Inzerenti si sáhnou pěkně hluboko do kapsy.
Stanice CBS si díky reklamě v poslední epizodě HIMYM vydělá pěkný balík. Je jasné, že se očekává velký nárůst sledovanosti a CBS z toho hodlá vymačkat, co půjde.
Ti inzerenti, kteří si reklamu na CBS koupili již předčasně získají na finálovou epizodu slevu. 30 vteřinový blok je tak vyjde na 300 až 350 tisíc dolarů. Tedy 6 – 7 milionů korun.
Ne každý však bude mít tohle štěstí. Ten kdo si u CBS nekoupil reklamu předčasně, bude muset za třiceti vteřinovou reklamu zaplatit 500 000 dolarů, což je v přepočtu 10 milionů korun a to už je pěkná sumička.
Zdá se, že CBS se protahování této velmi úspěšné série vyplácí na všech frontách.
#8 Oveckoun: Dobře ty :D.
#5 crimson: Tak to bohuzel netusim, ale zadne velke castky to nebudou.
Nemají tam dávat reklamy ale velkou omluvu všem fanouškům za některé díly :D
#10 PecaCZE#5 crimson: Už říkali, že za to moc nemají, ale nechci mluvit za vedení. Já je mám bloklý, i když to tu nepomáhá, protože tam je furt místo a tam je text.
#2 1Bobesh1: nz ;)
Když uz jsme u te reklamy… jen ze zvedavosti, na kolik vyjde reklama na edně? :)
#7 PecaCZE #9 1Bobesh1#3 PecaCZE: :-D :-D dobře ty
Takový plítvání peněz, kdyby to radši dali mě :D.
#4 top92#1 Kothy: Vida :D měl bych se naučit lehkou násobilku. Napraveno a díky :)
#6 KothyU toho prvniho srovnani vam chybi 0 ne?
#2 1Bobesh1