Raimy a Frank se ocitají ve středu dění. Frank zjistí, co stojí za zradou.
Trailer k jedenácté epizodě:
Foto: CW
Raimy a Frank se ocitají ve středu dění. Frank zjistí, co stojí za zradou.
Foto: CW
Píše se rok 2016. Detektivka Raimy Sullivan, vychovávaná bez otce, který jí zemřel v roce 1996, zjistí, že přes rádio dokáže komunikovat se svým zesnulým otcem. Společně začnou pracovat na případu z minulosti, který však ovlivní přítomnost.
Song na konci → ZAYDE WOLF – SAVE THIS CITY
Nedal bych tomu snad ani těch 20% kdyby šlo dát méně. Probůh kterej kretén psal scénář této epizody? Ten musel být buďto naprosto pod parou nebo seděl v ústavu pro choromyslné. Ona přijde na stanici, všimne si, že se něco změnilo když vrah kterého včera zastřelila odchází svobodně pryč, ale přesto vytáhne pistoli a řve něco o jeho mrtvé ženě v šatníku kterou logicky z nějakýho důvodu dosud nenašli když volně odchází. Ne aby přemejšlela nejdřív. Taktéž se divím, že sama nebyla stíhána z podežření, že by ona mohla být vrah když tam najednou řve, že má mrtvou ženu v šatníku. To je do nebe volající. Jestli to takhle půjde dál nedokoukám ani celou první serii
V posledních epizodách se to ve srovnání s průměrnou první polovinou série dost zlepšilo a tohle je jeden z nejlepších dílů zatím. Celkem slušně se to zamotalo a v rámci nastavených pravidel to i relativně dává smysl. Jen tak dál.
Postava Raimy si umí jen stěžovat, na každého nadávat, každého obviňovat a sama vlastně nic nedělá a ještě to dokáže zkazit. Její výraz obličeje se v průběhu celého seriálu snad ani jednou nezměnil. Jinak se příběh vyvíjí zajímavě.