovou hřívou a platonickou láskou k nebinárnímu ghoulovi ukáže, zač je toho loket, nevděčníci!
#6 Michal_#2 MiqueEala: Prichádza o nich preto lebo zvyšoval ceny hlavne v Amerike. A chce zrušiť zdieľanie hesiel. Navyše teraz je už toľko tých streamovacích služieb že ľudia začali subscribovať iba keď si chcú niečo pozrieť a potom to zrušia.
#2 MiqueEala: Přesně tak. Točit méně filmů ve vyšší kvalitě a ne moc filmů plných nesmyslů
O předplatilete přichází, protože netočí skoro nic dobrého.
#3 Fabio05 #4 -Skinner-Pořád ten stejný vzorec. Na začátku se láká na kvalitu, následně se budují značky a pak se začne točit jedna věc za druhou. Netflix toho vydává tolik, že to běžný predplatitel ani nemůže všechno zachytit. Spíš naopak je přehlcen a ze zkušenosti již jistě zklamán, takže spíš přemýšlí, jestli si tu novinku pustí nebo ne. Pak dojde k závěru, že spíš ne…