Ben Stockton, malý hudební génius, a jeho otec jedou nocí v bouři. Ben po otci chce, aby zpomalil rychlost předních stěračů. Jenže otec si všimne ženy u vozidla odstaveného u krajnice a zastaví, aby jí pomohl. Zavolá odtahovou službu a koukne na motor. Na něm vidí rychleji a rychleji střídavě blikat zelená a červená světla. Když se od nich konečně odvrátí, auto je pryč a Ben také.
Broyles popisuje incident týmu, už se to stalo několikrát. Přesně třikrát v průběhu tří let. U všech případů byla ta samá žena. Všechny oběti byly později nalezeny, šílené. Všichni byli vědci. Olivia a Peter jdou za Benovým otcem zjistit více.Ten jim říká krátkou historii o tom, jak před devíti měsíci Ben a jeho matka Abby byli sraženi autem. Abby zemřela a Ben po probuzení z kómatu začal hrát perfektně za piano. Hrál dokola jeden a ten samý kousek.
Do sklepního pokoje kde je Ben, vstoupí žena a říká mu, že je tu někdo, kdo ho chce vidět. Jenže Ben chce vidět otce. Žena kontruje, že matku by možná chtěl vidět také. Walter si zkouší vzpomenout, odkud zná zelená a červená světélka. Po chvíli mu dochází, že spolupracoval s reklamní firmou, která chtěla světla využít k navození hypnózy. Pokus na Peterovi vyjde, a on při tom přijde o rukávy. Charlie volá Olivii identitu únoskyně, Joanny Ostlerové. Joanna byla molekulární bioložka, zemřela před deseti lety, ale její tělo nebylo nikdy nalezeno.
Walter si konečně vzpomíná odkud zná světla. Dashiell Kim, spolubydlící z psychiatrické léčebny byl unesen stejným způsobem jako Ben. Nalezen šílený jako ostatní oběti. Do léčebny ho zavřeli poté co umlátil svou ženu k smrti. Broyles tým varuje, že dostat se k Dashiellovi bude těžké. I přes svůj stav pořád zná informace, které by vláda jen nerada viděla v nevhodných rukou.
Joanna dovádí Bena do pokoje s piánem a notami. Je tu i jeho matka Abby. Ben se ptá matky, jestli jsou v nebi. Abby jen říká, že musí dokončit hudbu, kterou dokola hraje.
Walter prochází staré fotky z Dashiellova případu. Na místě vraždy manželky je zdi napsán vzorec. Se stejným vzorcem mu Walter snažil pomoct v léčebně, ale Dashiell se ho pokusil zabít. Peterovi dochází, že kousek, který hraje Ben na piáno je vlastně vzorec, který řešil Dashiell. Olivia navštíví Dr. Sumnera, ředitele léčebny St. Claires. Sumner si bohužel pamatuje, jak odsud dostala Waltera a vyčiňuje jí, že absolutně není vhodné, aby Walter chodil volně po světě. Také nechce, aby jeho pacienti byli vyslýchání FBI a odmítá, aby mezi ně chodil někdo cizí.
Pouze zmínka o dítěti ve smrtelném nebezpečí ho přiměje, aby dovolil Walterovi kontakt s Dashiellem. Jenže to se vůbec nelíbí Peterovi. Naopak Walter se překoná a souhlasí, že do St. Claires půjde. Při rozhovoru s Dashiellem postupuje pomalu, ale když chce, aby si Dashiell vzpomněl na únoskyni a namaluje rovnici, Dashiel vyvolá rozruch. Walterovi nakonec píchnou sedativa a Sumner ho odmítá z ústavu pustit. Poté vidíme Waltera zavřeného v cele. Vzhlédne a vidí někoho přijít…sám sebe. Jeho druhé já ho vítá zpět v ústavu.
Olivia se dozvídá, že dostat Waltera z ústavu opravdu nebude jednoduché. Musí počkat do rána, než dostanou soudní nařízení k propuštění. Peterovi se omlouvá, že měl pravdu a poslat Waltera do ústavu nebyl dobrý nápad. Petra ale napadá, že pokud Joanna prováděla „průzkum terénu“ nejspíš pracovala pod jiným jménem. Teoretizuje, že jméno Ostlerová bude podle určitého vzorce pozměněno a opravdu, mu vyjde adresa jisté Joanne Ritz v Clarksburgu.
Ben se v podzemním pokoji snaží dohrát skladbu, ale nedaří se mu. Joanne ho psychicky vydírá tím, že jeho matka krvácí z ran na tvářích, a tvrdí, že je to jen Benova vina. Walter v ústavu navštěvuje Dashiella a omlouvá se mu za to, jak ho rozrušil. Dashiell, ale s Walterem mluvit nechce. Ten se ale nedá odbýt a řekne Dashiellovi o Benovi. Dashiell nakonec řekne, že Joanne mu slíbila cokoliv chtěl, jenže mu vše vzala, když nebyl schopen vyřešit rovnici. Týrala jeho přátele, jen aby dostala řešení vzorce. Walterovi dochází, že Joanna obětem projektuje do mozku situace, lidi nebo myšlenky. Dashiell se rozpovídá a říká, že byl v podzemí rudého hradu. Poté se zhroutí a mumlá, že vše to byl jen zlý sen.
Když si Peter přijede pro Waltera, vyčítá Sumnerovi, že s Walterem něco provedl. Sumner ale útočí zpět a Petera nepovažuje za vhodného Walterova zákonného zástupce a chce Waltera z jeho poručnictví dostat. Nakonec jde Peter za Walterem a ten říká, že to všechno bylo k ničemu.
Charlie a Olivia zkoumají ulice Clarksburgu, když volá Peter a zmiňuje rudý hrad. Poté co Olivia zavěsí opravdu uvidí něco, co rudý hrad připomíná. Sestoupí do jeho podzemí v němž najdou Bena připoutaného k posteli, připojeného k nějakému zařízení. Jenže Joanna na Olivii zaútočí a nakonec se dá na útěk. Olivii zastaví pomocí zelených a červených světel a dostane ji do tranzu. Joanne má schůzku Mitchellem Loebem. Po zadání vzorce do laptopu se mu podaří ze zavřeného trezoru skrz stěnu vytáhnout jablko. Loeb potom Joannu zastřelí. Někoho na druhém konci mobilu informuje, že „to“ vyšlo.
Ve Walterově a Peterově hotelovém pokoji se Walter začíná stavět na vlastní nohy a chce svůj vlastní prostor. Peter ho chválí za to, jak se dokázal postavit strachu a jít zpátky do St. Claires. V kanceláři se Olivia spokojeně dívá jak se Ben zase vidí se svým otcem.
Trošku sme opäť zavŕtali do psychológie, alebo skôr parapsychológie, zatiaľ čo na nás blikalo červené a zelené svetlo, ktoré dotyčnú osobu uviedlo do sugestívneho stavu hypnózy a tým pádom absolútne stratila pojem o čase. Prísť tejto veci na kĺb Walterovi netrvalo príliš dlho a s radosťou to odskúšal i na svojom synovi Petrovi. Tiež sa mi veľmi pozdávala tá paralela medzi matematickým jazykom a hudobným značením, najmä ako sa z hudobného rytmu stal ekvivalent pre matematické formule. Následne po tomto zlomovom objave dôjde na dosť zachmúrenú scénu, kedy bol Walter znovu poslaný do psychiatrickej liečebni. Vzhľadom na to, že Dr. Bishop je psychicky nestabilný, v tomto sanatóriu na nejaký ten čas ešte pobudol. Jeho synak Peter však urobil všetko pre to, aby ho odtiaľ dostal.