Po více jak sto letech své činnosti se společnosti Warner Bros. a Paramount možná sjednotí v jednoho velkého giganta, který by Hollywoodem mohl slušně zamávat.
Do tzv. „velké pětky“ patřily společnosti MGM, Warner Brothers, 20th Century Fox, Paramount a RKO. Poslední jmenovaná však zanikla koncem 50. let a 20th Century Fox koupil před pár lety Disney za desítky miliard dolarů. Podle zpráv o možném sjednocení nyní diskutují studia Warner Bros. a Paramount.
(Giganti s hodnotou miliard hovoří o možném sjednocení)
Šéf Warner Bros. hovořil s kontrolní akcionářkou Paramountu a mediální miliardářkou Shari Redstone. Diskuze je však v počáteční fázi a je tedy nejisté, zda ke spojení dvou studií vůbec dojde. Pokud by se obě studia dohodla, došlo by pravděpodobně také na spojení jejich streamovacích služeb Max (HBO Max) a Paramount+.
Zdroj: The Guardian
#3 Stardos: Keby si aspon netrepal, tie serialy su prave preto napicu lebo tlacia agendu a ludi to uz sere. Nepozeraju m-she-u lebo nejde o pribeh ale agitku. Netflix je tepla vyrobna a co je uspesne a co nie je relativne. Filmy im nejdu vobec. Disney neprerobilo len na Marvele ale aj animovanych filmoch lebo zacali bojovat proti rodicom a ti nechcu chodit na rozpravky s detmi kde su rozni duhovi aktivisti a feministicke kecy. Go woke go broke
Celý Hollywood aj tak vlastni AT&T a Comcast. Ono je at tak už dávno všetko zjednotené, len sa o tom moc nehovorí.
#2 Blue_Istari: Disney má problémy s Avangers universem, Od doby, kdy zakončili hlavní rámcový příběch s infinity stones, tak nevědí kudy se vydat. Na druhou stranu se jim celkem solidně daří rozvíjet StarWars svět. Tam mají ambiciozní cíl, nějak dát smysl epizodám VII, VIII a IX , což je téměř nadlický úkol, ale pstupně ho přes Manda, Ashoku atd. začínají nějak konstruovat. Co mě ale celkově na streamovacím průmyslu vadí, je rozháranost platforem, nutnost mít hromady aplikací. Nevadí mi platit si za produkci každého studia zvlášť, ale pro moje pohodlí bych to uvítal formou předplatných v jedné aplikaci. V tomhle je filmový průmysl výrazně za tím hudebním.
#3 Stardos: Jenže ono nejde o to, že postava je nutně z „woke universa“, ale spíš tvůrci či herci jsou vybraní s větším (či menším) přihlédnutím k tomuto parametru. Potom také napíšou tu postavu či scénáře špatně. Když by se našli lidi, co by z toho udělali 80%+ film/seriál, přičemž postavy by byly stále ze stejných minoritních skupin. (+pásová výroba je také velký kámen úrazu)
#2 Blue_Istari: Druhý bod je nesmysl a jen výmluva pro to něco takového nesnášet :D Nejúspěšnější Netflix seriály tyhle aspekty obsahují. Naopak Disney Marvel seriály do jednoho skoro pohořely až na Wandavision (seriál s ženami) a Loki (genderfluid pansexualni postava). Lidi chtějí kvalitu, a je jedno jestli je postavou bílý heterosexuální muž nebo černá lesba – oba filmy / seriály pohoří, když kvalita nebude.
#4 Carlos Matos #7 sma#1 Tony-Z: No konkurencia tu je, relatívne je jej dosť v podobe streamovacích služieb, z ktorých každá produkuje svoj vlastný obsah. Veľké štúdiá stagnujú už teraz, napríklad taký Disney zarobil na Marvelovkách, ale posledné roky dosť upadá, ľudí prestávajú komiksovky zaujímať. Druhý problém úpadku je možno až fanatické pretláčanie LGBTI, Black Matters, feministických hercov do filmov.....
#3 Stardos #5 ArchenKaždý segment trhu potřebuje konkurenci jak koza drbání. Ať už kvůli tlaku na ceny nebo a v tomto případě především, na kvalitu. Když se konkurence smrskne na oligopol nebo dokonce monopol, vytratí se snaha o získání si zákazníky kvalitou a následuje stagnace nebo přímo úpadek a to za rostoucích cen.
#2 Blue_Istari