Indiana Jones and the Infernal Machine

Indiana Jones and the Infernal Machine

16.8.2007 0:00


Především jako odpověď na Tomb Raider vytvořil LucasArts další virtuální Indyho dobrodružství. Nebyla to ale odpověď vůbec špatná, trojrozměrný Indy se líbil v akci i při řešení záhad.


Tomb Raider definoval nový žánr trojrozměrných akčních adventur, vytvořil první virtuální sexsymbol Laru Croft a začal povážlivě atakovat trůn Indyho coby největšího archeologického dobrodružství. LucasArts tohle nemohl dopustit a tak v podobném stylu vyslal Indyho do třetího rozměru také. Příběh se točí okolo hledání starobylého stroje, který by dokáže cestovat skrz časoprostor. Vzhledem k tomu, že se píše rok 1947, soupeřit se nebude s nacistickým Německem ale s komunistickým SSSR. A nejlepší zpráva nakonec – vrací se Sophie Hapgood, nad kterou fanoušci mohli oči nechat už ve Fate of Atlantis. Třetí rozměr samozřejmě ve stylu Tomb Raidera požadoval po hráči nové nároky na ovládání (tedy na svojí dobu pekelně těžké), nezmizela ovšem ani stará dobrá akce a chybět nemohli ani různé hádanky a rébusy. S třetím rozměrem navíc exotické lokace získali na lákavosti a Indy mohl s dobrým pocitem vstoupit do nového století. Hra kromě PC vyšla ještě pro Nintendo a Game Boy.



Chceš taky něco napsat? Ale k tomu se musíš registrovat nebo se přihlásit!

Zatím žádné komentáře