Várka plná informací o hře Assassin's Creed: Origins

Várka plná informací o hře Assassin's Creed: Origins

12.6.2017 18:08


Veletrh E3 sice dle oficiálních stránek začíná až zítra, ale už nyní vám přinášíme spoustu informací o hře Assassin's Creed: Origins, kterou bychom se mohli vychutnat již 27. října 2017. Jak se hlavní postava bude jmenovat? Do jaké slavné éry se vypravíme? Vše se dozvíte uvnitř článku.


Nyní by to mělo být již oficiální. Nová hra, která nás údajně čeká na konci října 2017, se bude jmenovat Assassin's Creed: Origins. Jak už název napovídá, budeme sledovat první krůčky bratrstva asasínů. Hlavní postavou bude muž jménem Bayek, kterému by mělo být něco okolo třiceti let. Poznáme tedy již dospělého chlapa v nejlepších letech.

Hned na úvod se zaslouží říci, že Bayek nebude asasínem hned na začátku hry, ale postupem času se jím stane. Na konci (nebo v průběhu hry) bychom se měli dočkat vytvoření řádu asasínů. To nás vede k další důležité otázce. Kdy se bude hra odehrávat? Podle posledních informací si tvůrci vybrali asi jednu z nejznámějších ér Egypta. Na trůně aktuálně sedí královna Kleopatra. Ve hře by se mohli objevit i Římani, kteří jsou neodmyslitelně spojeni právě s Kleopatrou.

(Těšíte se na novou hru? Foto: Ubisoft)

Nyní něco o vývoji hry. Údajně se poprvé v Ubisoftu začalo mluvit o hře již v roce 2014. Egypt byl vždy velice lákavou destinací pro fanoušky. A tvůrci tentokrát jejich tužby vyslyšeli. Preprodukce hry tedy začala poměrně brzo (mezitím studio vydalo hry Assassin's Creed: Unity a Assassin's Creed: Syndicate), poslední rok sloužil k dopilování všech detailů, zatímco my všichni ostatní jsme sledovali příběh Calluma Lynche v kinech.

Změn oproti původním hrám není vůbec málo. Údajně postava může vylézt prakticky po všem. A to doslova. S Bayekem budeme prozkoumávat pobřeží Nilu, vykrádat hrobky, prozkoumávat pyramidy, bojovat v gladiátorské aréně, lovit hrochy a jiná exotická zvířata. Celá hra by měla být pastvou pro oči. Kromě orla, kterého bude hráč také schopen ovládat a prozkoumávat pomocí něj okolí, bude k dispozici i druhá postava, ke které by se měl hráč v průběhu hry dostat.

Bojování prošlo znatelným vylepšením. Už zkrátka nebude možné s výrazně nižším levelem porazit protivníka na větším levelu. Je jedno, kolik zkušeností s hraním máte, některé věci zkrátka nepůjdou. Hra vás tak bude nutit neustále vylepšovat výzbroje, své schopnosti a odemykat různé dovednosti ve svém skill stromu, který bude fungovat na trošku jiné bázi, než jsme z předešlých her zvyklí. Nyní k jedné dovednosti můžete dojít vícero způsoby.

(Ve hře budeme mít opět k dispozici loď. Foto: Ubisoft)

V boji by měl být k dispozici štít. Pakliže vám protivník trefí šípem do štítu, můžete si je z něj vyndat a použít následně v boji. Během boje s protivníkem budete mít u života i stupnici adrenalinu. Pakliže vystoupá na maximum, budete moci provést silný útok, se kterým můžete zabít i několik protivníků naráz. Samotné souboje by měly být ale chytré a to vzhledem k pokročilé umělé inteligenci protivníků. Nyní se bude muset hráč už mnohem víc zamýšlet a rozhodovat, co přesně provede.

Co naopak ubude, je malá mapa, kterou jsme zpravidla měli na okraji v dolní či horní části obrazovky. Tvůrci už nechtějí, aby při honičkách hráči civěli pouze na mini-mapu a nevěnovali se tomu, co se aktuálně na obrazovkách děje. Nyní se tedy bude mnohem více běhat naslepo. Tuto pomůcku využívalo poměrně dost hráčů, tak uvidíme, jak hodně bude v novém titulu chybět. Velká mapa bude stále k dispozici.

Informace jsme čerpali z Game Informeru. Na další várku informací se můžete těšit v následujících hodinách, kdy zase budeme vědět o malinko více.


Jít na Assassin's Creed | Jít na Edna


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se přihlaš!