The Walking Dead (Živí mrtví)
92/100 - 1 118×

The Walking Dead(Živí mrtví)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

Upoutávka k epizodě Always Accountable

Upoutávka k epizodě Always Accountable

Po čase stráveném v Alexandrii se podíváme na to, co se mezitím dělo s Darylem, Sashou a Abrahamem.

29 1
9.11.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: AMC

Diskuze /68

ori

Fotka obsahuje spoiler, myslíte, že je to

Deanna? https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/…717639_n.jpg?…

#2 dragonis #35 VITEZ
webmaster
9.11.2015 | 19:04:12
dragonis

#1 ori: Podoba tam je, ale Deanna má světlejší vlasy, takže asi ne.

9.11.2015 | 19:06:41
Xelis

Myslím, že ne. Za tak krátkou chvilku by snad nestihla takhle zchátrale vypadat :D

#7 ori
9.11.2015 | 19:07:32
AlanKarlsson

Spíš než na vlasy které jsou stejné podle učesu a jen špinavé, má dokonce i stejnou blůzu. :D ale asi by nestihla tak rychle shnít pokud to není z nějaké další epizody

9.11.2015 | 19:15:01
skrivanekdavid

no cela ona :)

9.11.2015 | 19:25:09
lukasplechacek

Možná máš pravdu. Možná to je ona

9.11.2015 | 19:42:41
ori

No myslím, že Deanna vyzerá dosť schátralo už teraz :D
#3 Xelis:

webmaster
9.11.2015 | 20:09:12
Serials.

Pozor spoiler!

Přísahala bych, že v čase 0:18 GLENN otáčí hlavu na stranu

#9 MackMashon #10 Serials. #11 Andynie
9.11.2015 | 21:28:33
MackMashon

#8 Serials.: Nene to Glenn určitě neni, zaprvý ten na tom traileru nemá černý vlasy a za druhý nevypadá jako asiat :D

#12 Serials.
9.11.2015 | 21:35:22
Serials.

#8 Serials.: I když je to jenom teorie, jen mi to tak přišlo,je tam dost rychlé přeskočení :D

#13 MártyXCZ
9.11.2015 | 21:36:44
Andynie

Vypadá to, že ani v dalším díle se nedozvíme co se s Glennem stalo…chápu, že chtějí lidi napínat co nejvíc, ale to nám hodlaj říct co se s ním stalo až na konci série? Stejně nějakou záhadou přežije bez jediného škrábnutí, což mi příjde jako blbost -_-

#8 Serials.: myslím že to není on

#14 Serials. #21 ori
9.11.2015 | 21:37:30
Serials.

#9 MackMashon: Já bych zase řekla že je to on nebo se na ten trailer dívám už asi po stý, ale možná mi to jen přijde :D Je to věc názoru :)

9.11.2015 | 21:38:22
MártyXCZ

#10 Serials.: Pusť si to na youtube zpomaleně (vpravo dole rozklikneš ozubené kolečko a zvolíš rychlost). Určitě to není Glenn

#17 Serials.
9.11.2015 | 21:38:48
Serials.

#11 Andynie: Nejspíš ano -.- Přeci jenom, už zbívají jen 3 díly ke konci série takže..

#15 MackMashon #16 MártyXCZ
9.11.2015 | 21:40:10
MackMashon

#14 Serials.: Wut to fakt už jen 3 dly? O.o

#16 MártyXCZ
9.11.2015 | 21:41:32
MártyXCZ

#14 Serials.:
#15 MackMashon: Nezbývají tři díly do konce, ale do pauzy (na další díly budeme čekat dva a půl měsíce..) (viz https://en.wikipedia.org/…ead_episodes#…)

#19 Serials.
9.11.2015 | 21:44:13
Serials.

#13 MártyXCZ: Aha,tak to není on, promiňte přišlo mi, že tak vypadal :D :)

9.11.2015 | 21:44:59
MackMashon

Pustil jsem si to zpomaleně a je to Daryl… na 101%

#20 MártyXCZ
9.11.2015 | 21:46:05
Serials.

#16 MártyXCZ: Aha, tak ještě jednou se omluvám :D Já si říkala že je to nějaké divné :D Promiňte nevšímejte si toho, já zase jenom plaším :D

9.11.2015 | 21:47:09
MártyXCZ

#18 MackMashon: Taky si to myslím.

9.11.2015 | 21:47:30
ori

#11 Andynie: Malo by to byť odhalené v 7. časti

webmaster
9.11.2015 | 22:23:01
JaRaN

S Glenem spěchat nebudou, rozhodně to přežil a vůbec bych se nedivil, kdyby ho nechali otevřeného i ty skoro dva měsíce. Maggie je nastřelená a po jejich shledání po x dílech budou místním i chlapským plačkám co tu produkují své dojetí, jak „jsem plakal“ a podobně nejspíš explodovat dojetím hlavy. Ale lidi – dalšího haranta do tohoto seriálu? To neeee :o)

#26 Stardos #27 Stardos
10.11.2015 | 0:44:33
JaRaN

Pardon – tři měsíce.. Za ty pauzy bych je zabil. A Deanna by to být mohla, vypadá jako zombie od začátku. Stejně je tam už nějak navíc.

#24 MártyXCZ #25 MártyXCZ
10.11.2015 | 0:46:10
MártyXCZ

#23 JaRaN: Já myslím, že z Deanny by se mohla stát docela silná osobnost. Něco jako Carol, jen asi né takový terminátor :D

10.11.2015 | 0:59:37
MártyXCZ

#23 JaRaN: Pokud to teda ovšem není ona..

10.11.2015 | 1:00:17
Stardos

#22 JaRaN: To těhotenství podle mě dobře nedopadne :D

10.11.2015 | 7:32:26
Stardos

#22 JaRaN: To těhotenství podle mě dobře nedopadne :D

10.11.2015 | 7:32:27
10.11.2015 | 8:42:21
Mr.gordon

Mam pocit ,ze Daril v nasledujucej epizode narazi na vlcie hniezdo a moc dobre to nedopadne!!

10.11.2015 | 9:00:59
Hanibal30

#28 Nelika: No to je zajimavy :-) Ale Vlci nemaj přece zbraně ne? Kdo to sakra je? že by Neganovo plémě? :-)

#31 Batiatus
10.11.2015 | 9:27:16
Batiatus

#30 Hanibal30: Ja typujem ty 3 ľudia ktorých vyhostila Deana z Alexandrie. V 5 serii voľačo vravela že niakych ľudí vyhostilo a Aaron ohľadom nich vravel voľačo Darylovi že podobnú chybu už neurobím a potom už neviem čo vravel.

#32 Hanibal30 #36 Stardos
10.11.2015 | 10:56:16
Hanibal30

#31 Batiatus: Ajo ajo to je pravda, na to jsem úplně zapomněl. Na tom něco bude :-)

10.11.2015 | 11:14:57
RIP

producent ke Glennovi prohlásil “In some way, we will see Glenn, some version of Glenn or parts of Glenn again, either in flashback, or current story, to help complete the story.” a pak dodal, že rozuzlení co je s Glennem by mělo přijít v midseason finále, tudíž 8 díl !

10.11.2015 | 11:54:42
Aprok

#28 Nelika: tak konečně by mohla bejt Sasha užitečná !! a ten Daryl jak se rozstřelil :D :D doufám fakt doufám že Daryl se potká s Neganem xD

10.11.2015 | 12:30:51
VITEZ

#1 ori: myslim že to není ona, hlavně je to meanwhile, takže nevim jak by jí mohli najít mrtvou, takhle vyschlou..

10.11.2015 | 13:35:30
Stardos

#31 Batiatus: Myslím, že tvůrci potvrdili, že dva z těch tří byli ti z kanálu a jedna už v minulé sérii (našel ji Aaron a Daryl) Vlci nemají zbraně a vzhledem ke spekulacím o Dwightovi v další epizodě by to mohli být Savioři :)

10.11.2015 | 13:47:43
k_ub0

Akoze s tym glenom su strašne trapny natahuju to jak stary dedo svoju nefunkčnú žížalu a je predsa uz jasne že to prežil predsa to nebudu takto natahovat a na konci zomrie nie uplne trapne to natahuju aby sme si mysleli ze zomrel a potom sa ukaze že prežil a to bude ten najvačši Dead trapas v celej historii serialu ..

10.11.2015 | 15:29:13
ori

To ešte nebudú Spasitelia, Negan až v poslednej epizóde. Buď ľudia z Kopca alebo tí vyhostení.

webmaster
10.11.2015 | 17:16:26
JaRaN

Vy co pořád vřískáte, jak Glenn pokud to přežije, tak to bude nesmysl a „největší fail“ a trapas.. atd – vážně v té své posedlosti nevidíte že prostě JSOU možnosti, že přežil? A vůbec ne nesmyslné. Nejsem jeho potrhlý fanda a u něj je mi jedno jestli přežil nebo ne, ale on se válel u fakt velké díry pod kontejner a na sobě toho troubu na chvíli jako štít měl..to jsou prostě fakta ve světě WD nesmyslů. A natahovat to budou, s tím se smiřme, to patří k seriálům. Dokonce bych se ani nedivil, kdyby si všichni v seriálu mysleli, že to za sebou má a on potom naklusal.

Stardos: Taky si myslím, že se s dalším miminem vláčet nebudou…a doufám v to.

#40 Batiatus
10.11.2015 | 17:32:58
Batiatus

#39 JaRaN: Nezmysel je to preto lebo aj keď mal Nicholasa na sebe tak stále mal ešte voľné nohy, hruď s krkom a hlavou a či sa ti to páči je proste nezmysel aby tí chodci ktorý boli bližšie ku Glenovym nohám a k jeho hlave a hrudi šli iba po Nicholasovy plus vždy keď niečo žeru a uvidia niečo živé tak sa nato čo žrali vyserú a idú potom čo je živé lebo to je pre nich omnoho lákavejšie jedlo no a Glenn dával najavo že je živý viac ako dostatočne ale chodci po ňom aj tak nešli čo je potom dosť divné a zároveň pekná kravina. Každý film a seriál by sa mal držať určitých pravidiel ktoré si stanový na začiatku a tým že si proste pravidla menia a porušujú podľa toho ako sa ím hodí je len proste amatérske a kravina čo platí u tejto situácií s Glennom.

#41 Batiatus
10.11.2015 | 18:10:13
Batiatus

#40 Batiatus: a či sa ti to páči alebo nie

10.11.2015 | 18:12:31
Emilos

Mnohí sa sťažujú že naťahujú čo sa stalo s Glenom, ale predsa to nie je nič nové.. Zabudli ste na Merla ktorého nechali na streche pripútaného a znova sa objavil až v tretej sérií ? :D

#43 Batiatus
10.11.2015 | 18:41:42
Batiatus

#42 Emilos: No to podľa mňa nebola blbosť. Merle si síce ruku odrezal ale hneď nato si ranu vypálil a obviazal čím zabránil vykrvácaniu a zrejme pár hodín nato ho našiel Guvernér a zachranil mu život.

10.11.2015 | 18:46:20
ori

Sophia zmizla v 1. časti 2. série a objavila sa až v 7., takže nič nové

webmaster
10.11.2015 | 19:00:11
Stardos

Při čemž v seriálu ujde od zmiznutí Glenna den či dva dny :)

10.11.2015 | 19:34:16
JaRaN

Batiatus: Evidentně budeš první z naštvaných a zhrzelých, kdo potom bude naštvaně vřískat :o) Ponořil jsi se do toho rozboru situace sice dost do hloubky, ale „divně“. Jako zombík by jsi žužlal Glenovi botu, zatímco ostatní by se přirozeně a pudově drali do otevřeného břicha odkud se hrnou střeva. Zase tak dlouho ta situace so měl vidět divák netrvala, aby nemohl nic udělat. Ale nebudu ti to vyvracet ani se dohadovat, neb je vidět že jsi se prostě rozhodl že to nesmysl a kravina je a jinak to není možné. Já jsem otevřený ve WD už úplně všemu, tady logika neplatí. Uvidíme co autoři pro nás připraví.

#47 Batiatus
10.11.2015 | 22:48:05
Batiatus

#46 JaRaN: Nie nebudem nahnevaný a budem rád ak Glenn prežije len vravím že je blbosť aby prežil. Ja som sa nerozhodol že je to kravina a nezmysel len tak ale to ty si sa len tak rozhodol že to blbosť nie je, lebo máš tento seriál tak rád že sa zastávaš každého hovna, a ja som sa rozhodol ze to je nezmysel a kravina na základe toho čo som videl a pravidel na ktoré sa teraz zrejme vykašlali. Ako zombík by som prirodzene a pudovo sa snažil zahryznúť do toho čo je živé. A preto aby prežil v takejto situacii fakt nemohol nič urobiť a preto to bude kravina ak prežije. Nechceš si nechať vysvetliť že to je blbost ale v jednom máš ale pravdu, v tomto seriály logika neplatí, bohužiaľ.

#48 Stardos
11.11.2015 | 6:11:34
Stardos

#47 Batiatus: A co když někdo odláká ty chodce? Ano,zůstane u něho první řada,ty by ovšem zachránce Glenna zabít dokázal.Pokud to neuseknou jako u Ricka a uvidíme jak přežil,tak potom nikdo nebude tvrdit,že je to blbost.

#49 Batiatus
11.11.2015 | 7:23:00
Batiatus

#48 Stardos: Lenže oni ho mali žrať hneď ako spadol na zem. To že mal na sebe Nicholasa nie je dôvod prečo ho nežrali. Mal väčšinu časť tela odokrytú keďže Nicholas zakryval asi len tak brucho s pásom a ty chceš tvrdiť že nie je blbost že si Glenna chodci nevšimli ? Písal som niečo čo je fakt a to je to že chodci idú vždy radšej po tom čo je živé, zaujímavé je že to u Glenna neplatilo. Ak si tu scénu pozrieš pozornejšie tak uvidíš nohy chodca za Glennovou hlavou a s tou hlavou ešte hýbal a kričal a ten chodec po ňom aj tak nešiel. Proste to čo vymysleli nie je dobrá zápletka ba naopak.

#55 Stardos
11.11.2015 | 7:46:31
LucieMil.

Proč tu stále píšete.. že křičel??? Já ho křičet neslyšela a takovouhle grimasu udělá kdokoliv, aniž by u toho vydal hlásku… kort, když ví, že zombíky láká zvuk.. nepohybuje se tu „první den“ aby udělal takhle zásadní chybu.. a opravdu to tu nevyřešíte tím, že se tu navzájem budete napadat… Toť můj názor.. a zase si jen budu číst komenty…

#51 k_ub0
11.11.2015 | 12:13:33
k_ub0

#50 LucieMil.: ano hentaku grimasu bez hlasku :D :D :D: D:

#52 LucieMil. #53 LucieMil. #55 Stardos
11.11.2015 | 13:54:07
LucieMil.

#51 k_ub0: nevím, co je „hentaku“ ..ale takhle se tvářit je celkem normální.. když si chci zařvat a nechci, aby to lidi kolem slyšeli.. tvářím se naprosto stejně.. jde dělat spousta grimas, aniž u toho vydáváš zvuk.. ne?

11.11.2015 | 14:35:47
LucieMil.

#51 k_ub0: ..a nebo pokaždé hystericky ječíš, když ti něco upadne na nohu? .. skříň, židle, zakopneš o roh postele.. jo? .. tak potom chápu tvoje „hentaku“ ..prostě existují grimasy bez vydaného zvuku..

#54 JaRaN
11.11.2015 | 14:39:40
JaRaN

#53 LucieMil.: Neriskuj čoveče, slováci jsou na tu hotntotštinu hákliví a bude zle :o) Jinak teda musím konstatovat, že se tu často u nějakého „sporu“ řeší nesmyslně zbytečné detaily a fakta nikoliv.. Ale že se jim to nakonec povedlo co? Úmysl podráždit Glennem fandy jim vyšel na 100%..

11.11.2015 | 15:16:23
Stardos

#51 k_ub0: Má pravdu ;) Tvářit se tak můžeš ale nemusíš křičet.
#49 Batiatus: A ty chceš tvrdit,že by chodci šli i po Glennovi? Ve druhé sérii kousal chodec Daryla do boty místo toho aby šel po břichu nebo něčem jiném.Takže jak chceš soudit,že by šli po živém Glennovi místo po mrtvém Nicholasovi kterému šla cítit krev.Proč nešli po hlavě je otázka,je možné,že třeba nemohl protože by byl zaseknutý,ale stejně napíšeš,že je to blbost.Prostě až uvidíme jak přežil,tak se to všem bude zdát logické a ještě budou tvrdit jak byli přesvědčeni,že žije

#56 Batiatus
11.11.2015 | 15:49:29
Batiatus

#55 Stardos: Ved ale počuj jeden chodec mohol hrýzť do topánky lebo ho nenápadne že topánku neprehryzie ale Glenn ich mal pri sebe milión a pochybujem že všetci chodci čo boli pri Glennovych nohách by si dali rovnaký cieľ a to topánku a chcem tak súdiť že by chodci šli po Glennovy ako som už vyššie napísal a to je to že pre chodcov je lákavejšie to živé než mŕtve a Glenn bol živý. Ak by sa Glenn náhodou robil mŕtvym čo nerobil čiže lákavejší cieľ pre chodcov tak by po niakom čase sa museli zahryznúť aj do Glenna no a keď sa nerobil mŕtvym tak sa hýbal a tak lákavejší cieľ. Dobre pár chodcov si ho nemuselo všimnúť ale všetci ? Tí chodci čo boli pri Glennovej hlave si kludne mohli všimnúť že stále zdvíha hlavu zas až tak slepí niesu. To prečo nešli po hlave nie je otázne je to proste nedomyslené.

#59 JaRaN
11.11.2015 | 16:25:32
Stardos

Jak říkám,až to uvidíme tak to nesmyslné najednou nebude.O tom,po kom by spíše šli se můžeme dohadovat,protože obě možnosti jsou možné.A s Darylem jsem poukazoval na to,že chodci jsou hloupí ;)

11.11.2015 | 16:35:50
k_ub0

Sklamem vás glen v skutočnosti kričal ale v postprodukcii nedali zvuk je to uplne vidiet ze ked to natačali tak kričal ešte vidno ako sa z hlboka nadychuje a ako pracuju hlasivky samozrejme ze sa daju robit grimasy bez zvuku ale to čo dali do seriálu bolo kricanie a strihači odstranili zvuk a pridali hudbu .

11.11.2015 | 16:39:00
JaRaN

#56 Batiatus: Hej ty tvé myšlenky jsou fakt síla.. Jak všichni.. Uvědom si, že bezprostředně u něj jich nebyl ten tvůj milion, ale cca 5 – 7 úplně tupých zombie co pudově vidí a cítí ty sračky z břicha trouby. Za hlavou dokonce po něm nehrabal nikdo, jen se tlačili. (za hlavou nikdo, ze strany kontejneru nikdo) Ostatní se prostě neprotlačili a evidentně se nehrnuli takticky spodem, aby si gurmánsky pošmákli na jeho botách, ale vrchem. Divákovi naservírovali ZPOMALENYCH cca 10 sekund (do toho prostřihy na baštící potvory stejné scény) a ty pořád děláš, jako by to celé trvalo deset minut a zombie si vybírali na jídelním stole. Když už teda prožíváš detaily. Ale chápu – v této fázi vlastního přesvědčení to vzdát nemůžeš. Se Stardosem souhlasím s jeho závěrečným „až uvidíme jak přežil,tak se to všem bude zdát logické a ještě budou tvrdit jak byli přesvědčeni,že ži­je“

#62 Batiatus
11.11.2015 | 16:44:13
Bloni

Každý tu má svoj názor na to či Glenn žije či nežije. (ja dúfam ale aj si myslím že ano :D ) Podľa mňa by to bolo pekne o ničom keby sa v celom seriály postupne vytratili skoro všetky postavy z 1. série a nahradili by sa novými. A myslím si že Glenn už zažil veľa situácií z ktorých sa nemal ako dostať či už logicky alebo nelogicky ale proste sa z toho dostal živí a zdraví. Napríklad aj tu http://images.designntrend.com/…n-attack.jpg?…

#61 Batiatus
11.11.2015 | 16:45:15
Batiatus

#60 Bloni: Tiež by ukázali ako sa z toho dostal bo ja si to nevem predstaviť :D

11.11.2015 | 17:02:15
Batiatus

#59 JaRaN: Samozrejme to že ich bolo milión nebolo myslené do slovne

11.11.2015 | 17:04:20
E-Lee-Czech

Pokud mě přijde něco na scéně s Glenem divné, tak to, jak tu svačinku začali porcovat.. Zombíci mají problém s motorikou a jsou poměrně křehcí.. ale nedělalo jim absolutně žádný problém začít trhat člověka prstíčkama v rozkladu? Kdo někdy připravoval třeba jen blbý kuře, musí mu bejt jasný že ani pro někoho s mozkem a motorikou nebude úplně jednoduchý roztrhat tkaniny a tkáně :-D

#64 LucieMil. #65 ori
13.11.2015 | 2:43:03
LucieMil.

#63 E-Lee-Czech: to mi tu taky vadí nejvíc.. ksichtíky s utrženou půlkou obličeje.. orvaný cáry kůže na těle..ale ruce.. ruce, kterými by měli všechno drápat a trhat.. ty jsou jako „od maminky“ netknuté a čisté..bez sebemenšího náznaku rozkladu nebo nějakého „porušení“ tkáně.. prostě ohromný nepoměr – ruce vůči celému „skeletu“ :/ ..to mi hodně vadí..

13.11.2015 | 10:46:28
ori

#63 E-Lee-Czech: Tiež nechápem ako môžu len tak začať trhať človeku črevá z tela, však koža je silná

#66 LucieMil. #68 k_ub0
webmaster
13.11.2015 | 12:14:51
LucieMil.

#65 ori: asi na to mají nějaký „grif“ :D

13.11.2015 | 13:46:14
E-Lee-Czech

To jsem ráda že si to nemyslím jen já že je to divný :-D Ono i trhat lidský maso zuby s takovou lehkostí (pokud nejste šelma s chrupem přizpůsobeným k tomu) je docela kravina…

14.11.2015 | 23:10:44
k_ub0

#65 ori: človek dokaže vyvinuť obrovsku silu ked ma krvi adrenalin alebo je v ohozeni tak proste vtedy človek dokaze nemozne veci a plus človek ma vačšiu silu ale obmedzuje ho aj bolest zombici necitia bolest takze oni proste vyvinu celu svoju silu a idu dalej kedy by to uz človeka velmi bolelo proste napriklad nechtami škrabat po stene človek nemoze vyvinuť plnu silu lebo ho to boli ale zombici si aj nechty vylamu takze . pro proste necitia bolest a mozu vyvinut silu aj keby si sami zlomili ruky alebo kosti .

16.11.2015 | 12:53:00
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama