Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 310×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Shrnutí epizody The Bells aneb která událost byla nejlepší?

Shrnutí epizody The Bells aneb která událost byla nejlepší?

V páté epizodě jsme si mohli užít další bitvu, která tentokrát proběhla v Králově přístavišti. Zopakujte si tento díl za pomoci následující rekapitulace.

17 16
15.5.2019

Dračí kámen

Varys plánuje informovat celé Západozemí o tom, co je Jon Sníh skutečně zač. Tyrion to poví Daenerys, která se vypořádá s touto hrozbou. Následně se vydává obléhat Královo přístaviště, ke kterému by brzy měly dojít severské armády.

Královo přístaviště

Tyrion zjistí, že byl jeho bratr Jaime zajat muži dračí královny, a proto ho jde osvobodit. Zatímco Jaime zamíří do Králova přístaviště za Cersei, tak se spojenecké armády připravují před hradbami Králova přístaviště. Daenerys zahájí útok na město na svém drakovi, díky kterému zničí veškerou železnou flotilu. Následně se pustí i do ničení městských hradeb.

V králově přístavišti začnou zvonit zvony, čímž místní dávají útočícím armádám najevo, že se vzdávají. Tyrion, Jon a ostatní si myslí, že mají vyhráno, ale Daenerys se rozhodne město srovnat se zemí. Za pomoci Drogona začne ničit budovy a zabíjet místní obyvatele.

Kromě Jaimeho se do Králova přístaviště dostali i Sandor a Arya, kteří došli do Rudé bašty. Když Cersei prchá pryč, tak je zastavena Sandorem, který se však utká pouze se svým nemrtvým bratrem Gregorem. Arya se mezitím rozhodla odejít z Králova přístaviště, ale má problém se z něj dostat, jak ho Daenerys ničí. Cersei se setkává s Jaimem, se kterým zamíří do podzemního komplexu, ze kterého však není úniku.

Počet smrtí

V pátém díle osmé série zemřelo celkem osm známých postav, mezi které patří Varys, Harry Strickland, Euron Greyjoy, Qyburn, Sandor Clegane, Gregor Clegane, Jaime Lannister a Cersei Lannister. Kromě toho zemřela Nora, matka, které pomáhala Arya během obléhání Králova přístaviště. Dále zemřel nevyřčený počet obyvatelů Králova přístaviště, vojáků rodu Lannisterů a Zlaté společnosti, Seveřanů, Neposkvrněných a Dothraků.

Vyberte nejlepší událost z epizody The Bells

45%
19%
13%
9%
8%
3%
3%
667 hlasů

Foto: HBO

Diskuze /104

Isilmir

„Dále zemřel nevyřčený počet obyvatelů Králova přístaviště, vojáků rodu Lannisterů a Zlaté společnosti, Seveřanů a Neposkvrněných.“

Takže ti Dothrakové jsou asi fakt nesmrtelní …

#7 Xavik
15.5.2019 | 18:04:45
Paetur

Smrt Jaimeho a Cersei byla poetická, moc pěkně zpracované. Souboj Cleganů byl zase doprovázený skvělou Djawadiho hudbou. Asi dám přednost Jaimemu. Jinak, uteklo mi to, nebo se tvůrci nevyjádřili k smrti Eurona? Že by ještě žil?

#15 Bobik222
15.5.2019 | 18:06:19
Locker.

Souboj Cleganeů je opravdu jediná věc, za kterou tvůrce v této sezóně pochválit…

#100 endymion #101 Svjatogor
15.5.2019 | 18:12:10
Violet

Konečně byl drak stejná potvora a hrozba jako celou dobu v seriálu. Nechápu, co to jako mělo znamenat, že jeden zemřel tak lehko, až směšně.

15.5.2019 | 18:15:43
Svjatogor

Dal jsem Jinou událost, tj. odhození lannisterských mečů a 15 vteřin naděje. :-D

15.5.2019 | 18:24:12
rejbek

Mne len nejde do hlavy to,ale asi to bolo točené len na zmiatnutie fanušíkov počas natáčania ide jon spolu s Cersei na hradbách KL a niečo diskutuju a hla cersei je zrazu dead a nič také v tej časti nebolo takže to bola fake scena pre paparazov zjavne.

15.5.2019 | 18:24:49
Xavik

#1 Isilmir: Doplněno, úplně jsem na ně zapomněl. :D

#33 FanArrow
admin
15.5.2019 | 18:25:29
RightfuHeir

Rozloučení Aryi se Sandorem.

15.5.2019 | 18:32:18
Lord_Casterly
  1. Cercei a Jaime
  2. Arya a Sandor

Jinak nejlepší je rozhodně zjištění EpicDanyFans že jejich hrdinka povraždila statisíce nevinných lidí a zařadila se k Hitlerovi, Stalinovi a Mao Ce-Tungovi :D to je to nejlepší

#12 Arrow123
15.5.2019 | 18:36:39
Hanz28

Za mě loučení Tyriona a Jaimeho..

15.5.2019 | 18:47:56
Locker.

Proč je mezi mrtvými napsán i Ser Gregor Clegane? On je nesmrtelný..nor­málně vstane a vyhrabe se…

Zbaví se ho až tím, že k němu přiváží balvan a shodí jej do moře…

15.5.2019 | 18:51:02
Arrow123

#9 Lord_Casterly: Daenerys je Joffrey s drakmi. Len nechápem prečo má ona toľko fanúšikov a Joffreyho všetci neznášajú keď psychicky sú na tom rovnako

#14 Monoceros
15.5.2019 | 18:51:49
dfx

Mna by zaujimalo, ako sa rozmnozuju Neposkvrneni. Bolo ich 8 tisic, ked ich Daenerys kupila. V traileri na buducu epizodu je ich viac, a to polovica zomrela pri obrane Zimohradu. A medzitym viaceri v inych bojoch tiez zomreli. Dufam, ze to konecne vysvetlia.

#16 Bobik222 #20 xu.an.sk
15.5.2019 | 18:53:37
Monoceros

#12 Arrow123: No, asi proto že Joffrey byl rozmazlené princátko kterýho maminka nosila na rukou. Nikdy mu nic nechybělo a přesto se z něho vyklubal totální kretén. Daenerys byla už jako miminko nucena žít v exilu a cestovat odnikud nikam jenom aby přežila. Celou dobu jí usilovali o život a to dokonce i vlastní bratr který ji týral … mám pokračovat? Srovnávat Daenerys a Joffreho je fakt mimo a to i přesto co Daenerys udělala.

#17 Bobik222 #68 Arsiän
15.5.2019 | 18:57:08
Bobik222

#2 Paetur: Souboj Cleganů byl opravdu doprovázen pěknou hudbou. Ale přišel mi strašně špatný. První co mě napadlo byl film Mortal Combat. Taková ta béčková scéna jak vše kolem padá, v dálce jsou nádhrné mraky a hrdinové do sebe řežou hlava nehlava.

15.5.2019 | 19:02:01
Bobik222

#13 dfx: Neposkrvnění se rozmnožují dělením.

15.5.2019 | 19:03:14
Bobik222

#14 Monoceros: Ale výsledek je dost podobný co? Pomineme li tedy že Denerys zabila asi 10000× víc lidí než Džofry.

#31 Stardos
15.5.2019 | 19:04:15
anndy

loučení – jen nevím, jestli se mi líbila víc Arya s Ohařem nebo Jamie a Tyrion

15.5.2019 | 19:08:31
Lovila veverky

Nejlepší je, že konečně všichni vidí, co je ten blonďatý rozmazlený spratek už zač!

#22 vacicak #32 Stardos
15.5.2019 | 19:16:17
xu.an.sk

#13 dfx: NQ dany ich ozivi

15.5.2019 | 19:19:40
Svjatogor

Loučení Sandora Clegana (už od s04e01 jsem se snažil zbavit se zlozvyku mu říkat jenom Ohař) s Aryou byl lidsky silný. Oba herci zahráli svá maxima. Její zoufalý běh zkázou a konejšení koně se mi líbilo. Škoda, že se Sandor musel rozloučit s GoT retardovaným soubojem s bráchou, bodáním do jeho hlavy a skokem z perníkového hradu. :-(

Tvůrci, vyližte mi polevu. :-D

#23 widy.33
15.5.2019 | 19:24:19
vacicak

#19 Lovila veverky: rozmazlenej? kdy a kdo ji rozmazloval?

15.5.2019 | 19:26:55
widy.33

#21 Svjatogor: a ešte prišiel aj o jeden a pol oka to naozaj nemuseli urobiť :(

#49 Svjatogor
widy.33
15.5.2019 | 19:29:38
Exie_

Jako ta epizoda byla hodně bééf. Dany najednou otočila o 360 stupňů a udělala tohle. Ale podle mě za to nemůžou pouze scénaristi. Tohle by bez souhlasu George R.R. Martina takhle neudělali.

Podívejte se na epizodu 4×02, resp. pouze na vizi Brana. Je tam záběr , stín draka poletujícího nad Kings Landing. Stejný záběr jako v páté epizodě této série.

https://www.youtube.com/watch?…

1:19 a sledujte.

Jako říkám. Nemůžou udělat takové velké rozhodnutí bez R.R … Můj názor.

#25 Bobik222 #30 Eewy
15.5.2019 | 19:30:49
Bobik222

#24 Exie_: Pokud vím tak od páte série RR do scénáře nezasahuje.

#26 widy.33
15.5.2019 | 19:34:24
widy.33

#25 Bobik222: to nie ale približného konca sa držia veď iba oni traja vedia ako to má skončiť pre istotu keby sa nedožil toho aby dopísal knihy ale ten zmetok pred tým nuž …

#29 Bobik222
widy.33
15.5.2019 | 19:36:11
TerezaJ

Já si myslím, že mnozí obyvatelé KL přežili. Oni začnou vylézat z úkrytů, Daenerys snad nevypálila vše, to by zabila i svou armádu.

#28 Bobik222
15.5.2019 | 19:38:00
Bobik222

#27 TerezaJ: Vyleze jich přesně tolik kolik si scénáristi usmyslí. Možná jich bude víc než předtím stejně jako neposkvrněných. Ty nám taky záhadně přibývají.

15.5.2019 | 19:43:29
Bobik222

#26 widy.33: Máš pravdu. Konec byl údajně známý.

15.5.2019 | 19:46:52
Eewy

#24 Exie_: I v té čarodějnické věži, kde byla Daenerys s ještě malinkými draky chvíli lapnutá, byla její vize železnýho trůnu, stojícího ve spálených ruinách…

15.5.2019 | 20:20:47
Stardos

#17 Bobik222: Proč všichni dělají z obyvatel KL nevinné oběti? Protože nejsou to ti samí, co jásali nad popravou Neda Starka, obdivovali Joffreyho, radovali se z pochodu Cersei, což by dělali i u Margeary (která je jako jediná z těch vyšších řad podporovala), pak následně stáli za Cersei a nepokusili se o převrat kvůli svému bezpečí (ty výmluvy že se bojí Cersei, vojáci mají taky vlastní mysl, viděli jsme jak odhodili meče). Neříkám, že všichni jsou stejní, že tam nebyli nevinní, a hlavně k tomz že mezi oběťmi byli i děti. Ale notak, Dany to neudělala protože by z toho měla radost jako Joffrey nebo Ramsey

#41 sonulle
15.5.2019 | 20:23:12
Stardos

#19 Lovila veverky: Nechci nic říkat, ale tohle o Joffreyovi už víme pár let. Nějak ti to doteď uniklo :D

15.5.2019 | 20:24:37
FanArrow

#7 Xavik: Proč si tam nedal loučení Tyriona s Jamiem nejlepší moment ten si zaslouží název a né jiná událost.

15.5.2019 | 20:24:43
FallenMaia

Presne tak mal tam byť ten rozhovor Tyriona a Jaimeho, za to by som hlasoval hneď. Inak hlasoval som za súboj bratov. bolo to cool.

15.5.2019 | 20:29:46
McLovin

Hej Varys zradil ale nebyla ta zrada hlavně v tom, že se pokoušel Danny otrávit? Nebo jsem nějak nepochopil proč tam mluvil na začátku s tou holkou z kuchyně že musí někdy jíst?

#38 surky3 #40 widy.33 #43 roob #75 Rumek
15.5.2019 | 20:35:00
Robinson

Rozhodně to že konečně chcípla Cersei, ale z tohohle si nevyberu nic.

15.5.2019 | 20:38:16
Docik

nejlepší na té epizodě byly výrazy všech kterým došlo že měl Varys pravdu

15.5.2019 | 20:41:39
surky3

#35 McLovin: Jediný co jsem pochopil bylo že Varys tam psal zprávy že Jon je právoplatný následník trůnu. Ale taky do teď nechápu v čem ta konkrétní zrada byla…

15.5.2019 | 20:43:08
Lord Okakek

Nejlepší byl Cleganebowl

15.5.2019 | 20:45:53
widy.33

#35 McLovin: aj mne to prišlo že sa ju pokušal otráviť

#53 naviivan
widy.33
15.5.2019 | 20:46:44
sonulle

#31 Stardos: V KL i na severu jsou všichni stejni. V Kl prostě jásali nad popravou Neda, protože se přiznal, že je zrádce, nevěděli, že se jedná o lživou kampaň, kterou vykonstruovali Lannistři. Nenáviděli Cersei, panovnici, které byly naprosto ukradnutí a ze kterých si dělala živý cíl. Sama přiznala svojí vinu a prošla si uličkou hanbou, sama si tam zavedla tyto pravidla a řádně za to zaplatila. Promiň, ale ti lidé jednali podle informací, které měli od svých vůdců světských Cersei, náboženských Vrabčák. To je jako by si řekl, že mají vypálit celé Německo, protože následovali propagandu Hitlera. Všude jsou lidé dobří a zlí, ale genocida není omluvitelná v žádném městě, ať už fiktivním či opravdovém. Ke všemu ryba smrdí od hlavy a stou se má začít.Měla začít ze Cersei. A ač se ti to zdá divné ti lidé byli nevinní.

#42 sonulle #55 Rafan
15.5.2019 | 20:47:21
sonulle

#41 sonulle:(oprava) se Cersei.

15.5.2019 | 20:49:18
roob

#35 McLovin: mohli to spravit viac do oci bijuce, mohli chytit Marthu s jedom a osud Varysa by bol specateny aj bez tyriona. Inak by mi vzivote nenapadlo, ze ju chcel otravit, keby som to necital v inej diskusii..

#47 Monoceros
15.5.2019 | 20:49:30
Keyer

Mně se nejvíc líbil rozhovor Aryi a Sandora. To jejich rozloučení. Jak ji svým způsobem málem pohladil po hlavě a ona ho pak oslovila jménem… Škoda, že to není v nabídce :) Jeden z mála světlých okamžiků v jinak dost temné epizodě…

15.5.2019 | 20:56:23
dxm

za mě byla nejlepší scéna vstup Jamieho do KL a nástup Zlaté společnosti do bitvy. hlavně doprovázeno geniální hubou.

15.5.2019 | 20:57:48
Sctyri

Na cleganebowlu bylo moc vidět, že je vše okolo cgi před zeleným pozadím, dost mně to vadilo a rušilo.

15.5.2019 | 20:58:24
Monoceros

#43 roob: ježíši jenom to ne, ona by potom upálila i tu holčičku … je jasný že se ji pokusil otrávit, už to naznačil Tyrionovi ve 4 díle že ji zabije Hlasoval jsem pro jiná událost … bohužel v nabídce nebyla ani jedna ze scén které se mi líbily …byly to celkem 3 scény

15.5.2019 | 21:01:44
merit

Nemôžem hlasovať. Nedokážem si totiž vybrať, cela epizóda bola úžasná.

15.5.2019 | 21:08:55
Svjatogor

#23 widy.33: Hora a mačkání očí zkrátka spolu souzní. Šroubek a matička. Jenže Hora zřejmě rozchodil zásah dýkoudo temene, přetnutí míchy nebo rozseknutí malého mozku. Tímto byla uražena moje inteligence. Dejme tomu, že Hora byl po záchraně Dr. Hou… Qyburnem víceméně idiot s IQ do 40, přesto byl živým. On rozchodil útok na vitální funkce mozku a ještě měl natolik vysoké IQ, že si uměl vytáhnout dýku. WOW… :-D

#52 widy.33
15.5.2019 | 21:09:10
Flint88

Áno Varys chcel otráviť Daenerys. Preto tam mal ten dialóg s Marthou. Nie preto sa jej pýtal či kráľovná konzumovala jedlo že by sa bál aby Daenerys nebola hladná ale preto sa jej na to pýtal pretože jej Martha do jedla pridala jed. Tak že už len kôli tomu si Varys zaslúžil trest smrti.

15.5.2019 | 21:11:20
naviivan

Tyrion VEDEL ,že Cersei musí prehrať ......vedel , že KL reálne hrozí masaker .....vedel to , veď to povedal Jaimemu .....A napriek tomu poslal Jaimeho na smrť za Cersei . … Keby ho nechal pekne sedieť na zadku do rána, tak mu zachráni život a sebe zachráni hlavu . Tyrion zavraždil vlastného otca, zavraždil miluvanú ženu , zavraždil milovaného brata, zavraždil najlepšieho priateľa (Varis ) .......

15.5.2019 | 21:14:03
widy.33

#49 Svjatogor: Ano Hora a oči ale Sandora toho mohli ušetriť ten zvuk skoro se ve mne díte hnulo :D kus to bolo prehnné s tou nesmrtelnostou Higlandera lebo keby bol smrtelný tak ho Sandor 3 krát zabije a Hora si až tak vela nepinkne škoda že mu neodsekol tu gebulu hned na začiatku ale je možne že by ho aj tak nezabil a bojova by ako bezhlavý jazdec :D ..ja viem už sa opakujem ale Sandor bol moj oblúbenec od 1 serie

#54 Svjatogor
widy.33
15.5.2019 | 21:15:05
naviivan

#40 widy.33: …bude otrávená …už čoskoro !

15.5.2019 | 21:17:07
Svjatogor

#52 widy.33: Vítej v klubu. Pro mě byl TOP 1 House Mormont (Jeor, Jorah, Lyanna). Tvůrci ale vyvraždili moje Slavníkovce. Kurvy jedny. :-D

#56 widy.33
15.5.2019 | 21:18:09
Rafan

#41 sonulle: Ano nic proti. Však nelze popřít že válečnou doktrínou spojenců za 2 světové byly cílené útoky na civilní obyvatelstvo. Aby ho dohnali se vzbouřit proti své vládě. Dokonce i dnes se to děje byť samozřejmě ne ve formě zabíjení ale vyvolávání strádání obyvatelstva k čemuž se používají hospodářské sankce. Z naší ČT jsem slyšel že čím víc budou obyvatelé Ruské federace strádat tím rychleji dojde k výměně vládních garnitur, když tam obhajovali sankce. Nedělejte si iluze, civilní obyvatelstvo je snadný cíl pro všechny.

#67 M4rty321
15.5.2019 | 21:25:34
widy.33

#54 Svjatogor: Tak House Mormont má moju úctu tiež od 1 serie Deanerys sa mi najviac sprotivila keď odohnala Joraha prvý krát potom to už šlo dole z kopcu a Jeor si nezaslužil takú smrť radšej ho mohol zabiť niektorý z bielých chodcov a LM bola úžasná postava .....Sandor bol pre mňa ako svetlo v temnote vždy keď prehovoril tak to bola taká hláška a ten jeho ksicht a tie hrdinské skutky pre Starkové dievčatá :D skrátka super nevrlo citlivý frajer

#57 Svjatogor #58 Svjatogor
widy.33
15.5.2019 | 21:28:46
Svjatogor

#56 widy.33: Jeor byl pán. Uměl usměrnit celou Hlídku I nevraživost Allisera Thorneho vůči Jonovi a naopak se snažil Sněha dokopat k větší prozíravosti. Nestihl to. :-(

#59 widy.33
15.5.2019 | 21:34:06
Svjatogor

#56 widy.33: Prostě House Mormont, to je balzám pro moje patrioticko-konzervativní Já. Tady je svět ještě v pořádky, tady slovo Národ (První lidé) a Domov (Sever) nezní jako odpad nebo nadávka a přitom se uměli vyhnout šovinistické patologii.

Samwell Tarly je 100% Andal a nikomu to na Severu nevadilo. Fialce už vůbec. :-D

#60 widy.33
15.5.2019 | 21:38:27
widy.33

#57 Svjatogor: nestihol lebo Jon bol tvrdohlavý jak bejk

widy.33
15.5.2019 | 21:39:01
widy.33

#58 Svjatogor: presne viem ako sa cítiš :D

#61 Svjatogor
widy.33
15.5.2019 | 21:44:26
Svjatogor

#60 widy.33: Kdo má rád sera Joraha a Bronna, měl by zkouknout The Ripper Street. :-)

#62 widy.33
15.5.2019 | 21:48:09
widy.33

#61 Svjatogor: ser Jorah je best postava mojho brata keď zistil že umrel už nechce kukať got dalej ho to nezaujíma :D :D

#63 Svjatogor
widy.33
15.5.2019 | 21:49:41
Svjatogor

#62 widy.33: Takže rodinná posedlost? :-D

#64 widy.33
15.5.2019 | 21:50:56
widy.33

#63 Svjatogor: :D posadla som rodinu od najstarších členov po najmladších členov, susedov, priateľov a oni to podali ďalej u nás najstarší člen čo to kuká ma 74 rokov :D :D vraj som posadnutá ale čo ja viem :D

#65 Svjatogor
widy.33
15.5.2019 | 21:55:41
Svjatogor

#64 widy.33: Tak pokud nekupuješ merch řádech tisíců ojro GOT a jim netapetuješ zdi, je to ještě OK. :-)

#72 widy.33
15.5.2019 | 22:30:08
Kuba123

Díval jsem se na obsazení toho seriálu a hned asi polovina herců z hra o trůnu :D

15.5.2019 | 22:33:49
M4rty321

#55 Rafan: Cílené útoky spojenců na civilní obyvatelstvo? :O Tohle slyším prvně a přijde mi to jako blbost… Máš k tomu nějaký zdroj?

#74 Rafan
15.5.2019 | 23:53:39
Arsiän

#14 Monoceros: Souhlas. Nejdřív Deny skoro všichni milují a přejí si, aby získala trůn a teď je najednou spoustou odsouzena za to, co udělala. Jasně, bylo to přes čáru a podle mě ne úplně logický vývoj postavy, ale budiž. Od začátku usiluje o trůn, stratila nejvíc blízkých ze všech v celém seriálu, pomohla v noji s NK i když nemusela, ztratila dva draky – jednoho úplně nesmyslně – ve 4 díle. Podle mě je celkem pochopitelné, že teď, když má Jon na trůn větší nárok, než ona tak to tam prostě spálila všechno, protože už nemá co ztratit, ale ani získat.

#69 Svjatogor #79 sonulle
15.5.2019 | 23:54:33
Svjatogor

#68 Arsiän: Daenerys nemá pro svůj čin žádnou omluvu. Naopak, Jonův skutečný původ je (teda byl) jedinou schůdcou cestou pro restauraci rodu Targaryen na trůně. Danerys měla využít své morální převahy z Dlouhé noci, umetat Jěnovi všude cestu a uvrtat jej do chomoutu. Třeba s Yarou, je to Greyjoy. Tohle by zničilo vaz reálné Cersei Lannister v reálné občanské válce.

Já bych pak neměl pocit, že se koukám na CGI srajdu s perníkovým hradem v hlavní roli. :-D

16.5.2019 | 0:17:43
Slezan

Nejlepší bylo, když se Jon líbal s Dany, tohle mě hrozně bere, ale pak to překazil Jon a já byl obrovsky smutný :-(

16.5.2019 | 1:53:16
Wolfinator1

Je to oficiální nejlepší bojovník Západozemí je Brienne ( porazila ohaře, který v posledním okamžiku života porazil skoro nesmrtelného Horu :D )

#73 vojtasaurus
16.5.2019 | 6:42:03
widy.33

#65 Svjatogor: až tak daleko ma moja posadnutosť nedotlačila :D mám len tričko :D

widy.33
16.5.2019 | 8:21:06
vojtasaurus

#71 Wolfinator1: já bych to spíše nezval remízou.. navíc co víme, třeba ser Gregor ten pád i plamínek přežil.. jooo, to by se mi líbilo, kdyby v posledním díle celý ohořelý ser Gregor rozporcoval Červa a Dany..

16.5.2019 | 9:23:31
Rafan

#67 M4rty321: Nejkřiklavější jsou Drážďany, bylo to už v roce 1945. Když jsem byl jako 18–19 leté ucho přidělen k jednomu staršímu pánu aby mne naučil to co škola neučila. Tak při jedné svačině jsem řekl že chci jet do Drážďan a on odpověďěl, že to je jediné město kam už nikdy nechce. Vyklubal se z něho přímí svědek toho humanitárního bombardování Drážďan jako totálně nasazený. V Drážďanech nebyl žádný velký strategický výrobce aby stál za to co následovalo. Vyprávěl že město bylo plné utečenců před frontou. Někteří jen projížděli a sháněli jen nějaké zásoby. Když přišel ten nálet Vyprávěl že zahlédl peklo na zemi nastalo totální ohňové inferno. V městě vypuklo tornádo co nasávalo vše možné, lidi zvířata a vrhalo je do toho ohně. Do toho přilétala další vlna bombardérů aby povraždila co dosud přežilo. Kdo měl štěstí a stihl to, utíkal pryč z města. On vyvázl jen s lehkým popálením pokud se dá nazvat více 20 velkých puchýřů po celém těle. kromě 2 přátel co sním přežili o všechny tam přišel. Někteří se úplně vypařili jiní do několika hodin zemřely na těžké popáleniny. Když mi to vyprávěl ruce se mu klepaly jak kdyby měl Parkinsona .Dnes si uvědomuji že se mu to tenkrát muselo všechno vrátit. Musím říci že to na mě tehdy zapůsobilo a když jsem přijel domů a vyprávěl co jsem slyšel v práci. Tak mě dorazil můj děda který pronesl " to byl tehdá takový fajrák že my tady v Ústí nad Labem jsme nemusely svítit".

16.5.2019 | 9:30:37
Rumek

#35 McLovin: Já to tak pochopil, že se jí snažil otrávit, ale jelikož, jak bylo zmíněno, 14 dní odmítala jakékoliv návštěvy i jídlo (což je samozřejmě blbina), tak prostě neměl příležitos. Na druhou stranu, už to, že rozesílal zprávy nebo se o to minimálně snažil, že právým následníkem trůnu je Jon, je zradou samou o sobě. Takže je to vlastně úplně jedno.

Každopádně další na řadě by měl být Tyrion, zrada – propuštění Jaimeho, měl by být také upálen, tak uvidíme. Na to však tvůrci „koule“ určitě neměli.

#80 sonulle
16.5.2019 | 9:49:38
DjSpunky

Jiná událost.. nejvíce mě „bavila“ Deanerys, když se po odhození mečů rozhodovala. Těch pár sekund bylo úžasných a ta její mimika neskutečná.

16.5.2019 | 10:07:57
Cougar

No hlavní otázka zní, jestli Varys stihl odeslat havrany se zprávnou zbylým rodům, i když jaké zbyly? :D či kam to posílal …

16.5.2019 | 10:22:28
Samuel-El

Čo sa týka Varysa… prečo ho Dany zabila?
Kto si spomeniete na začiatok siedmej serie, keď Daenerys mala rozhovor s Varysom o lojalite., povedala mu, že miesto usilovania o jej zosadenie, keď sklame jej to má povedať do očí… Varys súhlasil. Keď mu povedela, že ak ju zradí, tak ho spáli, tiež to pochopil a akceptoval to.
Takže Varys vedel, že ak ju zradí, že umrie a Daenerys iba dodržala svoje slovo.

#103 mike2
16.5.2019 | 10:23:03
sonulle

#68 Arsiän: Aneb nedostanu co chci, tak destrukce je řešení. V podstatě máš pravdu, až na to, že nejednala jako ve stylu, už nemám co ztratit, když Jon dostane trůn, jednala ve stylu chci železný a tohle je ta jediná správná cesta. Její jednání vychází z předchozích zrad, kterých zažívala víc než dost. Ona si jde přímo za svým cílem a s myšlenkou, že je to naprosto správné poslání a že je osvoboditelka, protože tahle myšlenka ji pomohla přežít vše špatné. Rozhodla se díky této myšlence šířit svoje pomyslné dobro, které je jednoduché a naprosto nepřemýšlí nad následky. Vše co dělá vychází z jejich zkušeností a z jejího přesvědčení. Vše co udělala ji nakonec přesvědčí, že jedná správně. Ovšem, když se k ní dostane Tyrion, začíná nabourávat její přesvědčení. Vše co ji poradí Varys s Tyrionem a jejich rada spojenců většinou končí neúspěchem, v momentě, kdy to bere do vlastních rukou a spaluje zásoby, které si odváží Lannistři a pak upaluje, ty co se nepoklekne. Toto vše ji utvrzuje v tom, že její jednání je to správné. Západozemí je komplikované, i po bitvě O Zimohrad ji v podstatě nikdo nepřijímá jako hrdinku a Jon sklízí ovace. Snaží se severu zalíbit, ale nejde jí to. A na poradě jde vidět opět jak Dany přemýšlí, nechce vyčkávat, chce se zbavit Cersei a zaujmout její místo o nic jiného nejde. Nakonec sice přistoupí na rady (vyhladovět město apod), ale tím popírá vlastně tím kým je. A smrt Missandei ji znova utvrzuje, že měla pravdu.V tom se připojuje zrada všech účastněných, kteří si myslí, že ona není vhodná být na železném trůně. Nezbyl ji jediný blízký člověk, kterému muže věřit. Zvony v ní možná vyvolali určité šílenství. Já si osobně myslím, že jednala v ten moment jak to cítila. Vykašlala se na své rádce (protože vždy když ji někdo radil tak prohrála), nevěřila v ty zvony. Viděla zatím jen další skryté motivace. Měla pocit, že ji lidé města zradí. Nechtěla další komplikovanou politiku, prostě a jednoduše to tam očistila. A její vojáci vzali město v Dothrak stylu. A já si dokonce myslím,že to nebude brát jako selhání. Protože potom co přestala poslouchat všechny svoje našeptávače, tak vyhrála a podrobila si KL, železný trůn je její. Jsou její činy omluvitelné ani náhodou. Získala matka draků, co chtěla ano.

16.5.2019 | 10:26:14
sonulle

#75 Rumek: Myslím , že Tyrion bude další na řadě, pifku na něho má řádnou, už 8×01 šlo vidět, že ho má dost. Tyrion je moje oblíbená postava, ale jeho slepé následování Targarienky mě štve. Varys z toho vyšel lépe se ctí.

#81 roob
16.5.2019 | 10:37:50
roob

#80 sonulle: zatial len 3 ludia mohli hladkat draka: D, J a Tyrion.. Tywinove posledne slova boli Youre no son of mine.. Bude sranda este ;)

#82 sonulle
16.5.2019 | 11:43:19
sonulle

#81 roob: Vážně mylíš, že tohle tvůrci zvládnou? Pochybuji. 6 dílů je prostě málo, na tolik dějocých linek. Tohle by byl jen další WOW. Já už nic extra nečekám.

16.5.2019 | 12:32:29
GameOfThrowss

Já jsem hlavně rád že se žádný ze zúčastněných slonů nebyl zraněný během natáčení :)

16.5.2019 | 13:35:36
Kerneas

No, to zničení města bylo asi nejblíž staré GoT. Nejhorší mi přišli Clegani. Vypadalo to jako z mixu Hobbita a Warcraftu. Padající stokilové balvany nejsou problém, vzadu lítá drak a na bojiště dopadá božské světlo… prostě hrozný cringe

16.5.2019 | 16:24:43
mateSKAtes

Pro mě bylo v posledním díle největší zklámání jednoznačně arya ted když si člověk dáva do kupy věci z minulejch dílu tak si najednou musí každej uvědomit že ta sice hoodne luxusní scéna kde na Aryu padá celý KL byla vlastně uměle vykonstruovaná a nastrčená: Protože Arya celejch 7 sérii se snaží zabít lidi které má na seznamu a udělala pro to hodně věci a POSTUPNÝCH! změn svoji osobnosti, teoreticky by se měla zblaznit protože docela dost věci které jste tady připisovali Deny by mohlo sedět i na Aryu. Zažila odtrhnuti od rodiny, popravu svého otce, rudou svatbu,zabíje­la(brutálně),dlou­ho dobu věřila že je celá její VELKÁ! rodina mrtvá, Dostala se mezi muže bez tváře. Ale kupodivu to psychicky vydržela. A najednou tu máme S08E04 ve které ještě vedle ohaře žvatlá že má v KL něco na práci JO dobrá proč né. V S08E05 po té cestě máme vyjádření od ohaře které v podstatě znamenalo : Aryo vyser se na to. Ona na to Hmm tak joo… Udělala to zcela při smyslech aniž by se zbláznila. Lidi tohle přece nemůže udělat po tom všem čím si prošla(někdo muže oponovat že si myslela že to bylo zbytečný když na ně padala RK ale podle mě ne, Celou dobu je pečlivá např. když vyvraždila Freye, brutální vůči nepřátelům a ted by prostě nechala cersei jen tak odejit protože tam pořád je maličká šance že přežije ??) a Navíc Sandor nešel zabít cersei to věděl každej už od někde 3 série, on šel zabít svého bratra. Takže nechápu jak někteří lidi mužou schvalovat jako logickou reakci to co arya udělala. Zas na druhou stranu Ta scénka kde to na ni všechno padá je moc hezká a asi byla i mrtě složitá na natočení ale přesto je zahraná skvěle.

#86 POLW #87 POLW #93 sonulle #103 mike2
16.5.2019 | 17:18:49
POLW

#85 mateSKAtes: Arya byla to, co byla, ale co jako měla dělat? Zabít všechny? Nic primitivnějšího by snad udělat nemohla,pořád to je (relativně) malá holka, která chtěla přežít, ne? A i když byla vycvičená, jako „žena bez tváře“ dokázala se vzepřít i Bohu smrti už v Bravosu. Podle mě,bylo jak ji,to Sandor řekl asi nejlepší, protože byla jediný člověk na světě, kterého měl opravdu rád. Ale každý si to přebere po svém…

#88 mateSKAtes
16.5.2019 | 18:52:32
POLW

#85 mateSKAtes: Arya byla to, co byla, ale co jako měla dělat? Zabít všechny? Nic primitivnějšího by snad udělat nemohla,pořád to je (relativně) malá holka, která chtěla přežít, ne? A i když byla vycvičená, jako „žena bez tváře“ dokázala se vzepřít i Bohu smrti už v Bravosu. Podle mě,bylo jak ji,to Sandor řekl asi nejlepší, protože byla jediný člověk na světě, kterého měl opravdu rád. Ale každý si to přebere po svém…

16.5.2019 | 18:52:32
mateSKAtes

#86 POLW: tak proč tam potom jezdila když stačilo říct : Ser na to xD xD věřím tomu že by šlo všechno udělat jinak s nějakým tim kompromisem pro lidi kterým se to líbí i ty co jsou zklamaný. Já prostě budu tvrdit že potom všem je to podle mě nemožný a ten náhli vývoj situace byl bral kdyby tam byly věci který by ji donutili směřovat k takovému důležitému rozhodnutí Ale tady nic takového nikde nebylo. Proto si i na dále bude stát z svým.

#89 POLW
16.5.2019 | 19:02:58
POLW

#88 mateSKAtes: Proč tam jezdila? Byla si jistá sama sebou a nevěděla co ji tam čeká, v KL byla naposledy v první sérii. Pomsta je hezká věc, ale většinou draze zaplacená, což jí nádherně Ohař řekl. Dle mého OK.

#90 mateSKAtes #91 mateSKAtes #92 mateSKAtes
16.5.2019 | 19:18:44
mateSKAtes

#89 POLW: To promin ale tvoje zduvodněni je pro mě stejně děravý jak ten scénář :D :D radši to necháme tak že se proste nedohodnem :D

16.5.2019 | 19:27:29
mateSKAtes

#89 POLW: btw Ona snad někdy věděla co ji čeká ??

16.5.2019 | 19:28:20
mateSKAtes

#89 POLW: ted jsem na to koukal ona přímo řekla že nemá v plánu se vracet z KL :D

#103 mike2
16.5.2019 | 19:58:03
sonulle

#85 mateSKAtes: Arya má zrovna jako jedna z mála krásnou dějovou linku, přijela.zabít Cersei a Horu s myškenkou umřít. Po rozmluvě s Ohařem si vybírá život a pomstu nechá plavat. Odhodí masku lhostejnosti a snaží se marně zachraňovat místní obyvatelstvo. Na závěr se probere a když uvidí tu skázu kolem uroní po x letech slzu. Projeví lítost. Maissei to krásně zahrála i já slzu uronila nad tou zkázou. Linka Sandoraa Aryi byl dotaženy a hezky ukončeny. Myslím, že Arya už nemá žádný seznam, ten nechala v těxh ruinách. Její postava dostala víc než ostatní, skoro bych to viděla na spin off.

#94 mateSKAtes #103 mike2
16.5.2019 | 20:08:49
mateSKAtes

#93 sonulle: No to už dáva větší smysl přiznávám. Ale zabít cersei pro ni mělo bejt jen třešnička na dortu no a přitom to bylo všechno tak blízko a přes to všechno se toho seznamu vzdala. Zahraný je to všechno luxusně nejen maissei všichni herci v této sérii jen září. Pardon ale i přes to všechno se budu držet svého názoru. Mohla zabít cersei a pak by byl seznam hotov a pak mohla dělat to samí jako v seriálu :D ale to už je jen taková moje myšlenka :D

16.5.2019 | 20:15:47
mateSKAtes

myslím si že je to scénářem protože většiná lidi chtěla aryu vidět se štastným koncem a tak to prostě DaD napsali a hlavně ted už muže bejt s gendrym a tomu zase fandim já :D

16.5.2019 | 20:18:08
Selest

Arya predsa neratala s tym, ze ked bude zabijat cersei, ze s jej bude pritom padat mesto na hlavu a nebude mat situaciu pod kontrolou. Ohar ju navyse odhovoril. Mne to pride ako celkom logicke.

16.5.2019 | 22:59:04
Selest

Arya predsa neratala s tym, ze ked bude zabijat cersei, ze s jej bude pritom padat mesto na hlavu a nebude mat situaciu pod kontrolou. Ohar ju navyse odhovoril. Mne to pride ako celkom logicke.

16.5.2019 | 22:59:05
Selest

Arya predsa neratala s tym, ze ked bude zabijat cersei, ze s jej bude pritom padat mesto na hlavu a nebude mat situaciu pod kontrolou. Ohar ju navyse odhovoril. Mne to pride ako celkom logicke.

16.5.2019 | 22:59:06
Selest

Arya predsa neratala s tym, ze ked bude zabijat cersei, ze s jej bude pritom padat mesto na hlavu a nebude mat situaciu pod kontrolou. Ohar ju navyse odhovoril. Mne to pride ako celkom logicke.

16.5.2019 | 22:59:06
endymion

#3 Locker.: Moje řeč.

17.5.2019 | 10:43:48
Svjatogor

#3 Locker.: Probůh a za co??? Za několikanásobné bodání do hlavy???

#102 sonulle
17.5.2019 | 12:02:39
sonulle

#101 Svjatogor: Za úplné animé, jak někdo psal na twitteru. Ohař šel po pomstě jako Ohař a dostal, to co chtěl. V podstatě je to dobrý konec.

17.5.2019 | 12:31:40
mike2

#78 Samuel-El: Ne tak úplně. Varys jí slíbil, že bude-li mít pocit, že se začíná chovat jako Mad King, řekne jí to místo toho, aby intrikoval za jejími zády – a přesně to udělal. Jenže i když to Daenerys výslovně neřekla, bylo v tom implicitně obsažené i to, že nebude jen nějaké „FYI“, ale že se v takovém případě vzpamatuje a začne se chovat rozumně. Když Varys viděl, že na jeho varování kašle, nezbylo mu nic jiného než se vrátit k intrikám; samozřejmě s vědomím rizika, ale spočítal si, že s ohledem na své přesvědčení to udělat musí.

#85 mateSKAtes: Arya, na rozdíl od Sandora, neměla ani dřív problém s tím, že někoho z jejího seznamu zabil někdo jiný, prostě chtěla, aby zemřeli, bylo jí jedno jak. A tady už to mohla brát tak, že Cersei už to má stejně spočítané, takže si ji může odfajfkovat a jít dál.

#92 mateSKAtes: To nemuselo znamenat, že se tam chystá zemřít. Spíš jsem to chápal tak, že pokud to přežije, nebude se vracet do Winterfellu, ale vydá se někam jinam.

#93 sonulle: Jsem si docela jistý, že jedno nové jméno jí na seznamu přibylo – a i z traileru je vidět, že nikam pryč neodjela.

#104 mateSKAtes
18.5.2019 | 16:42:42
mateSKAtes

#103 mike2: 1) Ano to sice jo ale Cersei pro ni měla bejt něco jako sladká tečka nakonec ale stalo se to jinak a nemám s tim problém :) Snad jen to že tu postavu jsem nikdy neměl rád a doufal jsem že za to co dělala clou dobu dostane na konci i spravedlivý trest, takhle je sice mrtvá ale vyšla z toho podle mě trošku lacino :D 2)Ano je to tvůj názor já ti ho brát nebudu, protože mám jinej..

18.5.2019 | 16:47:36
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama