Právě probíhající stávka scenáristů by mohla mít vliv na premiéru páté řady Stranger Things. Právě seriálům hrozí největší problémy.
V Hollywoodu právě probíhá stávka scenáristů, která by mohla mít neblahý vliv především na seriálový průmysl. Především u telenovel je znát každý den. Tomuto žánru by už koncem měsíce mohly dojít nové epizody, co se klasických seriálů týče, tak tady je v ohrožení konec roku. Pokud by stávka trvala déle, tak se může stát, že koncem roku se dočkáme jen malého množství novinek. Nejméně by měl být postižen filmový průmysl, kde produkce jako taková trvá nejdéle.
Podobná stávka probíhala naposled v roce 2007 a trvala 100 dní, což znamená, že všechny nové seriály a série byly posunuty zhruba o tři měsíce. Historicky nejdelší stávka trvala 153 dní, což už je bezmála půlroku a takto dlouhá stávka by mohla opozdit i některé filmové premiéry.
Aktuální stávka trvá již týden, což pro Stranger Things znamená týdenní posun premiéry. Nevýhodou pro nás fanoušky je, že scenáristé jsou v tomto případě dost jednotní a nikdo si sám nepodkopává nohy. Stávky se účastní jak začátečníci, tak i věhlasná jména.
Premiéra páté řady se může oddálit, Foto: Netflix
Své přidání oznámili i Matt a Ross Dufferovi, kteří stojí za seriálem Stranger Things. Dufferovi tvrdí, že natáčení bude pokračovat, jakmile dojde k dohodě se scenáristy. Do té doby je celý projekt pozastaven a nám nezbývá než doufat, že brzy dojde k dohodě mezi scenáristy a studii.
Myslíte si, že se páté řady dočkáme ještě letos?
Zdroj anotačního obrázku: Netflix
seriál měl skončit už klidně nějak třetí řadou… od první řady (wow efekt, efekt kouzelných osmdesátek a efekt tajemna a napětí) pomalu ale jistě kvalita klesá. seriál je pořád koukatelný, o tom žádná, ale už se všechno zbytečně natahuje… holt prachy.
Mne sa páči ako Hollywood kvôli novej vlne divákov závislých na lacných kapustových príbehoch nie je ochotný pristúpiť na jednoduché riešenia. Náklady je predsa možné znížiť tým, že nebude platiť neuveriteľné sumy hercom (menám a tváričkám), ktorí sa tvorivo na dielach podieľajú najmenej. Tento fenomén „osobností“, ktorá predáva dielo je prežitok dávnych čias. Príbeh tvoria scenáristi a práve preto by hlavne oni mali mať odmenu za dielo alebo aspoň rovnaké podmienky ako režiséri a ďalší členovia tvorivého tímu. Aj keď v dobe umelej inteligencie schopnej písať príbehy bude ťažké toto postavenie uhájiť. Predovšetkým ak sa dnešná produkcia znížila na tvorbu pre „efekt“ a kvalita či nejaké hlbšie posolstvo sa stratilo vo finančných ukazovateľoch a úsmeve akcionárov.
#8 Denyslayer: Označovat, že „problém je v někom“ jen proto, že se mu ta konkrétní série nelíbila je dost trapné, nemyslíš? Sto lidí, sto chutí.
#2 kenkaku: Neznám kolem sebe nikoho, komu by se 4. série nelíbila a I hodnocení uživatelů svědčí o opakuji toho, co tady píšeš. Takže problém bude asi spíš v tobě.
#9 UschiSeriál pro mě sice po čtyřech řadách už ztratil takový ten punc originality, ale jinak je furt super… Čtvrtá řada je furt dobrá.
#2 kenkaku: Zcela upřímně. V mojí sociální bublině vychází 4. série jako jedna z těch TOP. Hned po první. Takže s tebou nemohu souhlasit. Jen tak dál Duffer brothers. :D
#2 kenkaku: Myslím že nie je problem so scenáristami – oni nemajú posledné slovo. Problémom sú tí čo im do toho kecajú a tí čo ich v prvom rade vyberajú na základe kadečoho len nie dovedností a skúseností.
Stejně nestíhám spoustu starších věcí, takže žádný stres. Navíc se tímhle, doufám, vyselektuje dost neumětelů.
#2 kenkaku: Súhlas :)
upřímně? po tom co jsem viděl čtvrtou, je mi to jedno. a scénáristé potřebují dostat přes hubu aby se probudili a přestali psát kraviny ;)
#3 MARTAS SK #5 Zilwicky #6 Skaz #8 DenyslayerTa minulá velká stávka byla skvělá. Scénáristé od filmu šli pracovat pro tvůrce seriálů. Po půl roce se vrátili, ale seriály byly od té doby tak nějak méně hloupé. Najednou se netočily takové ty epizodní, ale mívalo to děj naplánovaný minimálně na celou řadu, postavy se vyvíjely a tak…