Hra Jedi Fallen Order se rozhodně povedla. Dvojka je sice ve výrobě, ale zdá se, že Star Wars: Eclipse přeci jenom pokračování Cala Kestise předhoní. Teď víme alespoň prvních pár detailů o připravované hře z období Vrcholné republiky. Co tedy můžeme čekat a na co se těšit?
Před pár týdny jsme se dočkali prvního traileru na hru Star Wars: Eclipse. Ta rozhodně nabídla fajn atmosféru, ale o samotné hře jsme se nedozvěděli prakticky vůbec nic. Jedna věc je dělat pěkné cinematic trailery, ale hrát hru, která ve finále může vypadat úplně jinak, je věc druhá. Teď tu ovšem máme informace od zpravodaje AccNGT, který se již už u jiných úniků souvisejících právě s touto hrou a Star Wars obecně dobře osvědčil.
Vezmeme to pěkně popořadě. Hra má mít otevřený svět s jistými aspekty multiplayeru. Velký důraz bude kladen na interaktivní příběh, podle všeho se tvůrci inspirovali hrami The Last of Us. Údajně nás čeká snad podobná zábava, jenom ve více otevřeném světě, který byl právě u The Last of Us poměrně limitovaný. Dalším důležitým odhalením je, že příběh bude nelineární.
(V tuto hru vkládáme velké naděje. Foto: Disney)
Ostatně výrobu hry má na starosti studio Quantic Dream, od kterých jsme se dočkali povedené hry Detroit: Become Human, která se mimo jiné vyznačovala hned několika různými dějovými linkami, kdy hráč měl zásadní vliv na příběh. A těch rozhodnutí rozhodně nebylo málo a prakticky na každém provedeném rozhodnutí záleželo, protože nikdy nevíte, kdy se vám vymstí nebo naopak z něj budete benefitovat.
Podle všeho se na hře pracuje již osmnáct měsíců. Hra bude zasazena do období The High Republic (tj. Vrcholné republiky), kterou můžeme znát z novodobých knih. Nicméně nepůjde o přepis konkrétní knihy, hra si vezme pár lokací, možná i nějaké známé postavy, ale příběh by měl být zela originální a původní od Quantic Dream. Jelikož nás čeká tuna rozhodnutí ve hře, kdy každý může dorazit k jinému závěru, tak je jasné, že nepůjde o adaptaci knížky.
Hra je ale stále ve vývoji, změnit se může ještě ledacos. Nevíme ani přesné vydání hry ani konzole, na kterých bude dostupná. Dá se ale očekávat, že hry se dočkáme na PC, PlayStation 5 a na Xboxu. Bližší informace snad budeme mít zase brzo, dříve než za rok ale hru rozhodně nečekejme. Na druhou stranu se alespoň máme na co těšit, minuloroční Rogue Squadron se vážně nepovedla.
Zdroj: ComicBook.com
Zvědavý jsem, ale asi to nebude nic pro mě. Raději celistvý příběh, žádný větvení, jako Jedi Fallen Order, nebo TLoU, Uncharted, God of War atd.
Tady ty dementní hry s milion konci jako právě Detroit od těch patlalů Quantic Dream fakt nemusím.. to aby tu hru hrál člověk pořád dokola… :/
Uz som naozaj alergický na slová „open world“ alebo nieco na ten štýl. Všetko musí byt nutne open-world len preto že je to cool a trendy. Dosť často to pchajú tam kde sa to proste nehodí alebo to proste nevedia a ten svet je potom prázdny a nudný. Netvrdím ze taký bude aj Eclipse ale.. hocikedy dam prednosť čisto linearnej hre s premysleným príbehom oproti prázdnemu open-worldu s priemerným príbehom.
Napriklad ten spominaný Last of Us bol aj práve vďaka tomu super – taký kvalitný story telling som u žiadnej open world hre veru nevidel. (pribeh sám o sebe nebol nijak extra originalny ale jeho podanie bolo proste top)
#2 Oveckoun: Tretí bod ma napadol tiež, ono celá High Republic je z dielne KK. Nebolo to tak dávno ked v jednom trailery ukázali kus kameňa ako postavu. Doslova kus šutru :D https://www.deseret.com/…de-character
V první řadě – Detroit: Become Human nebyla povedená hra. Byl to spíš interaktivní film.
Druhá věc: Rogue Squadron bylo tak špatný, že téměř okamžitě EA upustila od jakékoliv péče o hru a nechala to umřít.
Třetí bod: z High Republic éry se stává ráj pro woke culturu a to nikdy není dobře (ty desítky a stovky get woke, go broke případů mluví za vše)
Čtvrtá věc: hra je ve vývoji 18 měsíců a ukážou jen trailer? Yea right. Anthem byl taky ve vývoji roky a pak se dokázalo, že vlastně nešlo o roky, ale o pár měsíců.
#3 ZilwickyRogue Squadron byla povedená hra, narozdíl od nových Battlefrontů :)