Henry a Eliza objevují, že jejich nejcennější kancelářský vztah by mohl být jejich vlastní poté, co Saperstein pověří své zaměstnance, aby pracovali na své mezilidské konektivitě.
Henry a Eliza objevují, že jejich nejcennější kancelářský vztah by mohl být jejich vlastní poté, co Saperstein pověří své zaměstnance, aby pracovali na své mezilidské konektivitě.
Eliza Dooley by se bez internetu neobešla stejně jako bez vody nebo jídla. Musí denně sbírat lajky, hvězdičky a srdíčka na svém Facebooku a Twitteru, ale hlavně na Instagramu, kde ji sledují desetitisíce fanoušků. Cítí se slavná a chtěná. Jednou jí ale dojde, že mít hromadu internetových přátel a pochlebovačů není to samé jako mít opravdové přátele. Najme proto do svých služeb marketingového guru Henryho, aby jí pomohl rebrandovat její vlastní značku a vylepšit pošramocenou image. Henry s ní však má těžké pořízení. Odnaučit Elizu žít život offline se ukáže mnohem obtížnější, než se prve zdálo. Seriál je moderní volnou adaptací slavného příběhu My Fair Lady.
Zas tak slabý ne.
Tenhle díl byl hodně slabý