Finále za milión

Finále za milión

29.3.2010 0:00


Pokud byste si čistě náhodou chtěli koupit reklamu během vysílání finálového dílu, museli byste vytáhnout z kapsy za třicetivteřinový spot 900 tisic dolarů. Alespoň tak si to představuje studio ABC, které zveřejnilo aktuální ceník pro poslední díl Lostu. Pro srovnání – normální díly šesté sezóny zatím klienty stály v průměru okolo 213 tisíc dolarů. A ještě jiné srovnání – letošní televizní vrchol, předávání Oscarů, si účtovalo za půlminutový spot něco mezi 400 – 600 tisíci dolarů. Pořád to je ještě málo proti jiným finálovým epizodám – MASH si účtoval 450.000 dolarů, ale to bylo v roce 1983. Seinfeld v roce 1998 měl spoty od 1,4 miliónu do 1,8 miliónů. Rekordmanem byl ale poslední díl Přátel, kde se reklamní prostor prodával za 1,5 až 2,3 miliónů dolarů.



Jít na Lost | Jít na Edna


Chceš taky něco napsat? Ale k tomu se musíš registrovat nebo se přihlásit!

Zatím žádné komentáře