Ještě k tomu Z nation , ono se to může na první pohled zdát jako strašná trapárna ale divák taky musí pochopit že jde o jakousi recesi na zombie žánr podobně jako třeba film Zombieland. Narozdíl od TWD je ale v tomto seriálu přítomna konstruktivní pointa které se příběh pokud možno snaží držet alespoň u první série tomu tak bylo. Svým vlastním způsobem to však funguje narozdíl od TWD kde se kolečka vývoje děje zadrhla někde v první sérii . Jak už tady někdo podotknul to co funguje v komixu nemusí nutně fungovat v hrané scéně kde divák očekáva spád a průběh,zatímco obrázky v komixu si může čtenář vyložit způsobem sobě vlastním je to záležitost fantazie. Když ale přeneseme tyto komixové scény do hraného seriálu vznikne s toho situace jaké známe z TWD skoro v každé epizodě ze všech stran se valí mrtváci a dvě postavy si začnou povídat něco ve stylu „hele kámo, už jsi přemýšlel co dál s životem?“. Je to prostě nelogická blbost.
#6619 Bloni: Už jsem to tu psal někomu jinýmu, ale klidně to napíšu ještě tobě…
Myslíš, že bude pro Rona takovej problém v tý situaci, kdy zařvou Jessie a Sam a všichni budou v šoku, někomu nepozorovaně vytáhnout z opasku zbraň a začít mířit na Ricka?
#6633 dameo: Netoužím po bezmyšlenkovité akci plné střev a krve . Mám rád příběhy které mají hloubku a ohledně filozofování je zombie apokalypsa ideální téma. Bohužel se mi zdá že TWD nemá dialogy příliš k věci, například v posledním díle bylo zasazení dialogů poněkud nešťastné a nelogické. Taková situace, v jaké se ocitla Alexandrie není moc vhodná pro rozmyšlení se nad smyslem života . V takovém případě by měli lidé jednat a řešit , tak by to bylo ve skutečnosti. TWD sice klade důraz na mezilidské vztahy po vzoru komixové předlohy ale některé situace v seriálu naprosto bijou do očí. Alexandrie měla spoustu dalších postraních obyvatel kterým se po pádu zdi nevěnovalo ani půl sekundy času, s toho vyvstává otázka „kde sakra jsou ?“. Nedokážu uvěřit že se jen tak jednoduše někde schovali, když měl samotný terminátor Rick problémy zombíky na 20 minut udržet za prahem domu. Vedlejší postavy jsou zde v seriálu hodně špatně vyřešené, na to že sledujeme prakticky poslední sortu lidí na planetě se tyto postavy pohybujou na kameře jako banda lidí kteří jsou uplně v pohodě a když pak zkapou je to jako lusknutí prstem, nikdo ho neznal a každému je to jedno. Toto se naprosto vymyká z mé představy o filozofování nad mezilidskýmy vztahy uprostřed apokalypsy, že Rick a jeho nohsledi jsou ti duležítí a ostatní jsou jen lovná zvěř pro zombies. Nechci soudit komix nikdy jsem ho nečetl a věřím že je hodně dobrý ale seriál si tak nějak nedokáže poradit s tou hloubkou lidských vztahů. Rádoby emocionálně vypjaté dialogy se vsazují do špatných pasáží , často prakticky doprostřed akce což se naprosto vymyká reáliím lidského chování v krizových situacích. Mám rád zamyšlení se nad chováním lidí uprostřed takovým sraček ale valná většina tohoto zamyšlení se točí okolo ničeho a charaktery spolu diskutují skoro ve slowmotion takové blivajzy že se po většině těchto rozhovorů zeptáte sami sebe „o čem to sakra mluvili ?“. Podle mého názoru by bylo 100krát lepší i pro sledovanost kdyby akce byla akce a rozhovor opravdu rozhovor a né že akce slouží pouze jako kulisa pro další tlachání bez pointy viz. spadla zeď , zavřem se do baráku a budem mluvit.
#6633 dameo: Problém však vidím v tom, že přestože seriál vychází z komiksu, co do víceméně jisté chronologie děje, lokacemi a postavami a samozřejmě konceptem, chybí mu pořádná vlastní invence, která by tu měla vzhledem k tématu místo rozhodně mít. Domnívám se, že to co může fungovat v komiksu statickými obrázky, může dostávat nakládačku v živé a pohyblivé verzi. Walking dead je momentálně žhavým důkazem. Mám za to, že jistou invenci mimochodem právě představil Darabont v první sérii. Držel se komiksu, nechal postavy komunikovat a řešit své vztahy na pozadí apokalypsy, taky se podle komiksu povídalo a nebyla to jen akce, sám však uspokojivě balancoval mezi Kirkmanovým konceptem a faktem, že je to i zombie projekt ve svém žánru, z kterého lze těžit. Jeho pokus se například více ponořit do tajů zombie apokalypsy a představování zombies Romerovou školou v tomto světě, se bohužel u Kirkmana nesetkal s pochopením a dostal kopačku. Dalšími řadami až do této chvíle se už seriál jen v drtivé většině postupně vydával na dráhu snahy do sebe sama nasomrovat z komiksu co nejvíce „trademark“ záležitostí, aniž by se ho teda držel v místech, kde by to byla opravdu potřeba a řadu věcí alespoň nepolejnoval a aniž by to teda nějak fungovalo a neproměňovalo se v absurdity (viz. třeba seriálový Guvernér a jeho linka, bitva o vězení, Morgan jako trotl, Grimasův srandovní blackout na jeden den ze ztráty své mizející ženy aj.). Invence se tu proměnila jen na Kirkmanovo hřiště, kde jeho představa se nese v maximu změny jakési lokace, troška děje a zbavení se oproti komiksu té a té postavy nejlépe dnes už pro seriál standardním nějakým logice odporujícím magorským způsobem. Ať seriál kecá, ať se v něm řeší mezilidské vztahy, je toho plnej i ten komiks, ale ať to alespoň spolehlivě funguje. Nemůžu si sám za sebe pomoci, ale seriálová verze, která tak chce zájemcům představovat Kirkmanovou vizí z komiksu, trpí i přes svoje potenciální výhody evidentní a nesmírnou křečovitostí a debilností, z které se ne a ne schopna vymanit. Je však vzápětí nutné dodat, že navzdory, že mám rád předlohu, tímto neduhem občas trpí i samotný komiks, na který však tohle z jeho principu nemá tak fatální dopad, ale ten možná je ten problém i tady. Kirkman a spol nejsou i přes možnosti buď ochotní nebo schopni udělat seriál zajímavějším, drsnějším, působivějším a lepším.
(O „odpadech“ WWZ a především Z-nation by se taky dalo velice diskutovat, nemáš v nich totiž pravdu).
#6633 dameo: Aja zas, mám rád akciu, krv, a medziľudské vzťahy v jendom a TWD to ponúka ale zase by si mohli odpustit tie neustále filozofické reči o živote ktoré väčšinov zaberú skoro aj polku epizódy, a tak tiež mi vadia tie okáte nelogickosti tohto seriálu ktoré sú v skoro v každej epizóde.
#6632 paulisancez: Před tím, než Robert Kirkman začal psát komiks TWD, prohlásil, že to nebude příběh o zombie, ale o lidech (konkrétně o životě jednoho muže v zombie apokalypse – Ricka Grimese). Prohlásil, že kdo od tohoto příběhu očekává spousty krve a akce, ať ten komiks ani nečte. To samé platí pro seriál, který byl natočen podle tohoto komiksu. Mám rád zombie (nesnáším rychlé, nebo zmutované zombie – viz. RE, Světová válka Z, Z Nation a další odpady) a filmy o vztazích mezi postavami (nemyslím tím Ordinaci a odpady tomu podobné). TWD je soap opera (příběh zabývající se převážně mezilidskými vztahy) na pozadí zombie apokalypsy a to je důvod, proč ten seriál sleduji.
TWD začlo upadat už s naprosto dementní 2 sérií na hershlovic farmě. Jako skalní fanoušek zombie žánru jsem od tohoto seriálu očekával větší prostor k věnování se problematice zombie viru a boje lidstva o přežití. Bohužel někde se stala chyba ,zombies zde fungují jako nějaký komparz „který začne tleskat“ když zrovna naši hrdinové zakončí 20 minutový dialog o totálním hovně. Seriál se postupem sérií naprosto odklonil od skvělého ztvárnění apokalypsy v prvních dílech a zabředl do sraček totální neschopnosti scénáristů vyprávět logický děj .Naši hrdinové začli několik sérií běhat po lese, tu a tam vybafl nějaký mrtvák kterého záhádně neslyšeli až do doby než se objevil za stromem . Místo řešení otázky ohledně zombie se začlo řešit kdo s kým chce prcat nebo kdo s kým čeká dítě a podobně. Když skončila 5 série přísahal jsem že se na tu sračku dívat už nebudu bohužel koukám na TWD od samého začátku a jsem svým způsobem otrok tohoto seriálů a koukám ze zvyku. Nicméně 6 sérii jsem dal šanci a byl jsem nadšen Alexandrie přestala být tak dementní a nerealistická jako předtím a začly se dít i ošklivé věci třeba vpád vlků. Údajnou smrt glenna jsem si vychutnal a začal jsem mít pocit že tvůrcům konečně narostly koule a rozhodli se ukázat že se nebojí zabít i naše „Terminátory a Rickominátory“, jenomže pak přišel šok v podobě glennova vzkříšení které by mu mohl závidět i ježíš. Polofinální epizoda, která je po morganově eposu o vylízaném výrobci sýra další epický skok po hlavě rovnou do hoven, důvodem proč na seriál znovu seru a tentokrát už úplně. Možná se teda podívám jak tam přiletí UFO nebo se Rick stane polozombie jako borec ze seriálu Z nation.
#6621 Moor8: Naprostý souhlas. #6627 heminstein: Ano, špatné a dobré díly se tam střídají sice od začátku, ale ještě nikdy to nebylo takhle o ničem. Skupina měla vždycky nějaký cíl, něco se tam dělo (zachraňoval se Coral, hledala se Sophie, bojovalo se proti Guvernérovi, snažili se dostat do Terminu, snažili se dostat z Terminu, snažili se dostat Eugena do hlavního města). Navíc se daleko víc rozvíjely postavy – např. minulost Michonne, minulost Daryla. Tady byl celý díl o Morganovi, to je fakt, ale myslím, že zrovna Morgan není postava, která by všechny nějak přehnaně zajímala. Od půlky páté série všichni jenom sedí v Alexandrii a řeší vztahy ve dvou táborech. Neřeší, že teda někdy v budoucnu dojdou zásoby všeho, protože se zombíci neustále množí a neviděla jsem, že by v Alexandrii kdokoli cokoli vyráběl nebo pěstoval. Neřeší ani, že až bude za zdmi určitý počet zombíků, tak provalí i ten vlnitej plech (což už se teď stalo díky tomu kostelu). Ve třetí i ve čtvrté sérii je skrz ten plot ve věznici alespoň propichovali, tady se o to nikdo nezajímá… Rozhovory typu: „Já nechci dělat ty věci.“ – „Ty ale musíš dělat ty věci, protože takhle život teď vypadá. Všichni jsme dělali ty věci.“ Pořád dokola. Někdo někoho zabije – zombíka nebo špatnýho člověka – ostatní se na něj dívají jako na vyvrhela i po x měsících zombie apokalypsy. Takhle by se nikdo nechoval. Už jenom poslední dva díly, jak s sebou Glenn vláčí tu blbou Enid – když s ním nechtěla jít, tak by ji tam snad každej nechal a ne ji pořád dokola přemlouval – to už je jenom výplň něčeho, kde by měl být opravdový děj, ale není…
#6598 ZvacA: Tak stejná smradová délka mě rozsekala :-D Perfektní ;-) Jinak s Tebou naprosto souhlasím… Jen mě napadá.. zmiňoval si sluch… Mě přijde zvláštní aby chodce upoutalo šeptání slova „mami“ neřeknu kdyby to Sam ječel, ale on jen špitnul… Chodci sami vydávají spoustu pazvuků… chrčí, vrčí, mručí, bručí, a bůh ví jaký další -čí… tak proč by najednou měli zaznamenat šepot… Obzvlášť když je jich tam tolik a každej se vyjadřuje po svém…
Na druhou stranu, díky tomu videu z první série jsem si uvědomila jak moc se změnilo chování zombíků… Teď bourají do zdí a zakopávají o vlastní tělo a předtím svižně klusali a lezli přes ploty? Zajímavý vývoj…
#6618 Monkeyskunk: Jasně, každej život má cenu… Jen by si měl frajer uvědomit, že tím že dává jednomu cennému životu šanci, ohrožuje mnohem víc cennějších životů…
#6607 Eleanor05: Vztahy se tam řeší od úplného začátku. Každopádně už ten seriál vážně nemá takový náboj jako dřív, protože je to pořád o tom samém, jak už někdo poznamenal výše. Některé díly jsou velmi dobré, jiné neskonale nudné, a takhle se to střídá už od 2. série.
#6614 kutas: Zombíci zvládnou i schody. Někteří lépe, někteří hůře. Řekla bych, že to záleží na době jejich rozkladu tedy aktuální formě :) Když si vzpomenu na 1. sérii, kdy Rick vjel na koni do Atlanty a byl stádem uvězněn v tanku, taky hodně zombíků bez problému vylezlo na ten tank.
Opět celkem průměrný díl. Spousta stupidních keců, které se neustále opakují. Už 6 sérii jsou ty rozhovory úplně stejný. Vždy někdo přijde z názorem, že nic nemá smysl, všichni jsou stejně mrtví, že to vzdá atd… a vždy ho někdo musí přesvědčit. Těhle rozhovorů je X v každém díle. V podstatě je to už jen řezání zombíků, nebo tyhle kydy. A taky trocha nelogičnosti pro zpestření. Jak v pohodě vyšli z toho baráku. Je něco jiného, když se nenápadně vmísí do stáda, ale když u toho musí odsunout pohovku, to určitě nevzbudí pozornost chodců, co se na ní zrovna tlačí.
Já si myslím, že by si hlavně měl nechat Daryl ostříhat ty vlasy, už to má vážně hrozný :D
Ještě k tomu Z nation , ono se to může na první pohled zdát jako strašná trapárna ale divák taky musí pochopit že jde o jakousi recesi na zombie žánr podobně jako třeba film Zombieland. Narozdíl od TWD je ale v tomto seriálu přítomna konstruktivní pointa které se příběh pokud možno snaží držet alespoň u první série tomu tak bylo. Svým vlastním způsobem to však funguje narozdíl od TWD kde se kolečka vývoje děje zadrhla někde v první sérii . Jak už tady někdo podotknul to co funguje v komixu nemusí nutně fungovat v hrané scéně kde divák očekáva spád a průběh,zatímco obrázky v komixu si může čtenář vyložit způsobem sobě vlastním je to záležitost fantazie. Když ale přeneseme tyto komixové scény do hraného seriálu vznikne s toho situace jaké známe z TWD skoro v každé epizodě ze všech stran se valí mrtváci a dvě postavy si začnou povídat něco ve stylu „hele kámo, už jsi přemýšlel co dál s životem?“. Je to prostě nelogická blbost.
#6619 Bloni: Už jsem to tu psal někomu jinýmu, ale klidně to napíšu ještě tobě…
Myslíš, že bude pro Rona takovej problém v tý situaci, kdy zařvou Jessie a Sam a všichni budou v šoku, někomu nepozorovaně vytáhnout z opasku zbraň a začít mířit na Ricka?
#6633 dameo: Netoužím po bezmyšlenkovité akci plné střev a krve . Mám rád příběhy které mají hloubku a ohledně filozofování je zombie apokalypsa ideální téma. Bohužel se mi zdá že TWD nemá dialogy příliš k věci, například v posledním díle bylo zasazení dialogů poněkud nešťastné a nelogické. Taková situace, v jaké se ocitla Alexandrie není moc vhodná pro rozmyšlení se nad smyslem života . V takovém případě by měli lidé jednat a řešit , tak by to bylo ve skutečnosti. TWD sice klade důraz na mezilidské vztahy po vzoru komixové předlohy ale některé situace v seriálu naprosto bijou do očí. Alexandrie měla spoustu dalších postraních obyvatel kterým se po pádu zdi nevěnovalo ani půl sekundy času, s toho vyvstává otázka „kde sakra jsou ?“. Nedokážu uvěřit že se jen tak jednoduše někde schovali, když měl samotný terminátor Rick problémy zombíky na 20 minut udržet za prahem domu. Vedlejší postavy jsou zde v seriálu hodně špatně vyřešené, na to že sledujeme prakticky poslední sortu lidí na planetě se tyto postavy pohybujou na kameře jako banda lidí kteří jsou uplně v pohodě a když pak zkapou je to jako lusknutí prstem, nikdo ho neznal a každému je to jedno. Toto se naprosto vymyká z mé představy o filozofování nad mezilidskýmy vztahy uprostřed apokalypsy, že Rick a jeho nohsledi jsou ti duležítí a ostatní jsou jen lovná zvěř pro zombies. Nechci soudit komix nikdy jsem ho nečetl a věřím že je hodně dobrý ale seriál si tak nějak nedokáže poradit s tou hloubkou lidských vztahů. Rádoby emocionálně vypjaté dialogy se vsazují do špatných pasáží , často prakticky doprostřed akce což se naprosto vymyká reáliím lidského chování v krizových situacích. Mám rád zamyšlení se nad chováním lidí uprostřed takovým sraček ale valná většina tohoto zamyšlení se točí okolo ničeho a charaktery spolu diskutují skoro ve slowmotion takové blivajzy že se po většině těchto rozhovorů zeptáte sami sebe „o čem to sakra mluvili ?“. Podle mého názoru by bylo 100krát lepší i pro sledovanost kdyby akce byla akce a rozhovor opravdu rozhovor a né že akce slouží pouze jako kulisa pro další tlachání bez pointy viz. spadla zeď , zavřem se do baráku a budem mluvit.
#6633 dameo: Problém však vidím v tom, že přestože seriál vychází z komiksu, co do víceméně jisté chronologie děje, lokacemi a postavami a samozřejmě konceptem, chybí mu pořádná vlastní invence, která by tu měla vzhledem k tématu místo rozhodně mít. Domnívám se, že to co může fungovat v komiksu statickými obrázky, může dostávat nakládačku v živé a pohyblivé verzi. Walking dead je momentálně žhavým důkazem. Mám za to, že jistou invenci mimochodem právě představil Darabont v první sérii. Držel se komiksu, nechal postavy komunikovat a řešit své vztahy na pozadí apokalypsy, taky se podle komiksu povídalo a nebyla to jen akce, sám však uspokojivě balancoval mezi Kirkmanovým konceptem a faktem, že je to i zombie projekt ve svém žánru, z kterého lze těžit. Jeho pokus se například více ponořit do tajů zombie apokalypsy a představování zombies Romerovou školou v tomto světě, se bohužel u Kirkmana nesetkal s pochopením a dostal kopačku. Dalšími řadami až do této chvíle se už seriál jen v drtivé většině postupně vydával na dráhu snahy do sebe sama nasomrovat z komiksu co nejvíce „trademark“ záležitostí, aniž by se ho teda držel v místech, kde by to byla opravdu potřeba a řadu věcí alespoň nepolejnoval a aniž by to teda nějak fungovalo a neproměňovalo se v absurdity (viz. třeba seriálový Guvernér a jeho linka, bitva o vězení, Morgan jako trotl, Grimasův srandovní blackout na jeden den ze ztráty své mizející ženy aj.). Invence se tu proměnila jen na Kirkmanovo hřiště, kde jeho představa se nese v maximu změny jakési lokace, troška děje a zbavení se oproti komiksu té a té postavy nejlépe dnes už pro seriál standardním nějakým logice odporujícím magorským způsobem. Ať seriál kecá, ať se v něm řeší mezilidské vztahy, je toho plnej i ten komiks, ale ať to alespoň spolehlivě funguje. Nemůžu si sám za sebe pomoci, ale seriálová verze, která tak chce zájemcům představovat Kirkmanovou vizí z komiksu, trpí i přes svoje potenciální výhody evidentní a nesmírnou křečovitostí a debilností, z které se ne a ne schopna vymanit. Je však vzápětí nutné dodat, že navzdory, že mám rád předlohu, tímto neduhem občas trpí i samotný komiks, na který však tohle z jeho principu nemá tak fatální dopad, ale ten možná je ten problém i tady. Kirkman a spol nejsou i přes možnosti buď ochotní nebo schopni udělat seriál zajímavějším, drsnějším, působivějším a lepším.
(O „odpadech“ WWZ a především Z-nation by se taky dalo velice diskutovat, nemáš v nich totiž pravdu).
#6633 dameo: Aja zas, mám rád akciu, krv, a medziľudské vzťahy v jendom a TWD to ponúka ale zase by si mohli odpustit tie neustále filozofické reči o živote ktoré väčšinov zaberú skoro aj polku epizódy, a tak tiež mi vadia tie okáte nelogickosti tohto seriálu ktoré sú v skoro v každej epizóde.
#6632 paulisancez: Před tím, než Robert Kirkman začal psát komiks TWD, prohlásil, že to nebude příběh o zombie, ale o lidech (konkrétně o životě jednoho muže v zombie apokalypse – Ricka Grimese). Prohlásil, že kdo od tohoto příběhu očekává spousty krve a akce, ať ten komiks ani nečte. To samé platí pro seriál, který byl natočen podle tohoto komiksu. Mám rád zombie (nesnáším rychlé, nebo zmutované zombie – viz. RE, Světová válka Z, Z Nation a další odpady) a filmy o vztazích mezi postavami (nemyslím tím Ordinaci a odpady tomu podobné). TWD je soap opera (příběh zabývající se převážně mezilidskými vztahy) na pozadí zombie apokalypsy a to je důvod, proč ten seriál sleduji.
#6634 Batiatus #6635 ZvacA #6636 paulisancezTWD začlo upadat už s naprosto dementní 2 sérií na hershlovic farmě. Jako skalní fanoušek zombie žánru jsem od tohoto seriálu očekával větší prostor k věnování se problematice zombie viru a boje lidstva o přežití. Bohužel někde se stala chyba ,zombies zde fungují jako nějaký komparz „který začne tleskat“ když zrovna naši hrdinové zakončí 20 minutový dialog o totálním hovně. Seriál se postupem sérií naprosto odklonil od skvělého ztvárnění apokalypsy v prvních dílech a zabředl do sraček totální neschopnosti scénáristů vyprávět logický děj .Naši hrdinové začli několik sérií běhat po lese, tu a tam vybafl nějaký mrtvák kterého záhádně neslyšeli až do doby než se objevil za stromem . Místo řešení otázky ohledně zombie se začlo řešit kdo s kým chce prcat nebo kdo s kým čeká dítě a podobně. Když skončila 5 série přísahal jsem že se na tu sračku dívat už nebudu bohužel koukám na TWD od samého začátku a jsem svým způsobem otrok tohoto seriálů a koukám ze zvyku. Nicméně 6 sérii jsem dal šanci a byl jsem nadšen Alexandrie přestala být tak dementní a nerealistická jako předtím a začly se dít i ošklivé věci třeba vpád vlků. Údajnou smrt glenna jsem si vychutnal a začal jsem mít pocit že tvůrcům konečně narostly koule a rozhodli se ukázat že se nebojí zabít i naše „Terminátory a Rickominátory“, jenomže pak přišel šok v podobě glennova vzkříšení které by mu mohl závidět i ježíš. Polofinální epizoda, která je po morganově eposu o vylízaném výrobci sýra další epický skok po hlavě rovnou do hoven, důvodem proč na seriál znovu seru a tentokrát už úplně. Možná se teda podívám jak tam přiletí UFO nebo se Rick stane polozombie jako borec ze seriálu Z nation.
#6633 dameo#6621 Moor8: Naprostý souhlas.
#6627 heminstein: Ano, špatné a dobré díly se tam střídají sice od začátku, ale ještě nikdy to nebylo takhle o ničem. Skupina měla vždycky nějaký cíl, něco se tam dělo (zachraňoval se Coral, hledala se Sophie, bojovalo se proti Guvernérovi, snažili se dostat do Terminu, snažili se dostat z Terminu, snažili se dostat Eugena do hlavního města). Navíc se daleko víc rozvíjely postavy – např. minulost Michonne, minulost Daryla. Tady byl celý díl o Morganovi, to je fakt, ale myslím, že zrovna Morgan není postava, která by všechny nějak přehnaně zajímala. Od půlky páté série všichni jenom sedí v Alexandrii a řeší vztahy ve dvou táborech. Neřeší, že teda někdy v budoucnu dojdou zásoby všeho, protože se zombíci neustále množí a neviděla jsem, že by v Alexandrii kdokoli cokoli vyráběl nebo pěstoval. Neřeší ani, že až bude za zdmi určitý počet zombíků, tak provalí i ten vlnitej plech (což už se teď stalo díky tomu kostelu). Ve třetí i ve čtvrté sérii je skrz ten plot ve věznici alespoň propichovali, tady se o to nikdo nezajímá… Rozhovory typu: „Já nechci dělat ty věci.“ – „Ty ale musíš dělat ty věci, protože takhle život teď vypadá. Všichni jsme dělali ty věci.“ Pořád dokola. Někdo někoho zabije – zombíka nebo špatnýho člověka – ostatní se na něj dívají jako na vyvrhela i po x měsících zombie apokalypsy. Takhle by se nikdo nechoval. Už jenom poslední dva díly, jak s sebou Glenn vláčí tu blbou Enid – když s ním nechtěla jít, tak by ji tam snad každej nechal a ne ji pořád dokola přemlouval – to už je jenom výplň něčeho, kde by měl být opravdový děj, ale není…
#6629 E-Lee-Czech: Ve finále nás jen tím mami postrašili :D
#6598 ZvacA: Tak stejná smradová délka mě rozsekala :-D Perfektní ;-) Jinak s Tebou naprosto souhlasím… Jen mě napadá.. zmiňoval si sluch… Mě přijde zvláštní aby chodce upoutalo šeptání slova „mami“ neřeknu kdyby to Sam ječel, ale on jen špitnul… Chodci sami vydávají spoustu pazvuků… chrčí, vrčí, mručí, bručí, a bůh ví jaký další -čí… tak proč by najednou měli zaznamenat šepot… Obzvlášť když je jich tam tolik a každej se vyjadřuje po svém…
Na druhou stranu, díky tomu videu z první série jsem si uvědomila jak moc se změnilo chování zombíků… Teď bourají do zdí a zakopávají o vlastní tělo a předtím svižně klusali a lezli přes ploty? Zajímavý vývoj…
#6618 Monkeyskunk: Jasně, každej život má cenu… Jen by si měl frajer uvědomit, že tím že dává jednomu cennému životu šanci, ohrožuje mnohem víc cennějších životů…
#6630 Stardos #6642 Monkeyskunk #6646 ZvacADaryl bude postrelený
#6607 Eleanor05: Vztahy se tam řeší od úplného začátku. Každopádně už ten seriál vážně nemá takový náboj jako dřív, protože je to pořád o tom samém, jak už někdo poznamenal výše. Některé díly jsou velmi dobré, jiné neskonale nudné, a takhle se to střídá už od 2. série.
#6631 Eleanor05#6614 kutas: Zombíci zvládnou i schody. Někteří lépe, někteří hůře. Řekla bych, že to záleží na době jejich rozkladu tedy aktuální formě :) Když si vzpomenu na 1. sérii, kdy Rick vjel na koni do Atlanty a byl stádem uvězněn v tanku, taky hodně zombíků bez problému vylezlo na ten tank.
To tomu malému klukovi někdo nemohl říct, že nesmí mluvit? To bych spíš pochopil, kdyby zpanikařil a začal řvát.
#6620 Moor8: Sám to nevíš? :P
Šak sa len pýtam normálne ako človek ktorý nečíta komiks lebo aj taký sleduju The Walking Dead :)
Šak sa len pýtam normálne ako človek ktorý nečíta komiks lebo aj taký sleduj The Walking Dead :)
Opět celkem průměrný díl. Spousta stupidních keců, které se neustále opakují. Už 6 sérii jsou ty rozhovory úplně stejný. Vždy někdo přijde z názorem, že nic nemá smysl, všichni jsou stejně mrtví, že to vzdá atd… a vždy ho někdo musí přesvědčit. Těhle rozhovorů je X v každém díle. V podstatě je to už jen řezání zombíků, nebo tyhle kydy. A taky trocha nelogičnosti pro zpestření. Jak v pohodě vyšli z toho baráku. Je něco jiného, když se nenápadně vmísí do stáda, ale když u toho musí odsunout pohovku, to určitě nevzbudí pozornost chodců, co se na ní zrovna tlačí.
#6631 Eleanor05#6619 Bloni: Vysvětlete mu/jí pojem spoiler, děkuji!
#6624 Stardos