Tržby: Snímek Dark Phoenix se loučí v tichosti a bez potlesku

Tržby: Snímek Dark Phoenix se loučí v tichosti a bez potlesku

17.6.2019 17:33


Předpovědi nevypadaly dobře a skutečnost už vůbec není dobrá. Poslední snímek s X-Meny sice v reklamní kampani hrál na nostalgii, bohužel na nikoho z diváků to nezapůsobilo. Na nový příběh si diváci rozhodně nehrnou a dávají vědět, že je tato série už nezajímá.


Zpravidla píšeme o tržbách nových filmů každý víkend, ale ten minulý jsme radši vynechali, protože tržby snímku Dark Phoenix nebyly vůbec oslnivé. A prakticky ve stejném duchu se nese i týden druhý. Bohužel neustálé přetáčky, odklady premiér, špatné testovací projekce a negativní recenze film hrozně ovlivnily, že diváci zkrátka na X-Meny do kin nechodí.

Je to zapříčeně i něčím jiným? V poslední době MCU získává stále více diváků a zdá se, že ostatní komiksové filmy od jiných studií je až tak moc nezajímají. Když sečtete všechny tyto faktory, tak je jasné, že X-Meni letos zkrátka nemohli uspět. Film na domácí půdě vydělal pouze 51 milionů dolarů. Situace v zahraničí je o něco lepší, ale stále se jedná o velice slabý odvar.

(Parta X-Menů moc neoslnila. Foto: Fox)

Odtamtud si X-Meni odnesli 152 milionů dolarů, celosvětově jsou tak pouze na 204 milionech dolarech. Tolik přibližně stál celý film (a bůhví, jaká bude přesně finální částka, protože těch přáteček bylo opravdu několik), připočtěte k tomu 100 milionovou reklamní kampaň (která se několikrát rozbíhala a zase zastavovala) a máte jasný propadák.

Simon Kinberg se sice vyšvihl s jedním z nejznámějších komiksových příběhů, ale bohužel nedokázal všechny překážky překonat, a připravil film, který nemá kvalitou daleko k Poslednímu vzdoru. X-Meni se tak loučí v naprosté tichosti. Zřejmě už asi nikdo nemůže předpokládat, že by tyto postavy a herce Kevin Feige zakomponoval do svého světa MCCU. Rozhodně ne po takovémto velkém propadáku.

Co říkáte na tržby filmu a snímek obecně?

Zdroj: BoxOfficeMojo.com


Jít na X-Men | Jít na Edna


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se přihlaš!