Supergirl
73/100 - 135×

Supergirl

Supergirl je mladá dívka Kara Zor-El, která se narodila na planetě Krypton. Podobně jako její bratranec Superman, tak i ona spadla na Zemi, kde se jí ujala jiná rodina a to rodina Danverů, kteří se o ni začali starat a vychovali ji. Kara na sobě postupem času začala objevovat podivné schopnosti, které jsou totožné se schopnosti jejího bratrance Supermana.

USA | 2015 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | CBS, CW | 43 minut
žánr
Akční, Komiksový, Sci-fi
hrají
Melissa Benoist (Kara Danvers), David Harewood (J'onn J'onzz), Calista Flockhart (Cat Grant), Chyler Leigh (Alex Danvers), Mehcad Brooks (James Olsen), Jeremy Jordan (Winn Schott), David Harewood (Hank Henshaw), Laura Benanti (Alura Zor-El), Julie Gonzalo (Andrea Rojas), Laura Benanti (Astra), Grant Gustin (Barry Allen), Sam Witwer (Ben Lockwood), Tyler Hoechlin (Clark Kent), Helen Slater (Eliza Danvers), Andrea Brooks (Eve Teschmacher)

Čtvrtá řada má údajně představit prvního transgenderového superhrdinu

Čtvrtá řada má údajně představit prvního transgenderového superhrdinu

Hrdinů není nikdy dost a jelikož se čtvrtá řada už chystá, máme tu první informace o nové postavě, kterou bychom měli v průběhu čtvrté série poznat. Tentokrát by mělo jít o zcela originální postavu, která doposud nemá v superhrdinském světě od vydavatelství DC obdoby.

8 8
27.5.2018

Třetí řada sice stále běží, ale je již dávno dotočena. Jelikož je potvrzena řada čtvrtá, tak už nyní prosakují první informace, na co se v příští seriálové sezóně můžeme těšit. Údajně se nyní hledá herečka, která by ztvárnila Niu Nal, mladou reportérku, která si prošla tvrdou školou od Cat Grant. Zároveň má jít o transgenderovou postavu, tedy o někoho, kdo si není jistý svým pohlavím a například chodí neutrálně učesaný a oblékaný. Pokud toto spojení neznáte, podívejte se například na tuto stránku, kde dostanete mnohem bližší vysvětlení.

Z Nii Nal se má časem údajně stát superhrdinka, takže se máme na co těšit. Transgenderová postava ještě nebyla nikdy na stříbrném plátně a seriálovém poli představena, takže stanice CW by měla mít opět v něčem prvenství. V komiksech existují rovnou dvě postavy, které mají příjmení Nal, takže je dost možné, že si tvůrci poupraví nějaký charakter, který má kořeny v komiksech od vydavatelství DC.

(Legie superhrdinů má v komiksech mnohem více členů než v seriálu. Foto: DC)

V komiksech se vyskytují sestry Nura Nal a Mysa Nal. První jmenovaná umí nahlédnout do budoucnosti, navíc se jedná o členku Legie superhrdinů, což má opět k našemu seriálu blízko, protože zatím to vypadá, že se s Legií budeme vídat i příští rok. V komiksech Nura Nal vycítila konec Legie a snažila se mu předejít. Tato postava je také známá pod přezdívkou Dream Girl.

Druhá jmenovaná sestra – Mysa Nal – sice neumí nahlédnout do budoucnosti, ale stala se z ní výborná čarodějka, která je světu známá jako White Witch. Stejně jako její sestra je i ona členkou Legie superhrdinů. Uvidíme, zda tedy příští rok poznáme jednu ze sester, nebo obě, či půjde o zcela jinou postavu se jménem Nal. Zatím jsme poznali pouze tři členy Legie superhrdinů – Imru Ardeen, Querla Doxe a Mon-Ela.

Jste rádi, že se v seriálu představí transgenderová postava?

Zdroj: ComicBook.com

Diskuze /32

Edvin

Proč nejsem vůbec překvapen? Bylo to jen otázkou času…

27.5.2018 | 17:41:47
JeziDan

Pokud to nebudou vyloženě zdůrazňovat 15× za epizodu tak s tím problém mít nebudu.

27.5.2018 | 18:01:03
WolverineCzE

to budou zduraznovat je to CW to zkurvi

27.5.2018 | 18:05:27
Stardos

Bude to zajímavé. Hlavně si myslím, že by mohla posunout vpřed vývoj Alex.

27.5.2018 | 18:06:24
Wulfi44

Pokud o tom vždycky nebude půlka epizody, jak s Alex a její sexualitou v 2. řadě, tak mi to nevadí. Pokud jo… no tak to bude průser.

27.5.2018 | 19:28:52
bukajik

Uz teraz je v tych serialoch tej propagacie LGBTI komunity viac nez dost… ale oni este potrebuju trans postavu . To uz je vazne chore takto nasilu tam prchat take postavy

#7 Stardos
27.5.2018 | 21:07:22
Stardos

#6 bukajik: I kdyby přidali za celý seriál jednu LGTB postavu, vždy se ozvete s tím, že je tam vtlačují. Víš jak by vypadala násilná propagace LGTB? Z Kary a Leny pár, přidat k Alex transgenderní osobu, udělat z Manhuntera bezpohlavního jedince, z Winna gay asexuála a dát ho k Mon-Elovi a dovršit to trojtou svatbou těchto párů, na které James oznámí, že je transvetista.

#8 HarukaMADS #9 Edvin #14 Hed94
27.5.2018 | 21:56:55
HarukaMADS

#7 Stardos: Lépe bych to neřekla =D

27.5.2018 | 22:49:56
Edvin

#7 Stardos: Jenže v tomto případě je zhruba 90% šance že to tam opravdu uměle vtlačují, protože se to (společně s velmi agresivním feminismem) cca poslední 2–3 roky děje v obrovském množství seriálů a filmů. Hold je to (jak kde a jak pro koho) populární téma (je zajímavé, že my v česku tyhle blbosti prakticky neřešíme, to jen amíci a anglání nemají co dělat a tak vymýšlejí tyhle hovadiny) takže se to tam kde jaký režisér a scénarista snaží uměle našroubovat, aby si pak před veřejností mohl honit ego a všem říkat jak je progresivní.

Já tyhle cisgenger a transgender hovadiny stejně nechápu. Máš pocit že nevíš co jsi zač? Otevři si přírodopis pro 4 třídu a porovnej ty dva obrázky nahatých lidiček s tím, co máš mezi nohama. Je to základní biologie. Člověk má samce a samičku, které můžeme vzájemně odlišit pomocí pohlavních orgánů. Problém vyřešen, konec diskuze.

#10 bukajik #11 Stardos
27.5.2018 | 23:14:30
bukajik

#9 Edvin: uplne suhlasim . No a feminismus som zabudol spomenut. Ten je tiez uz asi vsade. Uz dlho som nevidel film alebo serial kde by nebola umelo vtlacena aspon jedna LGBTI postava. Najnovsie Deadpool 2…

27.5.2018 | 23:48:00
Stardos

#9 Edvin: Já souhlasím s tím, že je to někdy vtlačováno násilně, ale poukazuju na to, že i kdyby přidali jednu postavu, tak je to podle některých hned úmyslné a že je to propagace. Jak je to s transgendery tu řešit nebudu. Ono to souvisí daleko více s psychologií než s biologií. Jde o jakýsi vnitřní pocit. Člověk asi nepochopí, když to nezažije :D

#12 Edvin
28.5.2018 | 0:37:37
Edvin

#11 Stardos: Vnitřní pocit? Ok, v tom případě bych to řadil na stejnou úroveň jako třeba lidi, kteří mají vnitřní pocit že jsou veverka, nebo třeba kanárek. Úplně nejvíc miluju takové ty články nebo videa na youtube, kde se třeba nějaká ženská strašně rozčiluje, jak jsme všichni netolerantní, protože ji odmítáme vidět jako muže, jelikož to je pohlaví které si zvolila a s kterým se ztotožňuje (O tom, jak kvůli nim muselo změnit hlášení v metru z „Dámy a pánové“ na „Vážení cestující“ ani mluvit nebudu, nebo bych se rozčílil). Nechápu, proč lidi ztotožňující se s touto cisgender a transgender nenazýváme pravými jmény. Osoby trpící poruchou osobnosti.

„Porucha osobnosti představuje soubor trvalých povahových odchylek vytvářejících nevyváženou a nenormální osobnost, u níž jsou některé její složky příliš zdůrazněny a jiné potlačeny. Porucha negativně ovlivňuje chování a prožívání i uvažování postiženého, ztěžuje jeho zařazení do společnosti a vytváření mezilidských vztahů.Porucha osobnosti ovlivňuje veškeré oblasti života daného člověka a jeho chování také často výrazně ovlivňuje životy lidí okolo něj. Protože vlastnosti, které okolí hodnotí jako „poruchové“, jsou součástí osobnosti daného člověka, on je obvykle vnímá jako normální, jemu vlastní. A to i přesto, že vedou ke konfliktům s ostatními, což mu způsobuje bolest a utrpení. Stává se tedy, že lidé s poruchou osobnosti nevidí problém u sebe, ale u ostatních.“

Docela to sedí, že? :-)

#15 novoten #17 monikash
28.5.2018 | 7:20:04
AuroN

Katastrofa. Chybí mi doba, kdy lidský svět obývali jen ženský a chlapi. Že je seriál situován spíše na jemnější pohlaví (přeci jenom je to SuperGIRL) je pro mě pochopitelné a nemám s tím problém. Ale tyhle gender-chujoviny… to je prostě katastrofální. Nemám pro to jiný výraz.

28.5.2018 | 8:40:00
Hed94

#7 Stardos: Naprosto se mýlíš… Já věřím že většině lidí je naprosto šumák na co je která postava, ale problém je v tom jak se tohle snaží uměle popularizovat… kdyby tam tu postavu přidali aniž by zmínili tuhle informaci, tak by to bylo v pořádku, ale tohle prostě není normální… Nebo se snad taky chlubí, že přidají X jiných postav, které budou hetero ? Nemyslím si…

28.5.2018 | 9:24:18
novoten

#12 Edvin: Další člověk, který radši slepě sáhne po zcela odlišné definici? Jo, tak to je mi slušně smutno.. opět.

#16 Edvin #22 Norbit882
28.5.2018 | 11:17:48
Edvin

#15 novoten: Máš snad rozumější vysvětlení? Jestli ne, tak by jsi měl být raději ticho. U člověka existují pouze 2 pohlaví, samec a samička. I když bude nějaká samička opravdu silně přesvědčená že je sameček tak ji nikdy nevyrostou mužské pohlavní orgány. Tyhle „gender-chujoviny“ (jak je trefně označil AuroN) jsou pouze v hlavě a pro zdravého jedince lidské rasy rozhodně nejsou přirozené. Takže jsou to v lepším případě poruchy osobnosti. V horším případě bych se to nestyděl nazvat i mentální chorobou.

28.5.2018 | 11:41:13
monikash

#12 Edvin: Podle té citace by se to pak vztahovalo na všechny autistické děti. Neopsals to náhodou ze skript pro Plzeňskou VŠ od doc. Haderky? A v přírodě je běžné, že se ze samiček stanou samečci a naopak (např. u ryb). Je vidět, že se nedíváš na dokumenty na ZOOMu.

#21 AvenjQ #22 Norbit882
překladatel
28.5.2018 | 17:47:22
monikash

Jinak, označení pro transgender bylo v minulém století pro transsexuály, transvestity a drag queen (Dobrodružství Priscilly, královny pouště nebo Tři muži v negližé se Sweyzem). A žádná z těchto skupin se navzájem nemusela. Něco jako 3. pohlaví je až nesmyslný výmysl mileniálů. A ještě jednou jinak: ve filmech Pedro Almodovara hraje vždy jedna TS nebo TV herečka.

překladatel
28.5.2018 | 18:01:59
Monoceros

Pro mě za mě ať se klidně člověk stane židlí když mu to bude vyhovovat, tohle je mi jedno. Mě spíše zajímají jejich schopnosti a zapojení do seriálu. Nebudu tomu hned dávat mínus když vůbec nevím o čem to bude.Já si počkám na fakta, soudit můžu potom.

28.5.2018 | 19:56:22
AvenjQ

Zdá sa že nechápu že mainstream fanušikovia komixov nemajú záujem o retardované politické agitácie na podporu „utláčaných“ skupín… stačí sa pozrieť na predaje komixov o takýchto nových "super"hrdinoch.

29.5.2018 | 7:38:55
AvenjQ

#17 monikash: „A v přírodě je běžné, že se ze samiček stanou samečci a naopak (např. u ryb).“ áno a teraz mi nájdi príklad tohoto u savcov.

29.5.2018 | 7:42:20
Norbit882

#15 novoten: A nechceš se náhodou ještě rozbrečet, jako nějakej buzík přecitlivělej? Má pravdu. Pokud já se budu připodobňovat k Batmanovi, tak budu na všechny řvát, že nejsem takový jaký vypadám, ale že jsem Batman? On napsal velice trefný příspěvek. Tys napsal jenom, že ti je smutno… bůůůůhůůůůů...... já už pláču… bééééé pláču…

#17 monikash: Jak napsal AvenjQ… ukaž nám příklad, kdy se to stalo uz savců. Tímhle stylem tam budou za chviličku i pedofilové a zoofilové, že? Těch se ale asi taky budeš zastávat. Ono co čekat od někoho, kdo argumentuje tak jako ty.

29.5.2018 | 10:49:57
monikash

Co třeba ptáci, kdy se třeba vůdčí slepice změní na kohouta? A nebo úspěch sovětských vědců, když rozdojili kozla? :-) U savců to nejde už kvůli rozdílnosti pohlavních orgánů, i když příroda občas zrodí hermafroditní jedince, které rodiče po narození (operativně) zmrzačí na to pohlaví, jaké si přejí? Ale šovinistům a machoistům nemá cenu vyvracet jejich pohled na už tak úzkoprsý svět. :-P

#24 Edvin
překladatel
29.5.2018 | 16:00:16
Edvin

#23 monikash: Prázdný nic neříkající argument zabalený do sarkasmů (snaž se jak chceš, vtipné to nebude). Lidi jako jsi ty přímo nesnáším. Takový ten typ, který nemá vlastní názor a pouze kritizuje názory těch ostatních. Protože nesouhlasíme s propagací umělých menšinových zhovadilostí, tak to z nás dělá šovinisty a machoisty? Pokud nejsi schopná přispět do diskuze něčím rozmným, tak by jsi měla být raději ticho.

Když jsi takový zastánce genderový pitomostí, tak mi určitě nebudeš vyčítat, když se tady před tebou veřejně prohlásím jako nově oběvené pohlaví „Žmuž“. Toto pohlaví je skoro identické jako tradiční lidský muž nebo žena, ale má tři odlišnosti.

  1. Je prostě lepší a všichni „Žmuži“ jsou nadřazení mužům i ženám + mají velkou pozornost médií.
  2. „Žmužové“ se automaticky počítají jako členové všech ras, takže nikdy nemůžou být rasističtí.
  3. „Žmužové“ se (když je to pro ně výhodné) můžou přepínat mezi tradičním mužem a ženou. Když se přepnou, tak se nijak nezmění po fyzické ani psychické stránce, ale okolí je automaticky (jinak jsou to všichni ignoranti co nerespektují vaše práva) začne vnímat jako člena opačného pohlaví.
#25 Simir #28 Norbit882
30.5.2018 | 23:02:57
Simir

#24 Edvin: Žmuž? :D nemyslíš náhodou tzv. non-binary? To poslední by tomu odpovídalo (pokud to ovšem není vtip… což sarkazmus občas z písmenek vyčíst nejde).

#26 Edvin
31.5.2018 | 0:26:12
Edvin

#25 Simir: Pro název jsem čerpal inspiraci z prastarého scifi „Návštěvníci z Mlčící planety“. Když si ostatní můžou vymýšlet vlastní pohlaví a společnost jim to žere a uznává je, tak nevidím jediný důvod, proč bychom si taky nemohli pár vymyslet :-)

#30 Simir
31.5.2018 | 8:49:59
lucinkabili

A transgender postava, hraná dokonce transgender hercem, byla již v seriálu The Fosters od stanice Freeform, takže CW nemá prvenství :-)

31.5.2018 | 12:30:05
Norbit882

#24 Edvin: Tak tohle se povedlo. :D Žmuž. Jsem zapřísáhlým žmužofilem a tady „veleuvědomělá“ monikash je netolerantní a žmužství nerespektující žmužoistka, protože už teď má jistě nějaký hovězí argument (když tak ráda argumentuje zvířaty). Měla by se stydět.

#29 Edvin
31.5.2018 | 12:51:40
Edvin

#28 Norbit882: Nemyslím že se teď o dní dočkáme nějaké reakce, protože ať řekne cokoliv, tak to pro ni nedopadne dobře :D

Buď mě odsoudí za to, že je to naprostý nesmysl (on to taky nesmysl je) ale potom je nucena uznat, že jsou nesmysly i ty ostatní genderové hovadiny.

Nebo řekne něco v tom smyslu, že mám naprosté právo udělat něco takového a v tom případě je ještě šílenější než jsem si myslel, jelikož jsem tam napsal tu největší hovadinu co mě zrovna napadla.

31.5.2018 | 21:41:52
Simir

#26 Edvin: Což pohlaví, ale i zájmena :D si zadej do google „non-binary pronouns“ a budeš se divit.

31.5.2018 | 22:21:51
HarukaMADS

Osobně beru homosexualitu za normální, ale ano, je to sexuální porucha/úchylka. Jenže na rozdíl od třeba pedofilie nebo nekrofilie to není nijak nebezpečná deviace a to, že někomu přijdou dva chlapi spolu nechutný je jeho věc.

Co se týče lgbt postav v seriálu, tak dokud to není samý coming out, tak mi je to srdečně jedno, dokud to bude počtem realistické (alá ne každá druhá postava homo, protože bez ohledu na to, jak je lgbt komunita hlasitá, těžko jich je více jak deset procent populace).

A ohledně transsexuálů, tomboyů a jím podobným, tak mi přijde, že se z toho stává snad trend. Jsem si jistá, že když se člověk může narodit teplej, tak jistě se může narodit i ve „špatném těle“, ale co je tohle? Nejlepší kamarádka mé sestry se po patnácti letech rozhodla, že je vlastně kluk a ze dne na den si ostříhala vlasy na krátko, začala nosit spodky a klučičí oblečení a říkat si „on“ a mít záchvaty vzteku, když ji někdo označil za holku. Upřímně se někdy divím, co se to se světem děje…

#32 Edvin
1.6.2018 | 17:32:05
Edvin

#31 HarukaMADS: Morální degradace…

(To co teď řeknu možná bude připadat někomu hnusné, ale soudím tak z ohledem na historii, ne že bych byl fanda zabíjení a rozhodně se s tím neztotožňuji.)

Problém dnešní společnosti je nedostatek násilí a hrozby. Antika je považována ze dobu, kdy žili jedni z nejmoudřejších lidí a podle vzoru jejich morálního a politického systému se řídíme dodnes. Přesto tito lidé vedli války pořádali gladiátorské kde umírali lidé. Proč tak rozumně uvažující lidé dělali něco takového? Protože to bylo zapotřebí (opět, já to nepodporuji, jen mluvím s ohledem na historii). Lidé potřebují místo, kde mohou ventilovat všechen svůj stres a flustraci. Pokud takové místo nemají, tak si ho sami vytvoří tím, že budou vyvolávat umělé konflikty a vymýšlet kdejaké p*čoviny jen aby mohli mít nějakého nepřítele a proti někomu (třeba společnost, stát, muži, homusexuálové atd.) bojovat. Stejně tak je to s válkou. Když jsou si lidé jistí svým bezpečím, tak je začnou dřív nebo později napadat kdejaké hovadiny.

Představte si, kdyby Trumpovi (ještě více než teď) totálně ruplo v bedně a rozhodl se začít 3 světovou s rusákami a korejci. Myslíte si, že by pak měl někdo čas, chuť, zájem nebo náladu aby řešil takové podružnosti jako jsou homosexuálové, nebo ty genderové blbosti? Určitě ne, protože bychom měli MNOHEM závažnější problémy.

Jenže my ty problémy nemáme, necítíme se ohrožení a nemáme kde ventilovat náš vztek a flustraci. Když to řeknu úplně narovinu:

„Lidi budou vždycky na něco, nebo na někoho nasraní. Pokud jim nedáte nepřítele, tak si ho najdou sami, nebo si ho uměle vytvoří. Čím prostější mysl, tím rychleji si najde nepřátele a tím víc je kolem sebe vidí. Ať už ty nepřátele označuje homofoby, rasisty, šovinisty, antifeministy nebo kdo ví jakýma dalšíma jinýma nálepkama.“

1.6.2018 | 21:32:15
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav titulků

Epizoda S06E20: Kara

cz100%
DOKONČENO

Překlad: @antty, @AdriB a @Azur58
Přečas: @CZEMarkus

Aktualizace postav

V průběhu celé čtvrté a páté sezóny budeme přidávat nové profily postav. Rozhodně je nezapomeňte všechny ohodnotit.

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Zajímavosti

Nicole Maines: Pokusím se svými čarovnými pohyby nekopírovat Scarlet Witch z WandaVision

Nicole Maines: Pokusím se svými čarovnými pohyby nekopírovat Scarlet Witch z WandaVision

Jelikož Melissa Benoist plní mateřské povinnosti, pozornost se upíná na postavy a herce, kteří se v minulosti z tak velkého zájmu radovat nemohli. Jednou z nich je například Nicole Maines, kterou v šesté řadě čekají velké věci. Herečka sledovala seriál WandaVision a všimla si něčeho zajímavého.

Náhodný obrázek

Náhodný obrázek

Narozeniny

Filtr seriálů








Reklama