The 100
90/100 - 817×

The 100

Post apokalyptický scifi seriál stanice The CW. Lidstvo bylo zničeno nukleární válkou, která vyhubila téměř vše živé na planetě. Nyní skoro po sto letech je vyslána expedice čítající stovku mladistvých delikventů, aby zjistili jestli je Země znovu obyvatelná.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Sci-fi
hrají
Bob Morley (Bellamy Blake), Eliza Taylor (Clarke Griffin), Thomas McDonell (Finn Collins), Devon Bostick (Jasper Jordan), Richard Harmon (John Murphy), Christopher Larkin (Monty Green), Marie Avgeropoulos (Octavia Blake), Lindsey Morgan (Raven Reyes), Eli Goree (Wells Jaha), Paige Turco (Abby Griffin), Isaiah Washington (Thelonius Jaha), Henry Ian Cusick (Marcus Kane), Dichen Lachman (Anya), Adina Porter (Indra), Alycia Debnam-Carey (Lexa)

Jak je to s kvalitou seriálu těsně před branami finále?

Jak je to s kvalitou seriálu těsně před branami finále?

Do konce sedmé a zároveň závěrečné řady zbývají pouze dva díly. Na poslední řadu jsou zatím velice rozporuplné názory, nicméně právě ta druhá polovina řady nás spíše utvrzuje v tom, že seriálu skutečně dochází dech a snad se jen čeká na prudký čelní náraz, před kterým není úniku.

6 8
26.9.2020

Hned úvod sedmé řady byl zvláštní, a když jsme se po třech epizodách ohlíželi za novou sezónou, již tenkrát jsme ji pořádně zkritizovali. Nicméně seriál se následně zvedl, když začal prozkoumávat velice zajímavou Anomálii, cestování skrze kameny Anomálie apod. V tu dobu jsme tedy museli tvůrce pochválit, když to vypadalo, že mají vše pečlivě promyšlené před velkým finále.

Jenže když se vysvětlily všechny tyto záhady a my je pochopili, zbyla nám tu už jen jedna poslední zápletka. A ta je jaká? Je nutné, aby někdo s čipem (Plamenem) složil poslední zkoušku pro lidstvo a vyhrál válku proti neviditelnému nepříteli, což bude zároveň i poslední válka, kterou lidstvo kdy povede. Když si tuto větu přečtete ještě jednou (či několikrát), musíte asi uznat, jak směšně a zvláštně celá zápletka sedmé řady zní.

Zpočátku, když se tato slova začala v seriálu objevovat, jsme ale pořádně nevěděli, co si pod daným termínem představit. Mohli jsme tedy očekávat nějaký promyšlenější tah tvůrců, který se časem vysvětlí a dostane jasnější obrysy. Se stále se blížícím koncem seriálu ale zjišťujeme, že ona fráze je přímo doslovná a stále nicneříkající. Zbývají dva díly, neviditelný nepřítel stále přetrvává a my si nedokážeme představit, jak toto může smysluplně skončit.

(Vynucený románek dvou nezajímavých postav, aby vůbec měly v seriálu ještě co říci. Foto: CW)

Máme tu sice Billa Cadogana, velice zvláštní postavu, kterou nelze až tak považovat za zápornou. Sice se nás tvůrci snaží přesvědčit, že tuto postavu mají pro závěrečnou sezónu vymyšlenou už dlouho, ale někdy to nestačí. V seriálu jsme měli celou řadu lepších a ambicióznějších záporáků, kteří stáli za to. Bill Cadogan to rozhodně není. Pak zbývá ještě Sheidheda, který první polovinu sedmé řady manipuloval snad všemi v Sanctu. Jenže všichni jsme čekali na to, kdy se konečně utrhne ze řetězu.

Nastalo to? Samozřejmě že ne. Pokud někoho zmasakroval, tak pouze bezejmenné postavy ve scéně, před kterou nám tvůrci doslova zavřeli dveře. Následně jsme se dočkali velice ubohého souboje mezi Sheidhedou a Indrou, kde bylo jasně cítit, že jinak skvělý a charismatický JR Bourne nemůže stačit na akční scény, tudíž je jako záporák sedmé řady naprosto (fyzicky) nedostačující.

Navíc Sheidheda zatím pouze hloupě kecá, ale málo činí. Indra je bezesporu skvělou postavu, ale je nutné ji udržovat naživu do konce seriálu? Nebyl by Sheidhedův odkaz a následně strach z něj větší, kdyby Indru zabil v souboji? Nebo dokonce i Madi, aby Clarke dostala zase nějakou větší motivaci k boji? Nic z toho se ale nestalo. Sice jsme se v posledních dvou epizodách dočkali nějakých úmrtí, ale spíše jde o takový zoufalý čin tvůrců, kdy se chtěli zbavit nudných herců, kteří již nechtějí v seriálu hrát.

(Niylah byla vždy vedlejší postavou bez většího příběhu, nyní se k ní přidalo prakticky celé herecké obsazení. Foto: CW)

Záporáci a příběh nejsou ovšem jediným problémem sedmé řady. V poslední sérii a zvlášť v posledních dílech se prakticky nic neděje. Skoro to i vypadá, že se čeká na finále, kdy tvůrci buď doufají, že to prudce zrychlené auto zkrotí a stočí do zatáčky, nebo nás čeká jedna z největších seriálových blamáží za posledních pár let, kdy se dočkáme naprosto katastrofálního čelního nárazu.

Seriál už ani není o postavách. Elizu Taylor a Boba Morleyho hraní v seriálu zřejmě již nebaví a na jejich výkonech je to vidět. Zbyla nám obtloustlá Octavia Blake, které už také došel dech. Raven Reyes je pouze dobře placeným komparsem, kdyby tam tato postava nebyla celou řadu, asi by si toho nikoho nevšiml. Stejně to platí pro Nathana Millera, Niylah, Erica Jacksona, Jordana Greena a další. Vždyť tyto postavy jen někde postávají se zbraní a to je vše.

Seriál se bohužel dostal do mrtvého bodu, kdy prakticky tvůrci nemají co vyprávět. Příběh je nejslabší za celou jeho historii, záporáci ubozí a většina hlavních postav ztrácí na významu. Již dlouho jsme avizovali, že seriál má problém v tom, že v posledních třech řadách nepředstavoval zajímavé nové postavy, protože je vždy otázkou času, než těm hlavním dojde dech. A to, co seriál zasel, nyní sklízí. A s blížícím se koncem může být ještě hůř.

Co zatím říkáte na posledních pár dílů sedmé řady a obecně celou sezónu? Poznáváte vůbec ještě tento seriál, nebo si myslíte, že si udržuje kvalitu posledních řad?

Diskuze /50

ZeffGreen

Je škoda, že tu sedmou řadu takto zkazili. Ale měla i povedené díly. Za mě i tak je to jeden z nejlepších seriálů který jsem kdy viděl. Pokud konec bude opravdu tak strašný, jak se očekává, tak to hned vezmu od první serie znovu. P.S. od třetí řady jsem přemýšlel nad tetováním na motiv The100 a až teprve sedmá řada mě inspirovala https://www.reddit.com/…rise_tattoo/

24.9.2020 | 16:39:29
Hild

Tahle série se vůbec nepovedla a je to děsná škoda. Příběh je strašně slabý, nejhorší je, že stále netušíme, o čem vlastně tato série je. Zbývá poslední epizoda a my pořád nemáme ani ponětí, co je to ten poslední test/válka, kdo vytvořil kameny Anomálie, proti komu vlastně bojují, proč musí skládat test za celé lidstvo a tak dále. Tohle prostě vypadá jako nějaká pilotní sezóna nového seriálu, kde se tvůrci snaží budovat nějakou velkou záhadu, kterou pak rozvinou v další sérii, ale rozhodně to nevypadá na finálovou sérii. Teď mají 43 minut na to dát nám všechny odpovědi a uspokojivě uzavřít celý příběh a postavy.

A dále jsem už unavená z toho, jak tvůrci volí úmrtí postav jen pro „shock value“, ale nedají tomu žádný větší smysl. Jakoby se nepoučili z GoT. Za mě je tohle nejhorší série seriálu.

26.9.2020 | 19:28:06
MichaelaK

Pro mě je toto strašně napsaná recenze a už podle nadpisu jsem věděla, kdo je jejím autorem, ale co už …

Octavia, Dioza a Hope (Gabriel a Echo byli jen do počtu) měli napsaný krásný, zajímavý a napínavý příběh, ze kterého se dalo vytěžit ještě více.

U Clarke to drhlo, ale to proto, že měla neplánovanou pauzu kvůli potratu a Bellamy už v The 100 nechtěl hrát, tak to dotáhl do konce alespoň takto.

Sheidheda byl naprosto skvělý a celou sérii táhl na svých bedrech.

Raven a její scéna u reaktoru byla jen proto, aby mohla nějak odpustit Clarke, ale mě to moc nedostalo. Já jsem pro Raven slabost nikdy neměla.

Ono to není tak, že někdo s plamenem se bude účastnit poslední války/posledního testu. Je to tak, že někdo s plamenem má ten kód ke spuštění, proto Madi. Našli u ní v mozku kód a mohli spustit poslední portál, bych to tak viděla. Naši původní budou bojovat proti Cadoganovi, ale Cadogan tam bude bojovat ještě proti někomu/něčemu nebo to bude doopravdy jen o uvědomění si, že násilí nic neřeší, a že vyvolává jen další a další násilí.

Ještě počkám na celkové hodnocení po posledním dílu, ale zatím to mám takto:

  1. 3. série
  2. 1. série
  3. 5. série
  4. 7. série
  5. 6. série
  6. 4. série
  7. 2. série

A to znamená jediné, že klidně může 7. série porazit ještě i 5. sérii, 3. a 1. jsou pro mě neporazitelné.

Jaké je Vaše pořadí?

#4 FValek #6 Milano33 #21 akashko12 #48 Leksa
26.9.2020 | 19:49:46
FValek

#3 MichaelaK: Mám to velmi podobně…

  1. – 3. série
  2. – 1. série
  3. – 5. série
  4. – 2. série
  5. – 6. série
  6. – 4. série
  7. – 7. série

Druhou mám výš, protože v tu dobu to ještě vše aspoň dávalo smysl… Ta sedmá se mi nelíbí vůbec, úplně jiný seriál bez hlavních postav, každý na vedlejší koleji.

#5 FValek
26.9.2020 | 20:20:01
FValek

#4 FValek: Mohla by tu po finále klidně být anketa o nejlepší sérii, jako se to dělá každoročně u American Horror Story. :3

26.9.2020 | 20:20:42
Milano33

#3 MichaelaK: vážne 2. séria ako najslabšia? Však tá bola najlepšia… Jediná bezpochybná, osobne ju zaraďujem medzi Top 5 najlepších sérii ever.

Moje poradie by vyzeralo následkovne:

  1. 2. séria – 100%
  2. 3. séria – 90%
  3. 5. séria – 85%
  4. 1. séria – 80%
  5. 4. séria – 80%
  6. 6. séria – 70%
  7. 7. séria – 55%
#8 MichaelaK
26.9.2020 | 20:20:46
Hild

Moje pořadí:

  1. – 2. série
  2. – 4. série
  3. – 1. série
  4. – 6. série
  5. – 3. série
  6. – 5. série
  7. – 7. série
26.9.2020 | 20:23:30
MichaelaK

#6 Milano33: Mně osobně nějak nechytla zápletka okolo Mount Weather. To, jak je prokoukla jediná Clarke – ZASE – a to, jak to dopadlo s Finnem. Jako například Lexa a Anya byly skvělé.

#10 Milano33
26.9.2020 | 20:24:51
mima33

S recenziou viac-menej súhlasím. Ja už tento seriál ani nedokážem brať vážne. Žiaľ. Príbeh okolo anomálie bol spočiatku dokonalý, no potom sa to akosi celé zaseklo a doteraz sme sa nedokázali pohnúť ani len o milimeter ďalej. Sheidheda má spočiatku bavil neskutočne, ale tá jeho nesmrteľnosť mi už ide hore krkom. Veľká škoda, že jeden z mojich najobľúbenejších seriálov končí práve takto :(

#11 Milano33
26.9.2020 | 20:28:26
Milano33

#8 MichaelaK: no mne zas prišlo, že to bola do bodky premyslená séria, ktorá naozaj krásne nadväzovala na tú prvú. Mount Weather bolo veľmi záhadné miesto, ktoré ukrývalo nejednu záhadu. Mysteriózna atmosféra a oproti 1. série sa mi zdalo, že zvýšili rating, pretože boli v jednotlivých scénach čoraz viacej brutálnejší. A tiež nám 2. séria priniesla kopu nových zaujímavých postáv, napr. Echo, ale predovšetkým moju vôbec najobľúbenejšiu postavu celého seriálu Lexu. Tiež sa drastický zmenil vývoj postáv, z Bellamyho sa stal dobrák a zFinna sa stal, no, ako by som to nazval…nedobrák?. A druhá séria mala vážne nečakané zvraty, smrť Finna, Lexina zrada, z Lincolna sa stalo v podstate zviera a záverečný masaker. A veľmi som obdivoval, ako sa nakoniec vyvinul ten konflikt, nebola to fyzická konfrontácia (žiadná bitka), išlo o súboj dvoch myslí, emocionálne vydieranie, psychológicjá vojna, kto sa odváži ďalej zájsť. A kvôli záchrane svojich najbližších, museli ísť morálne hodnoty stranou. Naprosto unikátne zakončenie. Proste wow! Táto séria si ma naplno získal a doteraz jej kvalít zadná iná nedosiahla (najbližšie 3. sérka). A rozlúčka Clarke s Bellamym, popri so smrťou Lexi, moja najobľúbenejšia scéna. Neskutočne emotívna. Ale rešpektujem každý názor samozrejme. :)

#12 MichaelaK
26.9.2020 | 20:38:12
Milano33

#9 mima33: krásne obsiahnuté, naprosto súhlasím s každou jednou vetou, zo začiatku ma to bavilo, najmä kvôli 6. sérii, čo je kvázi prvá polka tohto príbehu, ktorý sa točí okolo anomálie. Ale potom, ako príbeh nikam nespel, už ma to vôbec nezaujímalo. Pravda, už sa to nedá brať vážne, herci už prestávajú hrať tak, ako hrávali. A preto vyvolať vo mne emócie je o to ťažšie.

26.9.2020 | 20:42:51
MichaelaK

#10 Milano33: I já naprosto respektuji každý názor. O tom seriály jsou, každý to všechno vnímá trochu jinak.

Pro mě Bellamy nikdy nebyl typický dobrák, byl to bratr, rádoby vůdce, voják a ten co méně přemýšlí.

Finna chápu, že udělal to, co udělal, byl to kontrast k 1. sérii, kdy on jediný chtěl mír se Zemšťany a jak dopadl …

Pak by bylo ještě zajímavé napsat nejlepší a nejhorší momenty našich hlavních postav.

#14 Milano33
26.9.2020 | 20:48:14
Matějěj

Ať si říká kdo chce co chce pro mě the 100 zůstane vždy bezkonkurenční a nejlepší seriál . Ano nějaké díly ( série ) byly slabší nějaké silnější ale tak už to je . Ale nikdy bych se kvůli tomu nepřestal na tento seriál koukat . Sedmá série byla slabší ale to jen protože všichni byli zvyklí na Clark a Bellamyho a bez nich to pro dost lidí přestalo dávat smysl .Ale tak to pro mě není nemyslím si že je na místě psát obtloustlá Octavia . Octavie tuto sérii a pomocí diozy dost zachránila a opravdu mi tam moc seděly . Hope a Jordan a jejich románek nebyl vůbec špatný . Ale spíš mi přijde že na poslední díl mají jen 40 minut a nedokážu si představit že to tak rychle stihnout ukončit . Velice by mě mrzelo kdyby to skončilo nějak odfláknutě . Byla by to obří škoda . Ten seriál opravdu miluji .

#21 akashko12
26.9.2020 | 21:17:06
Milano33

#12 MichaelaK: dobrý nápad, možno niekedy, mne sa prevažne najviac páčia tie emocionálnejšie ladené momenty. :)

26.9.2020 | 21:52:47
Marek18

Toto je moje poradie :)

  1. – 1. série
  2. – 3. série
  3. – 5. série
  4. – 2. série
  5. – 4. série
  6. – 6. série
  7. – 7. série
26.9.2020 | 22:19:16
Yalka

S tímhle článkem vůbec nesouhlasím. Nepřijde mi, že by měl seriál sestupnou tendenci. Mně osobně se třeba vůbec nelíbily čtvrtá a pátá řada. Spousta nelogičností ve vývoji postav i v celkovém ději a spousta nevyužitých příležitostí. Čtvrtou jsem vyloženě protrpěla (máme řešení/někdo ho zhatil/máme jiné řešení/někdo ho zhatil/ and so on and so on. Na páté se mi líbily flashbacky z Archy flashbacky a Klárky + Madi (těch bohužel moc nebylo). Já osobně bych dala sedmou i šestou řadu výš než čtvrtou a pátou. Díl Anakonda, který se vrátil k Becce a dovysvětlil některé nejasnosti, ten jsem si opravdu užila. A líbilo se mi, jak díky Becce a anomálii zajímavě propojili Sanctum, Zemi, posloupnost commanderů, Bardo. Škoda, že dějová linie Billa Cadogana, oč tam vlastně jde, je jen zběžně načrtnutá a tím pádem postavám chybí přesvědčivá vnitřní motivace (např. to bylo vidět u Bellamyho).

27.9.2020 | 1:24:01
evaval

Každá série měla svoje pro i proti. Nicméně je to hodně vyrovnaný seriál. Je fakt, že v sedmé řadě ta soudržnost už moc nefunguje kvůli neplánovanému volnu hlavních představitelů.

Nechápu ty poznámky na O, jak obtloustlá? Jo, není vychrtlá ale když se na ni pořádně podíváte tak je pořád zdravě štíhlá, jen v obličeji vypadá silněji.. což může být tím, že přibrala, ale může být taky jen oteklá. Je to pořád dokola, pokud ženská nemá 40 kilo i s postelí tak je tlustá :-(

Podle mě byla asi nejslabší první půlka s01, pak se to zvedlo. S02 byla nejlepší. Ostatní tak nějak plus mínus, něco se nepovedlo, něco bylo super: s01 – O a Lincoln s02 – Clarke a Bell když pustili do MW vzduch s03 – Lexa zabije Queen Niu s04 – konkláve o bunkr s05 – Red Queen s06 – Josephine s07 – Echo, Hope a Gabriel

27.9.2020 | 7:53:36
niektotu

Bohužiaľ tiež vnímam že seriál ide kvalitou dole. Kľudne to mohli ukončiť knihou 1 a boli by sme spokojní, ešte tá 6. séria s Primes bola dejovo zaujímavá, ale táto 7. séria to je čisté zúfalstvo. Snáď len okrem poslednej časti ma riadne nezaujala. Ale finále je pred nami, dúfam že bude uspokojivé. Série za mňa:

  1. –1. séria
  2. – 2. séria
  3. – 4. séria
  4. – 3. séria
  5. – 6. séria
  6. – 5. séria
  7. – 7. séria

Čo sa týka úmrtí, asi najdojímavejšiu smrť u mňa mal Finn, jeho zabitie bolo excelentne natočené, potom Lexa, rozlúčka s Madi v min. časti, zaujímavé bolo aj úmrtie Diozy a Lincolna. Škoda že niektoré postavy sú dejovo nedotiahnuté, to je ale problém každého seriálu. Vidím to aj tu kde od 5. série pribudlo množstvo nových ľudí, ktorým nedali riadny príbeh a tak divákov nezaujímajú. Niekedy je menej viac, radšej menej postáv s kvalitným dejom.

#19 niektotu
27.9.2020 | 8:41:16
niektotu

#18 niektotu: Samozrejme oprava 2. séria bola pre ma najlepšia, 1. séria-2. najlepšia. Dej v MW bol topka.

27.9.2020 | 8:46:26
m0rdred

Pro mě byla třeba každá serie něčím jedinečná – jiná. Každý příběh měl něco, vypíchnout jen část není tak jednoduché :) Možná i tím, že se příliš neupínám jen na dvě hlavní postavy, mě jejich absence v 7 řadě ani tolik nevadila. Hodně se mi líbily úvodní znělky, které byly pro každou sérii jiné, vytvořené tak, aby odrážely mapu příběhu, která nás bude čekat.

Naopak já nedocením příliš velké zabíjení a boje. Takže třeba značná část dílů, hlavně na Sanctu byla pro mě prázdná. Čekal bych, že když nemají rozum ti ostatní, budou ho mít alespoň vůdci. Přeci jen, jsou jen stín toho, co zbylo, z lidské rasy a čekal bych nějakou reflexi, lepší diplomacii a snahu uhnout na obou stranách. Vadila interfence z pohledu Stovky na Sanctu, kde toho bylo zničeno až příliš mnoho. Do jiných světů, kultur, i když s tím vnitřně nesouhlasíme, bychom zasahovat neměli, samozřejmě za předpokladu, že nás to nějak neohrožuje.

Všiml jsem si, že možná všem není jasné, co Cadogan hledá. Už to bylo ukázáno v díle Anaconda. Jde mu jedinečnou kombinaci znaků, kterou našla Becca s pomocí své AI a která mu otevře portál někam, odkud se vrátila Becca celá vystrašená. Proto chtěl získat plamen, protože s technologií kterou získal se mohl pohybovat pouze po předem definovavých cílech souřadnic. A protože věděl, že Becca něco našla a sám na tu kombinaci nepřišel, hledá ji dál. Nevím a zajímalo by mě, jak to propojuje celý příběh se „světly.“ Není mi jasné, jak přišel na to, že v tom portálu na něj něco takového čeká, ať už je to nepřátelské. Je možné, že předchozí civilizace na Bardo tohle zmínila v písmu co po sobě zanechala a v důvodu podobných obav, kód k tomuto portálu vymazala. Taky mi uniká co se na tom Barcu stalo. Kam se předchozí civilizace poděla? Jediné co mě napadá, že proti sobě navzájem použili zbraň hromadného ničení označenou jako Gen-9. Popřípadě by dávalo smysl, že ji použili proti něčemu z toho „zakázaného portálu“ a současně vyhubili sami sebe.

Otázek mám mnoho. Sequel seriálu by mě potěšil. Protože nějak nevěřím, že na vše dostaneme odpověď a i jediná série v podobě pokračování, kde by vše bylo patřičně vysvětleno, by mohlo zlepšit pochopení u těch, kteří jsou sedmou sérií zklamáni.

#23 Yalka
27.9.2020 | 10:32:37
akashko12

#3 MichaelaK: ja to mám nejako takto:

  1. – 4. séria
  2. – 1. séria
  3. – 7. séria
  4. – 5. séria
  5. – 2. séria
  6. – 6. séria
  7. – 3. séria

#13 Matějěj: úplne súhlasím, niečo bolo slabšie, niečo lepšie. Mám to presne tak isto ako ty. Pre mňa to bude vždy top seriál a nech si každý hovorí čo chce je to pre mňa bezkonkurenčný seriál <3.

Ešte uvidíme aký bude koniec. Dúfam že si na tom dali záležať a bude to dojemne, skvele zakončený seriál. A možno ešte nakoniec bude aj ten prequel (to by ma celkom bavilo :) ).

redaktor
27.9.2020 | 11:09:46
Makavelina

Obdiv všem kdo mají takhle pěkně rozdělené série :D Já to nedokážu, nahlížím na seriály nebo knižní série vždycky jako na celek takže nedokážu říct která se mi líbila více nebo méně. Pravda je, že závěr GoT mi naprosto znechutil komplet celý seriál, doufám že se Stovečkou to tak nebude. Jak se říká „nejlepší je přestat v nejlepším,“ tak v tomto případě „v nejlepším“ ohlásili konec, ale od té doby to jde relativně dolů. Ne ale natolik, aby mě to odradilo. (Už jsem do toho investovala příliš mnoho let a slz, cha.)

Hodně by mě zajímalo, jak by seriál aktuálně vypadal, kdyby se v soukromí herců neodehrálo to, co se odehrálo, jestli by to taky mělo sestupnou tendenci kvůli ubývající kreativitě a nadšení tvůrců, nebo jestli by naopak měli matroše ještě na několik dalších super řad.

#30 MichaelaK
27.9.2020 | 13:33:15
Yalka

#20 m0rdred: Přesně: víme, že Cadogan hledá tu kombinaci, aby otevřel „bílý“ portál. Ale jak přišel na tu omáčku kolem toho? Jak přišel na souvislost s těmi „anděly“ z jeskyně? Co se stalo v minulosti na Bardu?

Uvidíme, jestli poslední díl dá odpovědi. A jestli budou uspokojivé nebo ne. Trochu jsem se začala bát, poté co 99. díl nevysvětlil nic.

Každopádně mně to seriál celkově zkazit nemůže. Seriál přežil petice a hysterii fanoušků po smrti Lexy, to mi přišlo horší než jsou současné hejty. Ale i tak mi přijdou zbytečné a přepísknuté. Například v tomto článku nedůstojná zmínka o údajné obtloustlosti Marie Avgeropoulos.

#25 m0rdred #26 Makavelina
27.9.2020 | 15:39:10
Yalka

Za mě (po finále se může změnit)

  1. – 2. série
  2. – 1. série
  3. – 3. série
  4. – 6. série
  5. – 7. série
  6. – 5. série
  7. – 4. série

Je zajímavý vidět, jak to má každý jinak.

27.9.2020 | 15:48:19
m0rdred

#23 Yalka: Myslím, že ani Cadogan na tohle odpoveď zprvu neměl. Ale možná něco objevil? Nerozlouskl to, tak se nechal dát do stáze a věřil, že stoupenci časem něco zjistí. Nebo se dostanou k AI. Tohle je jedna velká záhada, protože ani náznaky co objevila Becca mít nemohl. Trochu mi to celkově sráží celkový dojem z poslední série. Přijde mi, že je nám představováno něco, k čemu se nemohl dostat. A pokud, znal by kombinaci.

27.9.2020 | 16:33:21
Makavelina

#23 Yalka: Ty řeči kolem váhy herců, resp. hereček mě taky neskutečně deptají. Možná že omáčka kolem Cadogana bude dostatečně vysvětlena až v tom prequelu/spinoffu?

27.9.2020 | 16:36:53
m0rdred

Docela by mě zajímalo, kolik je tomu, kdo napsal, tenhle článek let – nickname – tom99. Promiň, ale to jsou hrozný kecy Kámo až ti bude přes třicet a věřím, že jsi mladší, budeš přemýšlet diametrálně jinak. Octavie, která měla podle tebe dokonalou prdelku v seriálu přibrala, ano a rovnou o pár let, asi 10? Serialově a i tím čím si prošla v běžným životě je to šul nul. Prošla anomálií a zestárla, podobně jako Dióza. Podle mě je to tak OK, a že to tak vyšlo je vskutku náhoda a měl bys být nadšený, že to nemuseli simulovat. Krásný průběh, kterej by si musel dorovnávat nebo odrovnávat ve fitku.

#28 Yalka #30 MichaelaK
27.9.2020 | 17:11:20
Yalka

#27 m0rdred: m0rdred: Tak! :-)

#29 m0rdred
27.9.2020 | 17:36:43
m0rdred

#28 Yalka: Díky! :)

27.9.2020 | 17:38:32
MichaelaK

#22 Makavelina: Myslím si, že kdyby Eliza a Bob hráli v takovém rozsahu jako v minulých sériích, byla by tato série jednou z nejlepších pro většinu. Je tam strašně znát, že, jak Clarke opouští Sanctum, tam v mezičase potratí, tak tam pak má 2 nebo 3 epizody, kde se jen tak plácá (vlastně ne, neplácá, drží pistoli a na někoho míří :D :D :D ) a je ráda, že je ráda. Tady ke konci je zase vidět, jak se Eliza oklepala a protože Stovku miluje, tak to dohrála, jak to dohrála a to velmi luxusně.

U Boba je to, bohužel, kombinace všeho – psychické problémy, neshody se štábem, dalšími herci, nechuť hrát a je z toho fakt šílený příběh a 2 šílené smrti + fanatismus Bellamyho. Tady se to, bohužel, nepovedlo.

#27 m0rdred: S tímto autorem už jsem měla problémy ve více článcích, komentářích … Čekala bych, že Admini budou komentovat objektivně a poté dají prostor k diskuzi, kde klidně sami přispějí, ale toto jsou tak zaujaté články, že se to až nedá číst. A komentáře ke vzhledu herců, to už je úplně mimo mísu. Jsem ženská a vypadat jak Marie, tak si pískám, je to naprosto luxusní, charismatická a nádherná baba a žádná kg navíc nemá, jen neváží 40 kg i s železnou postelí nebo jak se to říká.

#31 m0rdred #32 m0rdred #36 FValek
27.9.2020 | 18:37:36
m0rdred

#30 MichaelaK: I kdyby si mela nadvahu, nikdo te tekvulio tomu neodsoudi. Proste sestalo. Tohle neni test ani … test, pojdte vsichni zpet… prosim, vsetkym rovnovahu…

27.9.2020 | 18:48:31
m0rdred

#30 MichaelaK: I kdybych chtel napsat cokoliliv… verila by, ze to pisem my? veris Matko, ze jsme my ti stastni?

27.9.2020 | 18:56:48
m0rdred

PHMP!

27.9.2020 | 20:05:07
m0rdred

:)

27.9.2020 | 22:30:57
m0rdred

)

27.9.2020 | 22:49:53
FValek

#30 MichaelaK: Jasně, Marie sice už není sportovní jako bývala, ale tlustá rozhodně není, pokud se jí zakulatily tvářičky, tak jedině vypadá starší dle toho, jak byla Pokání. Sleduju ji na instagramu a po tuku tedy ani památky, krásná ženská. A i kdyby měla třeba i o deset víc než v předchozích sériích, tak jí to rozhodně nebrání v pohybu, jako jsem četl v jednom článku dříve, že by prý akční scény s ní vypadaly komicky, protože ztloustla… Kravina.

#38 MichaelaK
28.9.2020 | 2:11:09
OriginalHunter

Každý seriál má kolísavé tempo. Niektoré epizódy sú lepšie iné horšie, ale keby mám stovku zhodnotiť ako celok bol to velmi dobrý seriál. Čo sa týka Cwčka by som bol schopný povedať, že to najlepšie čo vytvorili. Uvidíme čo prinesie finále snáď to nedopadne katastrofou. Určite si ho niekedy prejdem ešte raz a vemi dúfam že schvália ten spin off. Pritom čo dne stanica vydáva mám pocit, že jedného dňa to može zabaliť tie komiksové seriály sú velmi biedne. Nastúpi éra Marvel seriálov a z cw tvroby sa budú všetci len smiať.

#38 MichaelaK
28.9.2020 | 8:52:55
MichaelaK

#36 FValek: Přesně, také Marie sleduji na IG a Marie rozhodně obtloustlá není.

Mně zase vždy taková víc ženská přišla Eliza a rozhodně je nádherná.

#37 OriginalHunter: Já teď dokončuji 2. sérii a například naprosto nechápu, jak někdo může mít rád/obdivovat Raven – 1. série žárlivka, 2. série fňukna, tak čekám, co mě čeká dále, ale pamatuji si, že v posledních sériích jsem jí také neměla ráda, s Beccou také ne, takže tu řadím mezi mé nejméně oblíbené postavy.

Po 2. sérii mám jako TOP postavy: Clarke, Kane a Lexa. Pro Kanea jsem měla vždycky slabost. A naopak tady fakt nemám ráda: Raven, Jaha a pořád asi Murphy.

#39 OriginalHunter
28.9.2020 | 11:03:18
OriginalHunter

#38 MichaelaK: Videl si Passage? Tam hral Henry Ian Cusick tiež briliatne.

#45 MichaelaK
28.9.2020 | 13:27:31
shea_hastings

Za mě toto taky absolutně neobjektivní recenze. Každý seriál má své lepší i horší díly a já jsem hodně velký kritik, ale zrovna s The 100 jsem strávila tolik času a postavy a celý seriál si zamilovala natolik, že jsem tvůrcům schopna těchto pár nedokonalostí prominout. Ať už mají ostatní jakýkoliv názor, The 100 je jedním z nejlepších seriálů všech dob a ani mírně upadající kvalita posledních sérii mi to nevymluví.

28.9.2020 | 13:54:21
shea_hastings

Jinak co se týče toho, které série mám nejradši, hodně se mi líbila 2. polovina 4. série, kvůli Octaviině konkláve a následnému několikaletému odloučení několika postav. Když se zamyslím, které série ve mně vyvolávaly největší emoce, byla to pravděpodobně 2. a 3. série, protože kvůli Wallaceovi mladšímu, ALIE a Pikeovi jsem cítila s hlavními postavami hroznou bezmoc. Pátá měla také krásné momenty, šestá také, i když oproti pětce méně. Zvláštní je, že i když se mi po 1. díle 1. série, kdy jsem měla trochu pochyby, začal seriál moc líbit, teď skoro u konce seriálu hodnotím 1. sérii jako nejslabší, protože jsem viděla, jaké nápady měli tvůrci v dalších sériích a oproti nim byla jednička jen o nějakém přežívání v lese a poznávání Grounderů. 7. série má své mouchy, ale taky pár nádherných momentů, mně, jako milovnici sci-fi, se moc líbí zápletka s Anomálií, složitější děj, hlavně v začátcích, kdy se míchaly do sebe různé planety a časy, a obdivuju, jakými proměnami prošli naše postavy – z Murphyho, kterému jsem první dvě série přála smrt, se stal hrdina a zároveň neztratil svůj smysl pro humor a uštěpačné poznámky, snad poprvé životě miluje někoho víc než sám sebe, Octavia už není Blodreina a je zase schopná milovat, Diyoza je (byla) z teroristky matkou, Bellamy si myslel, že konečně našel nějaký smysl života a to ho zabilo, a Echo válečnice se na Pokání zklidnila, poté se vrátila do původní podoby, ale myslím, že se naučí žít v míru i bez Bellamyho.

28.9.2020 | 14:14:36
shea_hastings

Jinak co se týče toho, které série mám nejradši, hodně se mi líbila 2. polovina 4. série, kvůli Octaviině konkláve a následnému několikaletému odloučení několika postav. Když se zamyslím, které série ve mně vyvolávaly největší emoce, byla to pravděpodobně 2. a 3. série, protože kvůli Wallaceovi mladšímu, ALIE a Pikeovi jsem cítila s hlavními postavami hroznou bezmoc. Pátá měla také krásné momenty, šestá také, i když oproti pětce méně. Zvláštní je, že i když se mi po 1. díle 1. série, kdy jsem měla trochu pochyby, začal seriál moc líbit, teď skoro u konce seriálu hodnotím 1. sérii jako nejslabší, protože jsem viděla, jaké nápady měli tvůrci v dalších sériích a oproti nim byla jednička jen o nějakém přežívání v lese a poznávání Grounderů. 7. série má své mouchy, ale taky pár nádherných momentů, mně, jako milovnici sci-fi, se moc líbí zápletka s Anomálií, složitější děj, hlavně v začátcích, kdy se míchaly do sebe různé planety a časy, a obdivuju, jakými proměnami prošli naše postavy – z Murphyho, kterému jsem první dvě série přála smrt, se stal hrdina a zároveň neztratil svůj smysl pro humor a uštěpačné poznámky, snad poprvé životě miluje někoho víc než sám sebe, Octavia už není Blodreina a je zase schopná milovat, Diyoza je (byla) z teroristky matkou, Bellamy si myslel, že konečně našel nějaký smysl života a to ho zabilo, a Echo válečnice se na Pokání zklidnila, poté se vrátila do původní podoby, ale myslím, že se naučí žít v míru i bez Bellamyho.

28.9.2020 | 14:14:37
shea_hastings

Ještě přidám vlastní pořadí :)

28.9.2020 | 14:16:27
shea_hastings

4. série, 7. série, 2. série a 3. série nastejno, 5. série a 6. série taky hodně podobně a zaručeně nejslabší pro mě 1. série

#45 MichaelaK
28.9.2020 | 14:21:56
MichaelaK

#39 OriginalHunter: Téma ptačí chřipky, to ne, chraňte mě, to bych teď nedala! :D Já mám Cusacka ráda už od dob Ztracených.

Myslím si, že Kane byla dobře zpracovaná postava, jen ta jeho smrt také nebyla udělána úplně dobře. :D

#44 shea_hastings: Tady je krásně vidět, jak se každému divákovi líbí něco jiného a jak je The 100 kvalitním seriálem. Pro mě je nakonec lepší, jak GoT. Na Got jsem se začala dívat až po přečtení knih a bývala bych dále nekoukala, kdyby Martin napsal další díly, které asi nikdy nedopíše. Myslím si, že tvůrcům GoT zlomilo vaz to, že na začátku byl seriál podle knižní předlohy, poté už knihu neměli a šlo to do háje.

The 100 šlo vždy svou vlastní cestou, knihy jsem nečetla.

Už se nám to blíží a ve ČT zjistíme, jak to celé dopadne. :D

28.9.2020 | 14:30:30
bloody_maniac

Vůbec se mi nelíbí, jak je tento článek napsaný. Body shaming? Really? Jsem doufala, že na psaní těchto článků se podílí pouze dospělí s dobrým vychováním, ale komentovat na něčí postavu? To je prostě moc.

K poslední sérii se vyjádřím takto: Je to vlastně jedna z mých nejoblíbenějších sérií, ale je pravda, že poté, co se zbavili Bellamyho, už mě ani nijak nezajímá, jak to skončí. Dá se říct, že to dokoukávám z nutnosti. :)

#47 MichaelaK
28.9.2020 | 17:09:07
MichaelaK

#46 bloody_maniac: Jsem moc ráda, že nás tady vyjádřilo více názor, že takovéto články jsou doopravdy nevhodné.

Jinak smrt Bellamyho a jeho příběh v 7. sérii byl více ovlivněn samotným Bobem, než Jasonem. Bohužel pracovali s tím, co měli. :(

#49 Leksa
28.9.2020 | 17:54:24
Leksa

#3 MichaelaK:7 série je opravdu nejhorší.Vždyť celou 7 sérii Clarce jen probrečí a Madi to samí. Octavia si nemohla s tučným honorářem zajistit něco na hubnutí?Proč už přestala sportovat?Prostě se konec nepovedl jako u většiny seriálů .Včetně uniklého posledního dílu na netu ;)

#50 OriginalHunter
28.9.2020 | 22:30:37
Leksa

#47 MichaelaK: Nevhodná recenze?Já ti ani nevím ,ale jsem rád že jsme spolu nešly na tu kávu.Já seriál sleduji od jeho počátku a mám ho rád ,ale tvoje názory ohledně konce ne.Nakonec by to byla pořádná ,nepěkná hádka u té kávy a můj následný urážlivý odchod :D Sbohem u posledního dílu.Předpokládám že u dalších seriálů se už nepotkáme.

28.9.2020 | 22:33:53
OriginalHunter

#48 Leksa: Epizóda určite nieje leaknutá to by sa už niekde objavili takže netrep hlúposti

29.9.2020 | 3:23:48
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Stav titulků

Epizoda S07E16: The Last War

cz100%
DOKONČENO


Překlad: @Kattharinna, @Jirkem, @mia28
 

Epizodu nezapomeňte ohodnotit v jejím profilu. Diskutovat o aktuálně odvysílané epizodě můžete zde.

Aktualizace postav

Během sedmé řady budeme doplňovat nové i staronové postavy. Proto je určitě nezapomeňte ohodnotit.

Reklama

Novinky

Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět

Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět

Konec se nevyhnutelně blíží. Ještě předtím než se podíváme na finální epizodu, pojďme se podívat na deset nejzajímavějších věcí o seriálu The 100, které jste možná do jeho konce netušili. A správný fanoušek by přeci o svém oblíbeném seriálu měl vědět co nejvíce. Zvlášť před jeho koncem.

Nejoblíbenější postavy

Fotografie

Fotografie

Nepřehlédněte

Narozeniny herců

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama