Na třetí řadu čekáme více jak dva roky a již delší dobu se chystá řada čtvrtá. Napadlo ale někoho, proč celý tento proces trvá tak dlouho a proč se tak dopředu plánuje? Má to jeden velký důvod a to je propojování jednotlivých seriálů, které nás brzo nebo později potká.
1. března 2023 se dočkáme premiéry třetí řady seriálu The Mandalorian, ale vlastně už při oznámení třetí jsme věděli, že hlavní tvůrce celého seriálu Jon Favreau pracuje již pilně na čtvrté. U filmů je poměrně běžné, že se plánují a připravují dlouho dopředu, seriály se ale většinou řeší z roku na rok, i když i toto nepsané pravidlo je v posledních letech u velkých show poměrně hodně porušováno (např. House of the Dragon, The Lord of the Rings: The Rings of Power apod.).
(Jon Favreau vysvětluje, proč je důležité kontinuální příběh vytvářet dlouho dopředu. Foto: Disney+)
The Mandalorian se připravuje dopředu i kvůli ohledům na jiné seriály, které jsou s ním nějakým způsobem spřízněné (především je řeč o The Book of Boba Fett, Ahsoka a Star Wars: Skeleton Crew). Jon Favreau v nedávném rozhovoru přiblížil, proč a jak tento proces funguje:
Musíme vědět, kam směřujeme, abychom mohli vyprávět plně zformovaný příběh. S Davem Filonim jsme si ho zmapovali a pak už jen pomalu píšeme jednotlivé epizody. Protože to všechno musí působit jako pokračování a jeden plnohodnotný příběh. Dave pak dělá seriál Ahsoka, který s ním produkuji, ale on je na této show hlavním scenáristou a také showrunnerem. A také vše děláme s dostatečným časovým předstihem, abychom pochopili, co se děje v ostatních seriálech jako je připravovaný Skeleton Crew. Všechny se odehrávají ve stejném časovém období Star Wars.
Ve vzduchu stále leží otázka, zda se v budoucnu dočkáme nějakého propojeného seriálu nebo jen zkrátka nějaké velké události, která se bude týkat všech seriálů ze stejného období. V minulosti tu byly náznaky, že se něco takového chystá, ale ještě je na to možná brzy. Třeba ale budeme překvapeni na akci Star Wars: Celebration, která se koná letos v dubnu a kde budou odhaleny (snad) nové projekty.
Zdroj: ComicBook.com
#4 kenkaku: to mi teda řekni jak výsledky jeho práce znamenají že tomu nerozumí :D
tak to snad je samozřejmé, že je třeba aby CELÝ příběh byl jasný od začátku do konce (a ne na něj lepit v průběhu další náhodný balst, když náhodou zaboduje u diváků). A to že každý dobrý příběh má MILNÍKY (které jednotlivé bloky děje uzavírají – aby se dal dělit na řady), mě taky přijde zcela normální a základ… a on z toho dělá raketovou vědu (které podle výsledků jeho práce sám nerozumí ;).
#5 dukanxxx#1 RagnarokCzD: Jop, toto mu proste ale že vôbec nevyšlo :D Pritom by možno stačilo keby dal Robertovi Rodriguezovi (ktorý režíroval diel kde sa Boba prvý krát ukázal v Mandovi a režíroval aj 3 diely BoBF) voľnú ruku aj čo sa scenára týka a dopadlo by to určite oveľa lepšie.
#1 RagnarokCzD: :D :D trefné
Takže mi chce pan Favreau říct, že neustále spící, léčící se, nebo jinak nemohoucí Boba … pastelové vespy … proměna maličké osady uprostřed nekonečný pouště, kde nebylo co dělat, na cosmopolitní velkoměsto … nebo skupina teenagerů který „museli krát protože neměli co jíst“ ale přesto „měli dost peněz na to aby si jen tak pro srandu upgradovali těla kybernetikou“ …
Jsou všechno věci co se plánovali a zvažovali dlouhodobě? :-/
#2 sma #3 Zilwicky