House of Cards (Dům z karet)
94/100 - 244×

House of Cards(Dům z karet)

Ambiciozní americký politik Francis Underwood už není žádný mladík, jeho kariérní motivace je ale o to silnější a zásoba triků v rukávu o to rozmanitější. Frank neváhá zneužít jakékoli tajemství, jakoukoli slabůstku, službičku, či jen informaci. Za nepřítele byste ho nechtěli, pravděpodobně ale ani za přítele. Tento mistr manipulace ale přes to všechno zmanipuluje i vás, až mu budete držet palce.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | Netflix | 60 minut
žánr
Drama, Politický, Thriller
hrají
Robin Wright (Claire Underwood), Kevin Spacey (Francis Underwood), Michael Kelly (Doug Stamper), Derek Cecil (Seth Grayson), Jayne Atkinson (Catherine Durant), Boris McGiver (Tom Hammerschmidt), Lars Mikkelsen (Viktor Petrov), Constance Zimmer (Janine Skorsky), Nathan Darrow (Edward Meechum), Mahershala Ali (Remy Danton), Paul Sparks (Tom Yates), Molly Parker (Jackie Sharp), Michel Gill (Garrett Walker), Elizabeth Marvel (Heather Dunbar), Rachel Brosnahan (Rachel Posner)

Kevin Spacey dostal padáka

Kevin Spacey dostal padáka

Po dalších obviněních, která se na Kevina Spaceyho snesla, došlo k nevyhnutelnému. Hvězdný herec a zároveň producent seriálu v House of Cards končí. Kdy se začne opět natáčet, zatím není jisté.

6 50
4.11.2017

Kvůli skandálu Kevina Spaceyho, který se točí kolem obvinění ze sexuálního obtěžování, bylo před několika dny pozastaveno natáčení šesté řady. Jelikož herce z obtěžování obvinilo několik dalších lidí, včetně členů štábu, situaci bylo třeba co nejdříve vyřešit. Netflix se dlouho nerozmýšlel a Spaceyho vyhodil. Poslední šestá série se tak bude muset obejít bez své největší hvězdy. Netflix se zároveň rozhodl neuvést film Gore, který měl mít premiéru příští rok. Snímek, v němž hrál Spacey hlavní roli a zároveň jej produkoval, byl ve fázi postprodukce. Produkční společnost Media Rights Capital sice o něco později ve svém prohlášení uvedla, že je Spacey po dobu prošetřování celé záležitosti pouze suspendován, rozhodnutí Netflixu lze ale považovat za definitivní.

Foto: Netflix

Kdy se začne opět natáčet, zatím není jisté. Při troše štěstí by se tak mohlo stát na konci listopadu. Takřka celá šestá série už měla hotový scénář, nyní tedy dojde pravděpodobně nejdříve k jeho přepsání. První dva díly už navíc byly natočené. Nejpravděpodobnější je varianta, že postava Francise Underwooda bude zabita, ovšem takříkajíc „mimo záběr“.

Zdroj: Deadline

Diskuze /60

Punisher bude trestať

Tak im sahal na vtaka, je tam toho.

4.11.2017 | 8:20:11
Makavelina

A já myslela že případy sexuálního obtěžování jsou takhle dramatické jen v Ally McBealové… To aby se člověk pak bál jen na někoho mrknout nebo si mu říct o číslo…

4.11.2017 | 8:22:13
Geek

Já jsem spokojen, pokud to tedy opravdu znamená definitivní Spaceyho konec u filmu, divadla a seriálů, protože dokud se o těchto věcech nebude veřejně mluvit a nebudou padat exemplární tresty, jimiž tito lidé budou vymýceni, tak bude v hollywoodu stále toxické prostředí pro ženy a neprivilegované plné sexuálních predátorů. A fakt ne, ale podržet někomu dveře, pustit někoho sednout, pozvat někoho na drink nebo si s někým vyměnit čísla vážně, ale vážně není sexistické, holt občas zapomínám, že jsem ještě pořád v česku a u některých komentářů pod podobnými články by automaticky měla být hvězdička.

#5 KevSpa
4.11.2017 | 8:38:06
Lazaxter

Tak toto mi zarucene zkazilo den, děs…

4.11.2017 | 8:38:51
KevSpa

#3 Geek: Myslím, že tu hvězdičku by si zasloužila i tvoje ikonka. Mohla by budit veřejné pohoršení. Pouvažovala bych nad její výměnou, než si bude někdo stěžovat a žádat tvé zabanování. Vidíš, jak jsou lidé v poslední době přecitlivělí.

#8 Honzad93 #9 Geek #11 Geek
webmaster
4.11.2017 | 9:01:38
miki9635

Bez Francise to ani nemusejí dál natáčet. Bez hlavní postavy, které Spacey ještě dodával na dramatičnosti to nebude ono, to už by bylo lepší, aby seriál skončil pátou sérií než nahrazením hlavní postavy nebo případným „zabitím“…

#7 barahir
4.11.2017 | 9:12:28
barahir

#6 miki9635: Jo, to ať to radši zabalej.

čestný člen redakce
4.11.2017 | 9:15:35
Honzad93

#5 KevSpa: Nezlob se na mě, ale tohle celé přece není o přecitlivělosti ani náhodou. Kevin je možná největší herecká hvězda své generace, pro mě osobně opravdu srdcová záležitost (American Beauty, L. A. Confidential, Seven), jeho ztvárnění Franka je imho nejvýznamnější seriálová událost posledních mnoha let, ne-li vůbec. Jsem stejně tak proti tomu ohromnému lovu na čarodějnice, který se kolem všeho rozjel (zásluhou Weinsteina a nutného hledání populárního obětního beránka), ctím presumpci neviny. Ale přesto všechno musí člověk zůstávat trošku objektivní. I kdyby polovina těch obvinění byla přitažených za vlasy, nic to nemění na tom, že jich je tolik (a jsou potvrzovány z tolika stran), že v tom ten borec prostě nemůže být nevinně ani náhodou. Sexual harrasment je průšvih, který se prostě ignorovat nemůže – a už vůbec ne u člověka, který denně leze lidem na obrazovky. Je mi fakt líto, že Kevinovi takhle končí kariéra, štve mě, že poslední řada bude bez něho, ale jednání Netflixu je prostě logické vyústění celé situace. Kdyby šlo o jeden případ, neřeknu půl slova. Ale prostě člověk, jehož výkony můžeme vždycky obdivovat, je asi v reálu nadržený, netolerantní a úchylný chlípník bez zábran. Přiznejme si to.

#10 KevSpa #16 chezuska
4.11.2017 | 9:17:24
Geek

#5 KevSpa: rofl, tady někomu tečou nervíčky, ale dobrá, pokud se najde na tomhle sranda blogísku někdo relevantní, klidně si profilovku změním na ještě víc veřejně pohoršující, někde je zkrátka terapie šokem to nejlepší řešení.

#10 KevSpa
4.11.2017 | 9:19:04
KevSpa

#8 Honzad93: #9 Geek: Ale no tak, to už nesnesete ani trochu sarkasmu. Kam jsme to dopracovali? :(

webmaster
4.11.2017 | 9:30:35
Geek

#5 KevSpa: Plus samozřejmě částečný souhlas s Honzad93. Pokud někomu znásilnění, sexuální harašení apod. přijde jako přecitlivělost, tak je asociální troglodyt. A argumentační tón typu '' když se dospělej chlap pokusil znásilnit čtrnáctiletý dítě, je to OK a hon na čarodějnice, neboť já jsem kvůli tomu přišel/ šla o svůj oblíbený seriál'', který nám tady ve svých ublížených článečcích permanentně předvádí poslední spravedlivá KevSpa je hnus sám o sobě…

#12 KevSpa #13 Hed94
4.11.2017 | 9:34:21
KevSpa

#11 Geek: Hele, ať hledám, jak hledám, nikde jsem nic takovýho nenapsala. Navíc jeho chování vůbec neomlouvám. Pokud se k tomu vyjadřuju, tak z celkového hlediska toho, co se teď v Hollwoodu děje. Kdy tam padají obvinění už opravdu i jen za to, že se někdo na někoho vilně podíval. Plus se mi nelíbí, jak moc to ovlivňuje produkci filmů a seriálů a to, že to nezasáhne jen obviněné, ale stovky lidí, kteří na těch dílech pracovali. Co mají teď říkat všichni ti, co pracovali na filmu Gore, který nikdy nespatří světlo světa? To jsou prostě dle mého radikální řezy, aby se rušily premiéry a velké projekty jen kvůli tomu, že jeden herec má průser.

#17 nethurinnas
webmaster
4.11.2017 | 9:39:37
Hed94

#11 Geek: Nikdo přece neříká, že znásilnit 14. letý dítě je v pořádku. Ale existuje přeci něco jako presumpce neviny a pokuď někdo nepřinese aspoň mlhavej důkaz tak to je pouhá přecitlivělost… zvlášť když se to stalo před 30 lety.

Hlavně je ale zvláštní něco jinýho. Nikdo neřeší, co dělal 14. letý kluk na párty pro dospělý. Všichni víme, jak se podobné párty můžou různě zvrhnout a jeho rodiče ho tam pustili ?

4.11.2017 | 9:52:46
Romix01

Dobré vědět, takže poslední řadu, neboli frašku, můžu vynechat..

4.11.2017 | 10:21:56
dexberg

Zabít hlavní postavu mimo záběr?! lul :D

#24 matej773
4.11.2017 | 11:11:03
chezuska

#8 Honzad93: Jenomže tady jde o to, že šlo „pouze“ o jeden případ, kdy jeden člověk tvrdil, že se něco stalo před X lety. Na základě toho ihned (24 hodin (!) po tom tvrzení), přišel Netflix s oficiálním prohlášením, zrušením HoC, neudělení ceny Emmy, a tak dále. To vše jako reakce na jedno tvrzení. To mi vadí a mám na to stejný pohled jako KevSpa.

#23 Honzad93
4.11.2017 | 11:36:52
nethurinnas

#12 KevSpa: Radikální řezy to jsou, ale Netflixu se nedivím, že se Spaceym už nechce být spojován. Vždyť i tvrdit, že je to jeho slovo proti jejich je blbost. Rappovo obvinění ani nepopřel, jenom řekl, že se nepamatuje a kdyžtak se omlouvá. Takže sám připouští že je to možný. A vážně jsi tady někomu naznačovala, že by „někdo“ mohl žádat ban kvůli tomu že má moc gay ikonku a ať uvažuje o její změně? Slečno Corleone vzhledem k tomu, že nosíte přezdívku inspirovanou člověkem obviněným ze sexuálních útoků, tak takové náznaky dostávají nový rozměr. :D Btw. Doufám že za tohle nedostanu ban. Nejsem tu registrovanej dlouho, ale funkce evidence viděnejch epizod je boží a web samotnej je taky supr. A taky si cením toho, že svoje názory neventiluješ ve článcích, ale jen v komentech. Za novinařinu thumbs up.

#18 KevSpa
4.11.2017 | 11:41:35
KevSpa

#17 nethurinnas: Nevím, zda reagovat na člověka, který se teď bude obouvat do mé přezdívky, kterou opravdu nehodlám po 16 letech měnit, i když se jistě najde spousta podobných chytráků, co mi to budou předhazovat. Nicméně můj příspěvek byl sarkastická reakce na tu „hvězdičku“ pro zdejší komentáře. Prostě mi to přišlo vtipný, vzhledem k tomu, že v dobách mého dětství se taková hvězdička v televizi používala pro pořady s „nevhodnými“ erotickými scénami. V kontextu s tou ikonkou jsem si to zkrátka nemohla odpustit. Ale jak je vidět, opět v tom někteří jedinci hledají něco víc. Zkrátka smysl pro humor už byl definitivně potlačen úpornou snahou o korektnost za každou cenu.

webmaster
4.11.2017 | 11:55:29
Winter

Rapp prostě využil momentální situace Hollywoodu a rozhodl se zviditelnit. Zvolil hodně příhodný timing, aby to na Kevina povyprávěl. Když se mu to stalo před takovou dobou, tak proč se neozval chlapec dřív, huh? Prostě tehdy chtěl nějakou roli/whatever, tak ho nechal si pohrát a teď když se mu to hodí tak to řekne světu ( ovšem verzi která se mu hodí ). Vždycky to tak ve filmařině bylo, ten kdo se chce prosadit a nemá moc nadání ( což si přiznejme, ten star trek boy prostě nemá), tak se musí ‚extra‘ vynasnažit, aby roli dostal. :-) A Netflix samozřejmě chápu, nechtěj negativní publicitu spojenou s jednou z jejich hlavních hvězd, tak ho radši kopnou. HoC ho prostě zabijou, stejně k tomu tak nějak schylovalo ( ať už si Spacey dával assistenty, či ne :-) )

#21 dvl
4.11.2017 | 12:04:32
Winter

Uvidíme kdy, jestli vůbec Kevinovo embargo skončí. Melu Gibson se třeba loni povedlo, se vrátit a to ho taky nebylo hodně dlouhou dobu nikde vidět ( jen tak pro příklad).

#22 filipas
4.11.2017 | 12:10:21
dvl

#19 Winter: Hllavne keď v članku https://www.buzzfeed.com/…hen-i-was-14?… Rapp hovoril, ako v ňom rástlo rozhočenie vždy, keď Spacey dostal nejaké ocenenie.

Celý tento hon na čarodejnice mi pripomína siedmu epizódu zo seriálu The Orville – Majority Rule.

4.11.2017 | 12:20:55
filipas

#20 Winter: To jo, ale na Gibsona se nesypaly žaloby kvůli sexuálnímu obtěžování, ne? Třeba si to nikdo nelajsne se Spaceym pracovat, i když je to prostě formát.

#28 Winter
4.11.2017 | 12:28:06
Honzad93

#16 chezuska: Rappem to začalo, ale spustilo to lavinu dalších obvinění, kdy se s tím rozhodla vyjít ven řada dalších, kteří o tom doposud mlčeli. Samozřejmě, že by bylo mnohokrát lepší, kdyby na to ti postižení reagovali v ten moment, protože takhle to vyvolává otázky, ale vy si tady jako fakt myslíte, že je to jen nějaké spiknutí proti Kevinovi? Tu neobjektivní naivitu vám teda závidím. Ozvalo se X lidí ze štábu HoC, X lidí z divadla, v němž dlouhodobě působil. Fakt se rozhodli všichni pustit do slavnějšího kolegy? Co z toho mají? Já nevím, fakt mi přijde pochopitelné, že o tom dříve raději mlčeli. A ta představa, že díky tomu získá Rapp v Americe nové herecké příležitosti, je úplně zcestná. Lidi ho teď budou znát jen jako traumatizovaného čtrnáctiletého gaye, kterého obtěžoval slavnější kolega. Hm, nijak záviděníhodná vizitka.

#25 Hed94
4.11.2017 | 13:23:49
matej773

#15 dexberg: Dva a půl chlapa? Nic? :D

4.11.2017 | 13:31:38
Hed94

#23 Honzad93: No každopádně tím HoC totálně pohřbili, protože bez Kevina, na to rozhodně koukat nebudu. Když se koukám na seriál nebo na cokoliv, tak je mi úplně jedno kdo je ten člověk ve skutečnosti… v tom snímku hraje nějakou postavu, je tou postavou, né sám sebou.

#27 Honzad93
4.11.2017 | 13:31:40
Honzad93

Aby bylo jasno – já se nestavím ani na jednu stranu, ta hysterie kolem mi přijde taky zbytečná především proto, že se reálně neví, co se doopravdy stalo. Ale protože nevěřím na konspirace a náhody, myslím, že celý případ minimálně ukazuje fakt, že se Kevin udržet neumí, což je prostě špatně, bez dalšího. Netvrdím o něm, že je pedofil nebo násilník. Ale ta mozaika holt dohromady skládá obraz člověka, využívající svůj vliv a postavení, k vynucení něčeho, co z druhé strany vždycky nebylo chtěno. Že je odpískání filmu, na kterém pracovala spousta dalších, předčasný závěr, kterým si Netflix kryje záda za každou cenu, to souhlasím s KevSpa. Hoc jako celek si takový konec nezaslouží. Ale ani Kevin by si po tomhle všem nezasloužil vyjít bez poskvrny. Nemluvě o tom, že si to všechno ještě asi třikrát zhoršil sám tím nejhůře načasovaným coming outem ever. Krizová komunikace zcela na nule.

4.11.2017 | 13:32:53
Honzad93

#25 Hed94: Jo. Ale v kůži producenta si těžko obhájíš, že je nejvýraznější tváří tvé značky potenciální sexuální delikvent.

4.11.2017 | 13:33:57
Winter

#22 filipas: Gibson řekl, že nenávidí židy a to je asi 80% USA. Podle mě to je horší P.R., než žaloby za harrasment. Každopádně když je někdo dobrý herec, tak je prostě dobrý herec. To že je Gay, byl v base, nebo např. bije ženy je mi jedno ( ne že bych to schvaloval ). To ať si vyřeší s policií/sami mezi sebou, mě jejich osobní životy nezajímaj.

4.11.2017 | 14:22:37
TOMASH

Ked som o tomto cital na CNN, jeden blbec tam napisal ako dopadla 5 seria. A to si 4. a 5. setrim uz 2 roky. Precital som to ani neviem ako ( bolo to na pol vete ). Ja by som ho prizabil.

4.11.2017 | 15:00:50
barahir

Pochybuju,že když přijdou o hlavní postavu, tak se začne natáček koncem listopadu. To znamená překopat celý scénář a neříkejte mi, že scénář ke 13 epizodám napíšou za měsíc.

#33 KevSpa
čestný člen redakce
4.11.2017 | 15:34:27
tomasgeryk

Klaus Kinski byl (samozřejmě myšleno ironicky) úplně jiný formát, protože nehledě na to, že byl posmrtně obviněn ze zneužívání dcer, tak ještě než jeho kariéra v podstatě začala, tak měl na kontě stalking a pokus o vraždu. Znamenalo to, že by odpískali tvůrci všechny projekty, se kterýma byl spojený? A něco podobného by se dalo řešit u Polanského a jeho skandálů.
Nic takového. Tehdy byli lidi totiž ještě normální a ctilo se, že za průser jednotlivce může ten jednotlivec sám. Takže nejdřív několik stovek lidí finančně závislých na svém zaměstnání neuvrhli do nejistoty (odložení natáčení HoC na neurčito s rizikem úplného zrušení), aby jim následně řekli, že hlavní zdroj výdělku bude zabit off-screen. A následně byl ten jednotlivec souzen (protože tohle je práce soudů, ne produkčních společností a už vůbec ne médií).

4.11.2017 | 15:55:06
MasterDirewolf

Ok, škoda. Byl to výborný seriál… Raději ať tu šestou sérii nedělají, nebo to dopadne katastrofálně. „V nejlepším je třeba skončit“ a s hlavní hvězdou by měl skončit i seriál…

4.11.2017 | 15:56:02
KevSpa

#30 barahir: Nemusejí psát všech 13 epizod. Za měsíc stihnou natočit přibližně 2–3 díly, tak můžou přepisovat za chodu. Ale ten konec listopadu je beztak jejich zbožné přání. :)

webmaster
4.11.2017 | 16:41:23
Kalam

další důkaz degenerace západní společnosti ovládané bandou SJW levičáků, feministek, aktivistů, politicky korektních bezpohlavních loutek a obdobných vypatlanců… děsivné, že lze zničit profesní i osobní život jakéhokoliv člověka bez nutnosti doložení důkazů jen proto, že se rozjel další vlak uřvaného histerického davu… na základě něčeho co se možná stalo před xx lety. V 90 % to budou lži, ve zbytku si jen mladé celebritky prokouřili cestu ke slávě a teď dodatečně po xx letech jim to vadí. No za pár let bude v každém větším západním městě no go zona a pak budou mít víc než dost jiných starostí…

#36 Historic #45 Cihi #52 neo029
4.11.2017 | 17:11:38
GanG

Pokud dojde k zabití hlavní postavy „mimo záběr“, tak mohou tvůrci rovnou seriál přejmenovat…

4.11.2017 | 17:26:49
Historic

#34 Kalam: Za pět dní od Rappova obvinění přibylo na seznam hysterických lhářů osm lidí ze štábu House of Cards a asi pět dalších odjinud.

#39 Jessstjames
webmaster
4.11.2017 | 18:40:33
Arrow123

Typický američania :D Zvolia si sexistické hovado za prezidenta ale sú hneď pohoršení kvôli obťažovaniu a šťastie, že chudáka neukameňujú. Škoda, že na to doplatil tak dobrý seriál ako House of Cards :(

4.11.2017 | 19:08:30
redzed

Z podobne “hrdosti” a prehnane korektnosti se zbavili Clarksona z Top Gearu, coz byla brutalni chyba.

4.11.2017 | 20:37:39
Jessstjames

#36 Historic: protože všichni se snaží zviditelnit…:) ty jo https://www.moviefone.com/…-harassment/

4.11.2017 | 22:00:06
Spoock

Amíci, to je směsice pokrytců. Když je někdo obtěžovaný, měl by to nahlásit ihned nebo je to promlčená věc. Cokoliv spojené se sexem v USA je pomalu nejhorší zločin, ale koupit si M16 k burákovému máslu a vystřílet školu mnoha lidem nevadí.

5.11.2017 | 7:29:57
Spoock

Podle mě měli tu šestou sérii dotočit, protože točit závěrečnou sérii bez hlavní hvězdy v HoC je totální nesmyl a Robin, byť ji mám rád je jen půlka show.

5.11.2017 | 7:31:51
Sanya.joy

Tak nějak si říkám, zda to není do určité míry ekonomický útok na Netflix, toto je pro ně docela rána. Za daných okolností spíš doufám, že ten seriál ukončí. Točit to bez Spaceyho by byl trapas. Jinak mi to tedy připomíná hon na čarodějnice.

5.11.2017 | 9:49:32
Czert82

Tímto seriál skončil. Stejně už to nebylo ono poslední roky.

5.11.2017 | 23:20:22
Cihi

sileny… co se v posledni dobe deje! z Ameriky se vse spatny siri jako rakovina

jak nekdo muze nekoho obvinovat po 30 letech!!!

na to uz nema podle me ani moralni pravo – proste mela by byt respektovana nejaka doba promlceni… pokud by se me neco takovyho stalo… tak to jdu nahlasit… kdyz je to aktualni (no jo ale pokud jsem za to dostal tehdy roli nebo vylepsenou nabidku – tak mi to treba nakonec vadit v te dobe nemuselo ze?)… a ne kdyz si na to na stary kolena nahodou pri snidani vzpomenu

6.11.2017 | 4:27:27
Cihi

#34 Kalam: presne tohle je ten duvod… proc jde vsechno dobry do kopru a svet se meni k daleko horsimu mistu – tito levicaci alias totalitni bijci za „svobodu a demokracii“ je to nejhorsi nad cim budeme my rozumne smyslejici lidi v budoucnu muset vyhrat

6.11.2017 | 4:31:36
Wertcha

A u nás by šel naopak z role do role… No, můj názor je takový, že dokud není odsouzený k trestu odnětí svobody, je to přehnaná hysterie. Kevin Spacey je jeden z nejlepších herců ever. A proto bych ho zařadila do podobné kategorie umělců jako třeba Michaela Jacksona – totální odosobnění, je mi jedno, jaký je ten člověk v osobním životě – líbí se mi jeho práce. Tím ovšem nechci obhajovat případné sexuální obtěžování, pokud k němu došlo. Tedy pokud došlo k něčemu víc, než že před 30 lety vyjel po nějakém zajíčkovi…

6.11.2017 | 10:25:39
Miuri

Nejlepší herecký výkon je stejně Heisenberg. Breaking Bad power, BITCH.

Nicméně Claire to sama neutáhne a bez Francise to nemá smysl. Samozřejmě pokud je to perverzní chlípník v realu a obtěžuje i mladší, chápu Netflix a holt HoC RIP.

Peace guys.

7.11.2017 | 23:45:36
904a2878

Historie se stále opakuje. V roce 1969 se v Československu natočil seriál inspirovaný knihou Jaroslava Foglara – Záhada hlavolamu. Dodnes se spekuluje, že byl Jaroslav Foglar homosexuál a/nebo pedofil. Navíc byl spolu s režisérem Hynkem Bočanem na seznamu nežádoucích osob. O jejich dílech se začalo mlčet – seriál se vysílal jen jednou a možná ne celý (opravte mě, pokud se pletu). V roce 1977 emigroval Jan Tříska. Do trezoru šly veškeré filmy s ním, potom se nesměly promítat filmy, ve kterých hrál v Americe. Vše se dostalo ven až po příliš sametové revoluci.

Většina kritiků jsou strašní pokrytci. U nás to byli za normalizace různí rychlo-partyzáni a bezpáteřní jedinci, kteří se vypracovali v 50. letech. Na západ od nás patří k nejhlasitějším kritikům tzv. nová levice (pro ně jsme zaplivanej východ, takže konfrontaci s našimi zkušenostmi ignorují) nebo také náboženští pomatenci (připomínám aféru se seriálem Lucifer). A obzvláště náboženským pomatencům bych zvlášť připomněl, že ten kdo je bez hříchu ať první hodí kamenem.

#49 904a2878
8.11.2017 | 0:06:05
904a2878

#48 904a2878: Speciální otázka pro ty z vás, kdo z vás sledoval seriál Doktor House (House M.D.). Dokážete si představit, že by mohl být hercem někdo, kdo se choval jako seriálový House? Troufám si tvrdit, že by skončil při nejbližším podobném honu na čarodějnice.

8.11.2017 | 0:09:00
Geek

http://denikreferendum.cz/…ani-po-zadku Naprosto přesný komentář. Velikánský souhlas.

#53 DarthRevan
8.11.2017 | 7:52:35
Geek

A nebuďte směšní, ale nechat rozhodování o vině a trestu na justici a policii vážně nejde, protože obě instituce nikdy neplnili účel, pro který vznikly, ale jsou tu pro ochranu vládnoucí třídy a udržování statutu quo. Pokud lidé nevezmou spravedlnost do svých rukou, nikdy se jí nedočkají.

#55 tomasgeryk #58 Kalam
8.11.2017 | 7:57:46
neo029

#34 Kalam: souhlas, samozrejme je to hon na carodejnice v duchu dnesni levicove sunshine multikulti lobby :-) zajimave, ze tam kde se to vladnouci elite nehodi – napr. Rotherham v UK – ticho po pesine… a pokracuje to stale dal …

8.11.2017 | 14:06:28
DarthRevan

#50 Geek: Referendum – jasně nejlepší zdroj :D.

#54 Geek
webmaster
8.11.2017 | 19:02:12
Geek

#53 DarthRevan: Tady nejde o médium jako takové, ale o obsah komentáře ty inteligente. Vyčítat autorce, že se svůj vynikající a trefný komentář k tomuto mimořádně důležitému tématu rozhodla publikovat právě na DR a tím opět celou situaci ještě více bagatelizovat je chucpe. Stejně tak jsou výborné články Silvie Lauder k tomuto tématu, ačkoliv je píše zrovna do Respektu.

#56 DarthRevan
8.11.2017 | 19:23:27
tomasgeryk

#51 Geek: Je tu dost takových, co mluví o honu na čarodějnice, ale přesto mají uvažování normálních lidí. Nikdo normální se nebude snažit něco takového bagatelizovat. Jenže tady nejde jenom o Kevina Spaceyho. Čert vem seriál, psychický stav oběti je samozřejmě důležitější, než to, jestli se někdo bude moct podívat na svůj oblíbený seriál. Ale druhou stranou je to, že ten seriál živí početný štáb, a těm lidem teď zrovna média (ne soud, ne policie) vzaly zdroj obživy, nebo minimálně citelně omezily. Průser jednotlivce je jenom jeho problémem (plus teda oběti samozřejmě). Takže co by komukoli udělalo, kdyby se o tom napsalo (za uplynulý čas případně pořádně prošetřilo), doběhly rozdělané projekty a rušily se až projekty těch, kteří by ho do budoucna angažovali bez ohledu na obvinění proti němu?
A tohle snad nemyslíš vážně… Nechat rozhodování o vině na médiích nebo veřejnosti možné je? Érou lynčování a občanského vykonávání spravedlnosti si už snad západní společnost prošla, ne? Ale kdyby ti např. praděda umřel na následky špatného zacházení v lágru proto, protože nějaký vidlák z lidu nepřenesl přes srdce, že ve 20. a 30. letech vydělával prodáváním obilí všem sousedům (včetně sudetských Němců) nebo se tvé rodině stala nějaká podobná zhovadilost, kdy lid vzal spravedlnost do svých rukou, myslím že by tvé názory byly dost odlišné na to, kdo má vykonávat spravedlnost.

#57 DarthRevan
8.11.2017 | 19:57:50
DarthRevan

#54 Geek: Pane geek, píšu snad něco takovýho?? :\

webmaster
8.11.2017 | 20:16:48
DarthRevan

#55 tomasgeryk: Nech ho, on se asi chce cítít jako na Divokém západě :).

webmaster
8.11.2017 | 20:17:28
Kalam

#51 Geek: takže rozhodovat má histerické stádo? :) Toto mě připomíná tu perfektní episodu seriálu orville, kde byla planeta, kde se vše řešilo referendem a o všem rozhodoval lid… většinou to skončilo tak, že histerický plebs odsoudil někoho bez jakýchkoliv důkazů, jen proto, že plebs jde s plebsem…

12.11.2017 | 18:39:25
Wolfinator1

Bez Kevina to už nebude ono a pude to kvalitou sakra dolů, jo nějaký sexuální obtěžování není sranda, ale ničit kvůli tomu kariéru a seriál a to kvůli nějakým případům, které jsou 30 let staré, neřeknu kdyby byl obviněn u soudu a odsouzen, ale takhle už řeší kraviny dávno minulé.

#60 matej773
19.11.2017 | 23:21:57
matej773

#59 Wolfinator1: A ještě k tomu nepodložené, žjo…

21.11.2017 | 13:51:31
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Podpořte překladatele

Chcete-li podpořit překladatele House of Cards a poděkovat jim za jejich práci na titulcích, můžete tak učinit zde. Moc vám děkujeme. PayPal máme společný, takže pokud nám dáte vědět, za který seriál přispíváte, budeme vám vděční.

Reklama

Trailer k šesté sérii

Thumbnail Play icon

Nejoblíbenější postavy

Recenze

Pátá řada House of Cards očima redaktorů Edny

Pátá řada House of Cards očima redaktorů Edny

I pátá série Domu z karet přinesla řadu zajímavých zvratů a opět nám ukázala ošklivou tvář politické scény. Přestože někteří diváci s aktuální sezónou nebyli tolik spokojení, v naší redakci převládají nadšená hodnocení. Ostatně přesvědčte se sami.

Narozeniny herců

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama