Vadila vám určitá nerozvážnost ohledně filmů, kdy se nesmyslně dávala zelená naprosto nesmyslným projektům? Nikdo nechce oznamovat projekt, který se následně ruší. Studia Disney a Lucasfilm pod vedením Boba Igera konečně dospěla k tomuto názoru a snad se blýská na lepší zítřky.
Konečně se něco děje a a zdá se, že studio Disney si uvědomuje, že ne každý Star Wars projekt se automaticky přemění v bankomat na dolary. Po náhlém zrušení filmu Rogue Squadron a snímku z produkce Kevina Feigeho si studio bude dávat veliký pozor, jaký projekt dostane zelenou. Nyní je ale ředitelem společnosti Disney opět Bob Iger, který si snad nešvary z minulosti ohlídá.
Bob Iger nedávno pro The Hollywood Reporter prozradil následující:
V rámci Star Wars jsme zatím natočili tři filmy, které patří do hlavní ságy, což jsou samozřejmě sequelová trilogie prvních šesti filmů George Lucase. V pokladnách kin si vedly velmi dobře – vlastně nesmírně dobře. Natočili jsme dva filmy mimo ságu – Rogue One a Sola. Rogue One si vedl docela dobře, Solo byl pro nás trochu zklamáním. Dalo nám čas zamyslet se, zda takto častá frekvence filmů v kinech není příliš agresivní. A tak jsme se rozhodli trochu stáhnout z filmového trhu. Stále vyvíjíme filmy Star Wars. Musíme se snažit, že když už nějaký natočíme, tak to bude ten správný film, takže jsme velmi opatrní.
(Bob Iger naznačuje, že studio musí být velice opatrné co se týče dalších Star Wars filmů. Foto: Disney+)
Je rozhodně dobře, že nyní se bude aplikovat přístup třikrát měř, jednou řež. Do této chvíli to bylo spíše naopak. Aktuálně běží třetí řada seriálu The Mandalorian a hlavní tvůrce Jon Favreau skáče z jednoho rozhovoru do druhého. Nedávno se nechal slyšet, že se uvnitř studia hovoří o tom, co se asi stalo po sequelových dílech. Jedná se o neprobádané období světa Star Wars, takže každého zajímá, co se stalo dál.
Samozřejmě to nutně neznamená, že se automaticky vydáme za sequelovou trilogii. Nicméně film Damona Lindelofa by měl mířit právě tímto směrem. Je tak klidně možné, že období okolo sequelů bude pro studio klíčové a pokusí se kolem něj vybudovat zajímavé podzápletky. Ostatně i The Mandalorian se pohybuje na hraně mezi původní a sequelovou trilogií a dělá tak službu oběma.