Spolutvůrce seriálu The Last of Us Craig Mazin se podělil o to, jak videohra The Last Of Us Part II ovlivnila jeho tvůrčí proces při psaní seriálu HBO.
Craig Mazin v podcastu The Last of Us od HBO hovořil o tom, jak hra The Last of Us Part II ovlivnila jeho tvůrčí proces při psaní první sezóny seriálu. Při setkání s tvůrcem původní hry a spolutvůrcem seriálu Neilem Druckmannem před produkcí seriálu Mazin prozradil, že mu byla poskytnuta možnost nahlédnout do sekvence z nevydané hry, která zobrazuje Elliinu lásku k cestování vesmírem.
Když jsem s Neilem začal pracovat na této adaptaci, bylo to ještě před vydáním druhého dílu The Last of Us. Bylo to poprvé, co jsem šel do Naughty Dog, a on se mě zeptal, jestli bych nechtěl vidět sekvenci z druhé hry, která se dotýká fascinace Ellie být astronautkou a cestovat vesmírem, a byl to nádherný moment. Řekl jsem, že máme tuhle příležitost, kterou Neil v první hře neměl. Teď už víme víc. Byla to příležitost ukázat, jak Joel zná Ellie. Zeptala se ho, jestli ví, kdo je její oblíbený astronaut, a on to věděl. Instinktivně už je v její hlavě a zná ji, a ona tím není šokovaná.
Foto: Naughty Dog
Zatímco šestý díl krátce naznačuje Elliinu fascinaci vesmírem, ve hře The Last of Us Part II se stává významnou součástí příběhu, kterému je věnována celá jedna kapitola. Ačkoli se Ellie o svém zájmu o astronauty a vesmír krátce zmínila už v původní hře z roku 2013, pokračování její vášeň posouvá na zcela novou úroveň díky dojemné sekvenci mezi ní a Joelem. Vzhledem ke značným ohlasům, které se kolem The Last of Us Part II a jeho kontroverzního příběhu objevily, však budou Mazin a Druckmann čelit dalšímu tlaku ze strany rozdělené fanouškovské základny série.