O Avatara je stále zájem, sledovanost prvního traileru na dvojku to jasně dokazuje

O Avatara je stále zájem, sledovanost prvního traileru na dvojku to jasně dokazuje

16.5.2022 14:30


A to bylo řečí, že dvojka Avatara nebude nikoho zajímat. I když by se nakonec filmu nedařilo, věřte nám, že ze zvědavosti na to diváci stejně zajdou. Cameron bude startovat i v Číně a ani čísla odtamtud nejsou vůbec špatná (23 milionů za prvních čtyřiadvacet hodin). Přestáváte už pochybovat?


Těch pochybovačů, co přejí pokračování Avatara neúspěch, je hrozně moc. Neoriginální příběh, dobré načasování a náhoda. To jsou tři nejčastější používaná slova od odpůrců prvního Avatara. O sérii se nicméně stále mluví a je vidět, že i články fanoušky nesmírně zajímají. A jinak tomu nebylo ani s prvním teaserem, který si nevedl vůbec špatně.

(Na'vi stále diváky baví. První teaser zabodoval. Foto: Disney)

Nejdříve ho pár šťastlivců mohlo vidět na CinemaConu, následně těsně před promítáním snímku Doctor Strange in the Multiverse of Madness. Až posléze byl teaser vypuštěn online a za prvních čtyřiadvacet hodin ho vidělo přes 148 milionů diváků. Alespoň to tvrdí The Hollywood Reporter, nicméně počítání počtu zhlédnutí je v dnešní době velice obtížné. Dnes máte teaser uložený na několika různých platformách, sledovat ho můžete z různých zařízení. Čísla tak mohou být velice diskutabilní.

Důležitější ale je, že toto číslo můžeme dát do nějakého kontextu. Poslední díl Skywalkerovic ságy přilákal pouze 112 milionů dolarů. Hůře na tom byla třeba i Black Widow. Je tedy krásně vidět, že Avatar dokáže konkurovat i Star Wars či Marvelu, což je rozhodně jasný signál pro všechny hejtry. I když příběh může být jednodušší, tak zkrátka diváky stále dokáže přilákat k televizním obrazovkám. A co si budeme povídat – oni i ti zvědaví hejtři do toho kina nakonec vyrazí.

Zdroj: ComicBook.com


Jít na Avatar | Jít na Edna


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se přihlaš!