Wentworth
97/100 - 82×

Wentworth

Bea Smith musí do vězení. Vezmou jí dceru a na svůj rozsudek čeká ve wentworthské věznici v Austrálii.

Austrálie | 2013 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | Showcase, SoHo | 42 minut
žánr
Drama

Příště uvidíte: Mere Anarchy

Příště uvidíte: Mere Anarchy

Jak se pátá série začíná blížit ke svému konci, napětí se stupňuje. Vera poprvé zahlédne skutečnou Jakeovu tvář a ve věznici probíhá vyšetřování. Začne se Joanino impérium rozpadat?

3 0
4.6.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: Showcase, SoHo

Diskuze /30

LCEM

Já si myslím, že buď to vyšetřování zajistí Freak a kvůli tomu bude Franky na samotce a nebo se vyšetřování postará Vera hned potom co se u ní doma objeví ten drogový dealer. No spekulací mám v hlavě faho už, aby bylo úterý :-D.

A ještě jedna zapletka mě v tom traileru zaujala, na koho Iman vytáhne ten vyrobený nůž??? (Je to ta scéna asík 3 sekuny na konci)

#2 garax
redaktor
4.6.2017 | 12:11:49
garax

#1 LCEM: tak ja jsem si napred myslela, ze s tou kudlickou to bude nejaky dozorce (ktery pak asi? ;-) ), ale donutilas me, abych se podivala znovu a ta osoba ma na sobe tu modrou uniformu, co maji holky ze Sonina projektu, cili bych si tipla, ze to bude Franky nebo Allie. Ale to sestrihani s Iman je dokonaly (y)

#3 LCEM
4.6.2017 | 12:37:07
LCEM

#2 garax: no právě, že ten sestřih s ní je dost dobrý. No mě právě přišla ta ruka tmavší barvy :-) proto jsem typovala Iman a pak ten její pohled to toho zrcadla.

redaktor
4.6.2017 | 16:04:03
LCEM

Bože bože bože můj :O

Iman zabila Mika, byla jeho frajerka a Freak zabila Iman…teď se Franky kvůli ní nedostane ven z vězení. Ale bylo hezké vidět Franky a Bridget zase pohromadě. :-)

redaktor
6.6.2017 | 15:41:32
Alisha

NO FUCKING WAY!! Upřímně nevím zda mám být nasraná kvůli tomu, že Freak znemožnila Franky jakoukoliv šanci na to se dostat z lochu, nebo být šťastná, že mezi Franky a Bridget je to svým způsobem jaký je. Co se týče vraždy M.P mé tušené z předešlých dílů byli správné, že M.P zabil někdo koho jsme tam neviděli a hlavně koho znal. Tahle řada byla snad po dlouhé době jedna z mnoha těch náročnějších, a vůbec celkové pocity z téhle řady jsou vic než zděšené …

#6 LCEM
6.6.2017 | 20:31:39
LCEM

#5 Alisha:

Přesně tak…byla jsem nadšená, že Bridget přišla za Franky, když jí poprosila. A moc ráda vidím, že jí ten odchod z wentworth jen prospěl. No i takové to menší urovnání mezi Franky a Kim bylo super. To jsem si říkala super toto hezky začíná. No a pak Freak a její vražda Iman, to byla přímo léčba šokem. Na jednu stranu jsem byla ráda, že Freak přišla a vpodstatě Franky zachránila, ale pak jak Iman zlomila vaz, tak to se mi až zarazil dech. A nejvíc haluz bylo, když z té cely odkráčela jako by se nic nestalo.

A je mi Franky hrozně líto. Konečně se to dalo i Bridget nějak dopořádku, začaly si zase holky věřit a pomáhat, byla na ní vidět naděje a radost. A pak chvilku na to zjistí, kdo zabil Mike P. a může být volná…bum Freak jí zabije a pak to hodí na chudáka Franky. A ona je obviněna už z druhé vraždy. To jí hrozí už doživotí?? Na konci byl z jejího pohledu byla cítit beznaděj a zoufalost, vlastně už z té scény s právničkou a s policisty. Bože jak mě jí je líto :-(

#7 Alisha
redaktor
6.6.2017 | 21:03:03
Alisha

#6 LCEM: Prakticky Bea dostala za dvě vraždy 40 let, takže prakticky bych to viděla stejně, dost záleží na soudě, :) To ani zatím nikdo nemůže říci pokud, neprošla u soudu, jako od FREAK je to dost vychcané a vypočítavé, prakticky v celách kamery nejsou, a s rejtříkem nebo prakticky vzato, s tím jak všichni ví jaká Freak umí být mě kur*** (s prominutím překvapuje) že to odnesla FRANKY, to je prostě nechutné, a je to až nelogické, jak prakticky všichni vidí, nebo ba ví, že FREAK je totální psychopatka a manipulátor v jednom a stejně si nikdo z nich nedává pozor! Prakticky jsem hlavně zvědavá jak to vezme Bridget, a u Franky ta prakticky už neví kudy kam. Ted do toho zasranej Jake ježiši normálně mi je některých postav mdlo :D Jsem zvědavá jak tohle celé dopadne, ale počítám že vyhrocení toho všeho se dočkáme asi až v 6 řadě, ale tento díl byl snad na mě nejvíce HARD!

#8 LCEM
6.6.2017 | 21:38:30
LCEM

#7 Alisha:

Byl nejvíc hard. V tomhle díle bylo vše, od radosti až po totální šok. Těžko říct jak to veme Bridget, bůh ví jestli, tam bude ještě nějaká scéna, která nám ukáže její reakci. A Franky teď došli možnosti, jak z tohodle kolotoče hrůzy ven. Už když jen čtu či řeknu jméno Jake, tak se mi otevírá kudla v kapse a s prominutím Vera je blbka.

#11 Deborah
redaktor
6.6.2017 | 21:56:37
garax

Teda po tom, co jsem si tu precetla ani nevim, jestli mam nervy na to se na ten dil vubec divat :-D

6.6.2017 | 22:57:43
Alisha

Jen takový dodatek – bylo fajn vidět zase u Bridget ten starý pokřivený úsměv, kterým vždy projevovala náklonnost k Franky, jak to známe s 3 řady :)

Každopádně co se týče samotného Jaka, to co dělá je prakticky na ránu, fakt jsem pokaždé z nervy na kraji, když ho jen vidím, totálně averze na něj :D :D :D A co se týče daného dílu jako samotného – ano tenhle díl byl dost podobný k 3 dílu, ne dějově, ale tím vším kolem, chaosem, zápletkou, pocity, vinou, romantikou, agresí ale i napětí a naprosté bez naděje, směs všeho co člověka naprosto dostane do kolen, ale je to tak vypjaté, že i třeba na mě jsou některé sceny fakt moc, a to nejsem člověk, co projevuje hysterii i jakékoliv emoce u seriálů nebo filmů, ale tady se tomu nějak nedá bránit!

7.6.2017 | 2:10:28
Deborah

#8 LCEM: Já si naopak myslím, že teď zase přijde na řadu Bridget. Bridget je jediná, která ví, že a jaká byla mezi tou novou a Pennisim spojitost, teď už bude vědět, že to, co říká Franky, je pravda. I když to nebude moct použít (to, že měly/mají vztah a její výpověď je tendenční, by na ni poměrně snadno mohl někdo vytáhnout), bude moct nějak „zmobilizovat síly“ – nebo k tomu teď aspoň bude svolná. Máme ještě dva díly, vzpomeňte si, co všechno se stalo v trojce během posledních dvou dílů. A protože čtvrtá série byla otevřená, pátá by zase mohla být uzavřená. Jakkoliv.

(jo, chytám se stébla, jo, jenom doufám)

#12 LCEM
7.6.2017 | 21:44:08
LCEM

#11 Deborah: Doufání je důležité, já taky jen doufám. A máš pravdu v posledním díle ve 3. sérii se stalo takových věcí, že nepřestávám doufat v nějaký peckový zvrat ve kterém se vše vyjasní a že se to kolem Franky otočí k lepšímu. A je fakt, že Bridget ví jaká spojitost mezi Iman a Mikem P. takže i o důvod víc se usmířit s Franky a dostat jí ven. :-)

#15 Deborah
redaktor
7.6.2017 | 22:33:57
Alisha

Souhlasím s Vámi dámy, ale to s řešením Franky si myslím, že budeme mít děj až do 6 řady, vzhledem k tomu, že potvrdila účast na 6 season, a o čem by to pak jinak bylo kdyby hlavní kladná postava byla na svobodě, já mám zase pocit, že ano buď se do toho bude angažovat Bridget, tím že by mohla být další na papíře tvůrců. kdo dějovou linku opustí, protože tím, že Freak zmařila plány na svobodu je nějaký skrytý důvod. (Jak řekla ve 4 season Bridget – psychopati si vybírají složitou cestu ke sv=mu cílu) a nebo druhá možnost což mi zase na čestnou Bridget nesedí, že by možná pomohla Franky utéct nějak, a utíkali by před zákonem (ale už jen když to píšu mi to přijde divné :D) Myslím si že první možnost je reálnější z důvodu toho, o čem by 6 řada byla? :) No můžeme se nechat překvapit. :)

8.6.2017 | 1:54:15
Alisha

Dodatek, jelikož jsem zjistila že jsem to s tou Bridget nedokončila,
! prakticky by se do toho angažovala tak, že Freak by zmařila její nějaké postranní úmysly a mohla by to odnést, jak kdokoliv kdo se ji snažil postavit do cesty

8.6.2017 | 1:56:24
Deborah

#12 LCEM: A já si stejně furt myslím, že i když je Jake úplně těžký hajzl, tak to bude on, kdo Freak nakonec podkopne. Mimochodem mi teď došlo, že my asi furt nevíme, jaká je mezi nimi dvěma vazba. Nemyslím teď, ale jak k tomu vůbec už během té čtyřky došlo, že zrovna on skáče, jak ona píská. Jasně, teď je to ze zištných důvodů, ale jak se vůbec potkali, proč vůbec do toho vězení kvůli Freak šel?

#16 LCEM
8.6.2017 | 8:36:57
LCEM

#15 Deborah: jako Jake?? Ten tam nastoupil jako nový z toho mužského vězení (kde byl Nash od Dor, nevím jak se ta věznice jmenuje) a on sám začal do vězení pašovat drogy. A jedna dodávka drog se nepovedla a tomu chlapíkovi, jak vešel v tomhle díle Vere do domu dlužil prachy. Neměl, kde je sehnat a shodou okolností dělal nejčastěji osobního dozorce Freak a ta toho využila. Půjčila mu na urovnání dluhu a zároveň ho hezky zmanipulovala, že pracuje pro ní. Ale jestli v tom je ještě něco víc, to netuším, to jsem nepostřehla :-)

#17 Deborah #18 Deborah
redaktor
8.6.2017 | 8:55:50
Deborah

#16 LCEM: Počkej, to samozřejmě vím. Ale proč vůbec se začal paktovat právě s Freak. On se tam nas.al během čtvrté série, kdy byla Freak jako vězeňkyně. Že bral drogy, to jasný, ale upřímně, to v jednu chvíli i Will. Vlastně až ke konci té série jsme se dozvěděli, co je to za hajzla – že jsou tak moc s Freak „spříznění“, že kvůli ní odpráskl Jaspera (korunního svědka) a že to celou dobu na všechny jen hraje. A mě zajímá, proč. To přece člověk neudělá jen tak, kvůli nějaké psycho vězeňkyni. Museli se nějak znát už předtím. Freak ho taky drží pod palcem. Jsem přesvědčená o tom, že ji nakonec podrazí. (a doufám, že pak chcípne)

8.6.2017 | 12:01:01
Deborah

#16 LCEM: Počkej, takže ona mu půjčila na urovnání dluhu? Tak to mi teda kompletně vypadlo a tím pádem to je asi odpověď na moji otázku (ale furt si myslím, že ji nakonec potopí).

#19 Nikol141
8.6.2017 | 12:02:11
Nikol141

#18 Deborah: Jojo, ona mu pujcila ty penize na urovnani dluhu, proto on pak ji musel poslouchat. A tak to cele zacalo:D

8.6.2017 | 12:46:35
Nikol141

Jako dvakrat jsem se divala s otevrenou pusou a to jak to dopadlo mezi channingem a jakem, a podruhe v cele s freak, iman a franky, to byl sok. No a nemuzu se dockat spoluprace kaz a franky proti freak, jsem zvedava jakej plan kaz vymyslela a jaka bude akce na dvorku:)

#21 Deborah
8.6.2017 | 20:13:11
Deborah

#20 Nikol141: Jako já musím přiznat, že mě už to začíná odrazovat. Ten seriál je top, ale scénáristé poměrně odvážně testují naši loajalitu a mně už dochází trpělivost. Jedna katastrofa za druhou a ani jiskřička nějaký naděje ve šťastný rozuzlení byť i vedlejší zápletky do budoucích dílů/série. Snad se to během těch zbývajících dvou dílů do konce pětky ještě nějak v dobrý zvrtne. Já úplně nepotřebuju nějaký závratně skvělý konce a lá „a žili šťastně až do smrti“, ale přece jen, koukat na seriál, kde člověka nějaký dvě postavy permanentně vytáčí úplně do běla, všechny sympatický postavy jsou v podstatě bezbranné, a nedat jedinou jiskřičku naděje, že by se to mohlo nějak otočit, to je krutost.

#22 Nikol141
9.6.2017 | 21:04:32
Nikol141

#21 Deborah: A kdyz uz nejaka nadeje se objevi viz vypoved iman, ze to ona zabila MP tak prijde Freak a bac :D Prave to me na ww bavi, ze se muze stat necekane. Ale mas pravdu, nejakou pozitivni zpravu nebo zvrat by to uz chtelo, a hlavne doslapnuti si na Joan, protoze ji vsechno prochazi a budi dojem ze je neznicitelna. A to je kolikrat uz na hlavu, tak snad nas scenariste v poslednich dile trochu potesi.

9.6.2017 | 21:44:36
Erwell

V dalším díle bude hrát Danielle. :) Takže pravděpodobně nějaký flashback.

#26 Alisha
14.6.2017 | 2:25:36
oliva1130

Juchů. Moje modlitby byly vyslyšeny! :-D

14.6.2017 | 9:53:13
Deborah

No teda. WOW. Skvělá epizoda! Franky s Allie a Kaz to rozběhly parádně, udeřily přesně do toho nejslabšího místa. Vera je borka (Freak potřebujeme živou).

#27 Nikol141
14.6.2017 | 12:10:41
Alisha

#23 Erwell: Mohu se zeptat, kde jste tuhle informaci našli nebo tak? :)

14.6.2017 | 12:39:32
Nikol141

#25 Deborah: Franky a jeji monolog na konci byl skvely, tu scenu jsem si pustila asi 3×! Dobre to rozjela :-D Na zachranu Freka mam zase opacny nazor, mela ji nechat viset, bylo videt na Channingovi, ze by mu spadl kamen ze srdce :-D

#28 Deborah
14.6.2017 | 17:35:53
Deborah

#27 Nikol141: Když ona je Freak jediná, která může samu sebe „usvědčit“. Víme, že není bez slabin, jen se na ni musí jít správným způsobem. Takovým, jako to teď předvedly Franky s Allie a Kaz. Prostě musí být živá, navíc si myslím, že Vera teď udělala její záchranou jako postava ohromný krok ve vývoji.

No a Channing, o tom mi ani nemluv. Normálně jsem si až tento díl uvědomila, jaký je to zatracený parchant. A přestože zatracený parchant je i Jake, tak mi ho tuto epizodu chvílemi bylo i líto (ha, jsem říkala, že se do Very zabouchne).

#29 Nikol141
14.6.2017 | 19:44:11
Nikol141

#28 Deborah: A ted mi i doslo, ze je jedina, ktera vi, ze Franky nezabila MP. Ale zeby ji osvitil duch svaty a rekla pravdu, to bych byla hooodne naivni:D Hlavne v tom aute, myslela jsem si, ze se zabije, ale nakonec vylezl:D

#30 Deborah
14.6.2017 | 20:54:06
Deborah

#29 Nikol141: Že by přišla za Verou a řekla: „Sorry, Vero, seš fakt borka, žes je nenechala, ať mi to hodí. Za to ti teď řeknu, jak to úplně celý od začátku bylo.“ si teda taky nemyslím. Ale ona jak je psychopatka jak kráva, tak ty emoce úplně ovládat neumí. Vlastně jich nemá tak moc a není v nich orientovaná tak, aby s nimi uměla pracovat. Takže předpokládám, že se nějak omylem „podřekne“ nebo jinak prozradí, když se znovu dostane do situace, v jaké byla tuto epizodu na konci. Kdy si v podstatě sama tím, co říkala, kolem krku uvázala smyčku. Co se případu Franky týče, tak si fakt myslím, že v tom ještě nějakým způsobem zasáhne Bridget.

Ale ta koncová scéna byla mimořádně působivá. Jak si vlastně úplně všichni – Jake, Channing, Allie, vsadím se, že aspoň částečně i Will a Franky – přáli, aby ta kráva zařvala. Ten požitkářský výraz Sonii byl úplně mrazivý. Vidět Freak tak strašně bezbrannou a poprvé za celou dobu úplně zoufalou, to bylo teda něco. Vážně to pro mě byla zatím asi nejpůsobivější scéna z celého seriálu. A mimochodem, všimli jste si, jak scénáristé pracují s tématy? Vězeňkyně kdysi zlynčovaly Jiannu, Freak ji našla oběšenou. Úplně stejně (na kraji smrti otevře oči) končila 4. série (akorát tam to byla Allie, kdo otevřel oči).

15.6.2017 | 8:53:54
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Filtr seriálů








Reklama