Podplukovník Sheppard sedí zrovna v jumperu a vrací se zpět na Atlantidu. Povídá si přes vysílačku s Rodneym, najednou na něj však někdo začne střílet. Zkratují mu všechny systémy, hovor s McKayem je přerušen a John je i s jumperem unesen. John zjistí, že je na palubě antické lodi, kterou obývají vesmírní cestovatelé v čele s krásnou a nevyzpytatelnou Larrin. Loď je však v celkem špatném stavu a Larrin požaduje od Shepparda pomoc. Chce, aby John zprovoznil antickou loď třídy Aurora.
Při návratu z jedné mise, je Jumper najednou napaden a Sheppard se probouzí na dost zaostalé lodi a muž jménem Silas ho začne vyslýchat. Sheppard ovšem nechce nic prozradit. Mezitím na Atlantis zjistí, že to nebyly Wraithové a vrací se na planetu, aby Shepparda našli. Ten ovšem nikde není. Zpátky na lodi je Sheppard stále bit, ale přijde Larrin, která ho odvede do jiné místnosti, kde mu sdělí informace, kdo vlastně jsou a jak se ukrývají před Wraithy. Pak ho pošle do hangáru s Jumperem, otevřou ho a mezi ním a prostorem je jen silové pole. Dovídá se, co od něj chtějí, protože vidí pod lodí Antickou válečnou loď třídy Aurora. Dostává se tedy na Antickou loď, usedá do ovládacího křesla a je instruován, aby držel všechny systémy aktivní. Sheppard ovšem loď unese a skočí do hyperprostoru. Za chvíli je nucen vzdát se velení, protože Larrin hrozí vypnutím radiačních štítů. Sheppard pošle signál SOS, ale neobjeví ho jen expedice, ale také Wraithové, kteří pošlou křižník. Sheppardovi se křižník podaří zničit, ale loď je vážně poškozena. Sheppard se zanedlouho dostává do konfrontace s Larrin, ale při ní zjistí, že jsou na palubě Wraithové. Musí se tedy s Wraithy nějak vypořádat a když se jim to podaří, Larrin Shepparda omráčí a zase zavře. John ji bude muset nějak přesvědčit a expedice Atlantis je už na cestě.