The Witcher (Zaklínač)
83/100 - 366×

The Witcher(Zaklínač)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Obsazení Zaklínače se rozrůstá, Triss i Marigold našli svoje herce

Obsazení Zaklínače se rozrůstá, Triss i Marigold našli svoje herce

Po Geraltovi, Yen, Ciri a dalších postavách známe konečně obsazení dalších několika postav. Fanoušky budou především zajímat tváře hrající Marigolda a Triss, na které jsme museli dlouho čekat. O všech hercích se dozvíte v samotném článku.

23 4
1.11.2018

Tak a je to tady, zbytek hlavních postav seriálu The Witcher byl obsazen. Nyní si musíme počkat ještě na pár postav z jednotlivých povídek, případně na hlavní záporné postavy, které v první sérii nebudou mít téměř žádnou roli. Po Cavillovi jsme se navíc dočkali dalšího známějšího herce, ke kterému se dostaneme vzápětí.

Marigold

Potulného pěvce a chlípníka, který vždy dostane Geralta z problémů (nebo je to naopak), si zahraje Joey Batey. Tohoto začínajícího herce můžete znát například ze seriálů Knightfall, C.B. Strike nebo The White Queen. Přestože je v anglickém jazyce znám jako Dandelion, sami tvůrci si prosadili původní polské jméno Jaskier.

Triss

Jednu z Geraltových lásek si střihne Anna Shaffer, herečka z Harryho Pottera, kde měla spíše vedlejší roli. Triss zná většina lidí spíše se zrzavými vlasy, což je ale zapříčiněno hrami, které šly v tomhle vlastní cestou. Herečka může mít samozřejmě paruku, ale spíše to vypadá, že se budou držet knižní předlohy.

Cahir

Cahirovi nikdy neříkejte, že pochází z Nilfgaardu, jinak vám to pěkně sežere. Původně zápornou postavu, která prošla velkým vývojem charakteru, ztvární Eamon Farren, jehož jste mohli vidět v třetí řadě seriálu Twin Peaks. S Cahirem se poprvé setkáváme, když se pokouší unést Ciri, takže jej můžeme zřejmě čekat až v poslední epizodě.

Stregobor

Nebudeme vás napínat, po Henry Cavillovi se v seriálu objeví také Lars Mikkelsen, známý ze seriálů Sherlock nebo Star Wars: Rebels. Stregobor je kovirský čaroděj, se kterým se Geralt potkal v Blavikenu. Právě kvůli Stregoborovi se ve městě objevila Renfri, kvůli níž si Geralt vysloužil svou přezdívku.

Istredd

Po Fringille tu máme další postavu, která prošla kvůli politické korektnosti změnou barvy pleti. Istredd je čarodějem, se kterým Yennefer chvíli udržovala vztah, načež se kvůli tomu poškorpil s Geraltem. Istreddovi propůjčí tvář Royce Pierreson, který se ve filmech a seriálech objevoval především ve vedlejších rolích. Spatřit jste jej mohli v seriálu Line of Duty nebo filmech Survivor a Spectral.

Toruviel

Toruviel je elfí bojovnice, která se objevila v jedné z povídek i v první hře. Byla to právě Toruviel, která Marigoldovi rozbila jeho loutnu, načež mu dala svoji, řemeslně vyzdobenou. Šéfku elfů si zahraje Natasha Culzac, která zatím hrála pouze kompars. Brzy se však objeví také v připravovaném spin-offu Mužů v černém.

Torque

Ve stejné povídce, jako byla Toruviel, se objevil také Torque, otravný čert vrhající kovové koule. Tuto víceméně komickou postavu ztvární Amit Shah, známý ze seriálů Hospital People, The Rebel nebo Jekyll & Hyde.

Filavandrel

Filavandrel je jedním z nejstarších žijících elfů, který byl natolik pyšný, že si nenechal pomoci od lidí, i když to znamenalo, že jeho lid pojde hladem. O tuto roli se postará Tom Canton, opět seriálový herec, kterého jste mohli spatřit v Dark Heart nebo Death Comes to Pemberley.

Sir Lazlo

Lazlo je patrně zcela novou postavou, pokud tedy tvůrci nedali jméno nějakého bezejmennému rytíři, který se v příběhu objevil. Tuto postavu si střihne polský herec Maciej Musiał. Ten se objevil například v projektech Hotel 52, Krew z krwi nebo 1983.

Dara

Opět tu máme zcela neznámou postavu, kterou ztvární Wilson Radjou-Pujalte. Tohoto černošského herce můžete znát třeba z Hunter Street nebo Jamillah and Aladdin.

Marilka

Marilka je v knihách pětiletou dcerou radního z Blavikenu, ale v seriálu jí uvidíme krapet starší. Postavě propůjčí tvář Rebecca Benson, Samova sestra z Game of Thrones. Už jen kvůli vyššímu věku není vyloučeno, že by v seriálu nemohla převzít roli svého otce, ale také nemusí chtít vystavit děti tak brutálním scénám.

Nohorn

Nohorn byl jedním z Renfriných banditů, který byl zkušeným šermířem. Tvář postavě propůjčí Shane Attwooll, který se mihl ve filmu Království nebeské nebo seriálu The Bastard Executioner.

Vyr a Nimir

Dalšími členy bandy Renfri byla dvojčata Vyr a Nimir. Ty ztvární bratři Luke a Matthew Nealovi, kteří oba vystupovali spíše coby kompars v různých filmech a seriálech.

Danek

Další neidentifikova­telnou postavu si zahraje Tobi Bamtefa. Herce jste mohli spatřit například v seriálu Tin Star.

Martin

Syn Andyho Serkise, Sonny Serkis, si zahraje postavu jménem Martin, což nám opět nic moc neřekne. Glumova syna můžete znát z The Casual Vacancy nebo The White Queen.

Fletcher

Další neznámou postavou je Fletcher, jehož ztvární Roderick Hill. Herce jste mohli spatřit v The Newsroom nebo filmu Noční běžec.

Aridea

Aridea je nevlastní matkou Renfri a druhou ženou prince Fredefalka z Creydenu. Postavu ztvární Inge Beckmann, která se objevila například v Temné věži nebo seriálu Troy: Fall of a City.

Tiffania

Na konec tu máme opět neznámou postavu. Tvář postavě propůjčí Charlotte O'Leary, která je začínající herečkou a zatím za sebou nemá žádný větší ani menší projekt.

Zdroj: Screenrant

Diskuze /109

RagnarokCzD

Takže v průměru už vlastně víme, že obsazení bude hrozný. :D

Tak nezbejvá než doufat, že scénář to vytáhne alespoň na 60%

#2 Martys22
1.11.2018 | 14:18:30
Martys22

#1 RagnarokCzD: Cast není nejhorší ještě můžou klidně překvapit. Jen ten Cavill, nevím no https://pbs.twimg.com/…XgAA0kT9.jpg :D

#7 Levascue
1.11.2018 | 14:21:48
Arrow123

Ta Triss ty vole :D Celkovo mi ten casting pripadá ako keby vyšli na ulicu a zobrali prvého človeka ktorý prešiel okolo.

1.11.2018 | 14:26:03
keyzar

Já jsem spokojen :)

1.11.2018 | 14:29:05
rebr

Ja nechápem čo každému vadí na tom castingu..

1.11.2018 | 14:41:00
Torran

Pro mě už nemá smysl se nad takovými věcmi rozčilovat dál. Obsazení mě vážně nas**lo už při oznámení Ciri a Geralta a nic dalšího už to, v negativním slova smyslu, nepřekoná.

Ale je to škoda, dost jsem se na tenhle počin těšil.. zároveň jsem se obával, co s tím zase Amíci vyvedou.. a bohužel se zatím naplnily pouze obavy. Na první díl kouknu ale vsadil bych poslední Novigradskou korunu, že tuhle zpackanou sérii trumfne i kultovní polský pokus na podobné téma.

1.11.2018 | 14:43:08
Levascue

#2 Martys22: „Plus 5 crates of Vodka“ :D :D Żebrowski je démon, měli sáhnout po něm, má pořád skvělý věk na Geralta a zahrát ho umí parádně. Casting je převážně děs… Líbí se mi: Sabrina, Ciri, Cahir, Torque, Calanthé, Stregobor, Renfri Nelíbí: Geralt, Yen, Istredd, Triss, Fringilla, Myšilov, Marigold

1.11.2018 | 14:43:31
FValek

Moc nechápu jak je myšleno, že se bude Triss držet knižní předlohy, tam snad měla hnědé kaštanové vlasy, ne černé ani kudrnaté…

#22 Railbot
1.11.2018 | 14:51:27
Nilly

Já jsem teda zatím s obsazením spokojená. Maskéři také udělají svoje, takže je předčasně dělat nějaké závěry. Jediné obsazení, které mi zatím nesedí je Yenefer, ale třeba herečka překvapí. U vedlejších postav mi ani nepřijde důležité se tím nějak zaobírat.

#10 FValek
1.11.2018 | 14:52:18
FValek

#9 Nilly: Mně to taky nevadí, až na toho Geralta, co jsem viděl včera, tam to maskéři asi ještě víc dorazili…

1.11.2018 | 14:57:05
Lostie13

Nepodívám se asi ani na jeden díl, sliboval jsem si od toho hodně, ale bohužel informace za informací to jde jen z kopce. Samozřejmě seriály i filmy podle knižní předlohy vznikají hlavně pro lidi, kteří jsou prostě líní číst. Ale všem od srdce radím, radši si otevřete první knihu a začtěte se, ten čas, který u toho strávíte, bude rozhodně uspokojivý. Což si myslím, že v případě tohoto seriálu, asi nebude. Zklamal mě Cavill, zklamalo mě včerejší zveřejněné video a zklamal mě casting celkově. Nemám potřebu nadále na tento projekt házet špínu, proto už nic dalšího o Netflix Zaklínači komentovat nebudu. Ale v tomhle případě se prostě jedná o průser největšího kalibru. Odpověď na komentář Nilly, maskéři udělají svoje, v tomto případě však k horšímu, jak už bylo vidět u Geralta. Takže se loučím a užijte si knihy!

1.11.2018 | 15:00:21
Regouvousus

To si děláte prdelku vašnosti. Jsem naprosto znechucen z tohoto projektu. Paní by zjevně měla pracovat na pořadech pro děti, tam by uspěla.

1.11.2018 | 15:31:04
Martan73

Takže dle množství „neidentifiko­vatelných“ a politickcky korektních postav usuzuji, že se seriál až tak moc předlohy držet nebude a půjde spíše o seriál, jak se říká, na motivy knihy. A těch BAME herců už tam začíná být na můj vkus až dost.

1.11.2018 | 15:37:31
Derfel Cadarn

No už se těším. A těm, co jen podle zveřejněných herců už tvrděj, že se nebudou koukat, přeju at to vydržej:-)

#15 Decado23 #17 Kalam
1.11.2018 | 15:50:31
Decado23

#14 Derfel Cadarn: Děkuju že to konečně někdo napsal. Nehsem žádný sluníčko, ale tenhle hon na čarodejnice už je dost zoufalej :). Ten seriál si to nezaslouží, ještě ani neexistuje.

1.11.2018 | 15:55:39
Kalam

bože bože bože… to byla chyba století, prodávat práva na slovanskou východoevropskou fantasy, bezpáteřním SJW murickým pomatencům z netflixu… kecy showrunnerky o tom, že bude věrná předloze a nebude své leftie názory tahat do seriálu se ukázali jako lživé… toto bude vyžadovat masivní review bombing, bojkot a hate přes celý internet… skončí to po první sérii… o to už se lidi postarají, díky bohu.

1.11.2018 | 15:57:12
Kalam

#14 Derfel Cadarn: já se těším, až to po první serii zruší a NPC soy naplavenina bude vinit Trumpa a ruské boty…

#20 Derfel Cadarn
1.11.2018 | 15:58:48
Orea

Triss za mě super, pokud se upraví vlasy! Ale musím říct, že by se mi hodila i na Yennefer, kdyby ji obarvili načerno. Šmrncovní baba je to :-)

1.11.2018 | 16:29:42
Thunderbird

Kdyby Marigolda hrál Roderick…

Herečka vybraná pro Triss se mi líbí jako ženská (má i lepší fotky). Barva na vlasy a čočky a bude dobrá.

Filavandrel… jelikož jsem elfomil, mám trochu smíšené pocity. Makeup. Na tenhle seriál budou muset spotřebovat tuny makeupu. Na druhou stranu jsem ale ráda, že se tahle povídka vůbec do seriálu dostala.

Zbytek mi nevadí, nebo je mi jedno.

1.11.2018 | 16:40:42
Derfel Cadarn

#17 Kalam: Když to bude stát za prd, tak at to klidně zrušej, ale odsuzovat to jen po zveřejnění herců mě přijde dost předčasný. Když jsem podobnou diskuzi s podobnýmy odsudky četl naposledy, tak to bylo po zveřejnění herce hlavní postavy pro Bohemian Rhapsody.

#23 Kalam
1.11.2018 | 16:57:01
Martys22

Tak Joey Batey podle mě zrovna bude dobrej Jaskier(Marigold) hledali hudebníka/herce a tomu odpovídá má i svou skupinu https://www.youtube.com/watch?…

1.11.2018 | 17:00:39
Railbot

#8 FValek: ony herecky foti i v civilu, vime?

#24 FValek
1.11.2018 | 17:09:29
Kalam

#20 Derfel Cadarn: já naposledy podobné články četl o star wars solo a jak to dopadlo

1.11.2018 | 17:11:36
FValek

#22 Railbot: To jo, ale že by si žena tmavší pleti s černými kudrnatými vlasy brala paruku nebo jí nějak maskovali, to by se jim rovnou vyplatila nějaká hnědovlasá, tohle je kravina, bude vypadat stejně jako na fotce i v seriálu, maximálně ji učešou…

1.11.2018 | 17:49:14
God of war

OMG wtf Ta Tris je tak hnusná!!!!!!!!!!­!!!!§ A Merigold to samé to bude na hovno tenhle seriál udělejte s tím něco další petice co si to ta tvůrkyně dovoluje. a Merigold bude puberták tohle je zneuctění zaklínače!!!!!!!!!!­!!!!

#30 Denyslayer #32 surky3
1.11.2018 | 17:55:01
Samuel-El

Ja mám fakt niekedy pocit, že tu sa nerozmýšľa. (Česť výnimkám).
Uniklo mi niečo a každý z vás už videl ako budú vyzerať nalíčení, upravení, v kostýmoch alebo to riešite na základe jednej fotky, ktorá ani nie je fotka z natáčania, ale fotka z netu?
Myslím si, že bude rozumné počakať si a až potom odsudzovať. Nikto z vás nebol na castingu. Nevideli ste ich, ako zahrali danú postavu. Alebo sa mýlim?
A neviem ako moc ste si všímali video, kde nám ukázalo Geralta, ale bolo to video z kostýmovej skúšky… to znamená, že takých videí bolo natočených po holú mater, aby mohli vybrať kostým. To že tam Henry vyzerá ako vyzerá… je preto, lebo je zbytočné robiť úplný make-up a úpravy kvôli minútovým videam… ešte keď sa bude 100× prezliekať.
Polka ak nie trištvrte z vás videlo a hralo len hry… hry, ktoré príbeh zaklínača výrazne pozmenili… a aj výzor postáv… treba však pochopiť, že to čo nám dal CD projekt nie je písmo sväté ani zákony, ktoré treba dodržiavať… je to ich pohľad na vec. Keby som teraz napísal opis krajiny a mali by ste to namaľovať, každý by spravil iný obrázok. To je ľudská fantázia a predstavivosť, je iná a je rozmanitá. Takže to ako budú vyzerať postavy od Lauren bude jej vlastný pohľad na vec ako to ona videla vo svojej hlave.
Takže právo odsudzovať celý Witcher projekt budete môcť až keď uvidíte prvú epizodu a ak sa vám nepáči… tam je kamera a choďte natočiť zaklínača vy… tak ako sa to páči a vidíte to vy, ale nezabudnite, že ani váš zaklínač nebude dokonalý, lebo je to ten, ktorého si predstavujete vy.

#28 Decado23
1.11.2018 | 19:03:06
Decado23

Kdyby jsi byl krásná ženská dám ti psus. Takhle ti musí stačit jen DÍKY :)

1.11.2018 | 19:15:36
Decado23

#26 Samuel-El: pusu a patřila ta zpráva Tobě :D

1.11.2018 | 19:16:00
Zurkhen

casting mě sice nenadchl ani trochu, ale na seriál se pořád těším. Nejvíc mi asi vadí věk většiny herců, připomíná to spíš sestavu pro seriál od CW. Vážně doufám, že se nebude konat další Shanara

#31 Denyslayer
1.11.2018 | 19:18:08
Denyslayer

#25 God of war: xD Šetři s těma vykřičníkama :). Ať ti nedojdou ;)

1.11.2018 | 19:51:05
Denyslayer

#29 Zurkhen: Tak herci z GoT byli taky před začátkem natáčení povětšinou neznámí. Záleží hlavně na kvalitě spracování (scénář, efekty, kostýmy…). Pokud se v kvalitě budou GoTku podobat, tak si myslím že to bude dobrý. Rozpočet pro to mají, tak teď musíme počkat, jak ho dokáží využít.

1.11.2018 | 19:58:07
surky3

#25 God of war: No myslím že Anna Shaffer má do hnusný ženský hodně daleko (zkus mrknout na jiný fotky, je fakt že ta co je tady, tak není úplně nejlepší). Samozřejmě jelikož autorka už několikrát řekla že se chce držet předlohy, tak předpokládám, že si obarví vlasy. Joey Batey sice vypadá s dlouhými vlasy jako pitomec (na těch několika fotkách co vyhodil google), ale pokud ho nějak dobře upraví tak by to zas takovej problém být neměl. Jinak to že má momentálně Anna kurdnatý vlasy, tak to ještě neznamená že je bude mít i v seriálu. Přece jenom ono existuje takové hyper moderní zařízení, kterýmu se říká žehlička na vlasy, no a tady této žehličce zabere narovnání vlasů né zrovna moc času ;) .

1.11.2018 | 20:58:58
Cristie

Když oznámili Cavilla jako Geralta, říkala jsem si – docela dobrý, i když na Žebrowského to nemá. Ale možná je to o zvyk. Po téhle ukázce jsem docela zděšená. Jasně, jde zřejmě o podobu mladého Geralta, ale stejně je to děs. Ostatní obsazení se mi zdá celkem dobré, maskéři dovedou zázraky. Tedy pokud to nebudou zázraky jako u Cavilla. Určitě se na to kouknu, ale jestli vydržím do konce, to nevím. Obávám přílišné amerikanizace původního seriálu, která vymete jeho poezii.

1.11.2018 | 21:23:07
surky3

Jenom tak mimo- je asi podle obsazení jasný že se budou natáček povídky z knihy poslední přání. Nevíte jestli se někde neobjevili jména Visenna a Korin ? Docela by mě zajímalo jestli zahrnou i tuhle povídku (cesta z níž není návratu)…

1.11.2018 | 22:01:18
Samuel-El

Poviedka, „Cesta z níž není návratu“, nie je originálne súčasťou knihy Posledné želania. Je súčasťou poviedkovej knihy: Something Ends, Something Begins.
V českom preklade, ale tieto poviedky pridali ako epilógy a prológy.
Preto dúfam, že knihu Something Ends, Something Begins vydajú v slovenčine, lebo náš preklad nemá ani jeden prológ a epilóg. :D

1.11.2018 | 23:38:50
Samuel-El

Poviedka, „Cesta z níž není návratu“, nie je originálne súčasťou knihy Posledné želania. Je súčasťou poviedkovej knihy: Something Ends, Something Begins.
V českom preklade, ale tieto poviedky pridali ako epilógy a prológy.
Preto dúfam, že knihu Something Ends, Something Begins vydajú v slovenčine, lebo náš preklad nemá ani jeden prológ a epilóg. :D

#37 surky3
1.11.2018 | 23:38:51
surky3

#36 Samuel-El: ok, díky za info.

2.11.2018 | 0:54:01
Annyra

Vysvětlete mi prosím někdo, proč potebují být politicky korektní v příběhu, který čerpá v základech ze slovanského a nanejvýš germánského folkloru…

#48 Thunderbird
2.11.2018 | 8:33:15
max_payne

Achjo, už prostě nemůžu bejt zticha – typický Čecháčci. Půlka Z Vás tady nadává že to jídlo je hnusný a ještě ho ani neochutnalo. Suďte až uvidíte první řadu ! Až to pustí tak si stříknete do trenek, hlavně že teď jste chytrolíni a hejtujete. Zaklínače miluju a rozhodně tomu dávám šanci, Henry je kvalitní herec už od Tudorovců kde byl podle mě jedna z nej postav, takže nebudu soudit dokud sem neviděl celou sezónu. Tak proboha už tady nebli*** ty hejty lidi a raději si počkejte

2.11.2018 | 8:41:26
Levascue

max_payne

2.11.2018 | 9:12:04
Levascue

max_payne Pardon, koukám na mobilu a tohle mi to provádí.

2.11.2018 | 9:14:03
Martan73

Danek, Martin, černý Istredd, Sir Lazlo, Dara,Fletcher, a další některé „politicky korektní“ postavy, které nectí předlohu. Takže seriál bude asi spíše jak se říká, „Na motivy“. Takže je zbytečné se tu dohadovat. Slib, že se budou držet předlohy už podle mne dávno neplatí.

#55 Nikolperse
2.11.2018 | 9:48:30
desaix

Hlavne,že tá čuza klamárska,Lauren S. Hissrich, povedala:" Fanoušci se nejvíce bojí toho, že seriálu odebereme Zaklínačův kulturní kontext, tedy slovanské kořeny, na které jsou lidé z Polska tak pyšní. Tohle by bylo snad to nejhorší. Vždycky jsem chtěla využít tyto slovanské příběhy a představit je světu."

2.11.2018 | 11:40:23
desaix

Ako som tu už písal,ak by Peter Jackson,nereš­pektoval predstavu čitateľov ,zosobnenú umelcami ako Alan Lee, tak LotR nemá ani zďaleka taký úspech. Odvolávať sa že vizuál hry a knihy sa líši, je strašná blbosť a len berlička ako si s toho urobiť seriál podľa vlastných predstáv a vytrieskať čo najviac prašulí z multietnického zloženia USA a západnej EU od ktorej sa čakajú zisky. FU Netflix!

2.11.2018 | 11:47:22
Samuel-El

Čierny Istredd.
Keďže sa v knihe nespomína ako Istredd vyzeral, odkiaľ prišiel a aký bol jeho život… môžeme jeho čierny vzhľad v serialy chápať nasledovne.

Tí, ktorí čítali knihy vedia, že Kovir a Poviss (kde sa poviedka A Shard of Ice (neviem si spomenúť na preklad) odohrávala) je najbohatšia krajina Severných kráľovstiev. V istom období do nej odchádzali ľudia zo severných kráľovstiev, ale nikde nie je napísané, že tam nemohol prísť aj niekto z juhu. Takže Istredd by pokojne mohol byť migrant z juhu a v Kovire sa stal uznávaným alebo jeho rodičia boli migranti a on sa narodil už ako Kovirčan.

Táto moja úvaha vysvetlí jeho pôvod a dokým mi to seriál nevyvráti.

#46 desaix
2.11.2018 | 13:12:35
desaix

#45 Samuel-El: Migrantami sa to bude v seriáli priam hemžiť,pretože zaklínačov svet oplýval černochmi a indami.

Toto robia salónny hollywoodsky ľavičiari pravidelne a ja to volám,kultúrna krádež. Je to prekrúcanie histórie a prostredia. Syndróm najlepšieho priateľa/ky ktorý je čierny a podobné ťahy.

#47 Samuel-El
2.11.2018 | 13:54:12
Samuel-El

#46 desaix: Prepáč, ale boli obsadené dve postavy, ktoré sú čierne. Jedna Fringila možno Vigo, ktorá je z Juhu (sám autor knihy povedal, že Kontinent je veľký) a teraz Istredd.
To, že som si dovolil použiť slovo migranti je logické, lebo vychádzam priamo z knihy. Ak by si čítal knihy vedel by si, že história Koviru a Povissu je tam rozpísaná na niekoľko strán. Zároveň by si vedel, že Kovir sa chce stať námornou veľmocou, takže je logické, že museli obchodovať aj s Impériom. Preto moja teória hrá a vychádza z tejto možnosti a berie Istredd ako možného syna migrantov z Nilfgardu. Ale je to len teoria, ktorou si chcem vysvetlit, prečo je čierny.

A to, že sa serial bude hemžiť čiernymi, nemyslím si, že Netflix teraz vezme lietadlo plné černochov z Ameriky do Maďarska, aby mali čierny komparz… bolo by to ekonomicky nevýhodné. Takže pokiaľ sa bude natáčať v strednej Európe… jediné farebné osadenstvo komparzu budú cigáni.

Ale stále je hlúposť odsudzovať seriál za niečo, čo ešte nevyšlo a nevieme ako to bude skutočne vyzerať. Nadávať na serial budem až potom, čo vyjde a uvidím tam to, čo tam byť nemá.

#56 desaix
2.11.2018 | 14:20:53
Thunderbird

#38 Annyra: Protože ten příběh vychází z mnohem více kultur (gaelské a skandinávské, řecké mytologie, velštiny, Eredin dokonce používá katanu, kanonicky zde existují země inspirované Afrikou, a kdoví, co za guláš je vlastně Nilfgaard), a protože „vycházet z“ se nerovná „být přesným opisem“. Je to fantasy. Nikoliv historicky přesné zmapování středověké Evropy.

#56 desaix
2.11.2018 | 16:42:33
Liborias

No, herní Triss nasadila hodně vysokou laťku u každého chlapa. Tohle děvče není škaredé, ale prostě ve mě nevzbuzuje stejné pocity, není můj ty, ale jiní to mohou mít jinak. Takže nevím, pro mě je toto obsazení trochu zklamáním, ale pořád to může dopadnou dobře. Asi nemůže, nenapadá mě skoro jediný počin za posledních 5 let o kterém by se to dalo tak nějak úplně říct. Všechno je jaksi „poznamenané“. Špatné scénáře jsou jen špičkou ledovce.

2.11.2018 | 19:45:51
God of war

Co říkáte na postavu Merigolda jako Merigold bude ten herec co neumí hrát v tom knikhtfall byl nejotravnější postava ze všech.A také děsná postava a jestli ten Merigold kterého bude hrát nudný tak no potěš.

#51 Levascue #52 Samuel-El #53 Levascue
2.11.2018 | 21:00:46
Levascue

#50 God of war: Je to Marigold, Merigold = Ranuncul :)

2.11.2018 | 22:57:52
Samuel-El

#50 God of war: Tak to bude trefné. :D Mne osobne Jasker liezol na nervy celý čas, ale človek ho musí mať rád. :D Možno mu postava v KnightFall len nesadla a Jasker mu sadne jak riť na šerbeľ. :D

2.11.2018 | 22:59:23
Levascue

#50 God of war: Zpívat ale umí dobře…a zase pořád lepší on, než mysliveček ze starého Wiedzmina :D

2.11.2018 | 23:19:29
Nikolperse

Niektorý ste tu dobre zaostalí. Prečítajte si knihy a nebudete mať možnosť nič vyčítať. Veľa postáv nie je opísaná dopodrobna a o ich vzhľade sa dá toho len veľa myslieť a ten kontinent a svet je dosť veľký. A nikde na svete nikdy neboli len biely ľudia.

3.11.2018 | 9:29:45
Nikolperse

#42 Martan73: V knihách je veľa nepomenovaných postáv. Oni iba niektoré z nich pomenovali. A Istred, nie je v knihách napísané akej je farby, čiže je to tam voľné.

#56 desaix
3.11.2018 | 9:32:45
desaix

#48 Thunderbird: Tolkienov svet tiež nieje presne popísaný a predsa si neviem predstaviť,že by tam bola armáda černochov a indov – fuj ten Jackson je hnusný rasista,keď jediných černochov umiestnil do Haradu.

#47 Samuel-El: To niesu dve postavy,tých postáv je ich tam viac(ani Yen a Triss nehrajú belošky)..a mimochodom knihu som čítal v čase keď si možno nebol na svete.

#55 Nikolperse: Väčšina štátov(hl.v európe) v histórii bola monoetnická ,to len hollywood nám za posledné desaťročia ,tlačí do hlavy ako sú ľudia všetkých rás kamaráti…pravdou je ,že spravidla boli ľudia skôr rasisti ako liberáli. Skús sa spýtať starých rodičov ako sa na dedine pozerali na človeka ktorý sa prisťahoval ,do konca života bol v dedine vnímaný ako cudzinec, a to stačilo,že sa narodil v susednej dedine.Rodina-Dedina/Mesto-Národ takto to fungovalo vždy a malo to dobrý dôvod. .

#58 Samuel-El #62 Nikolperse #63 Thunderbird
3.11.2018 | 10:38:25
Martan73

Ujasněme si to. Popravdě Triss je další černoška ať už jí zamaskují jak chcete. https://upload.wikimedia.org/…_Shaffer.jpg

#63 Thunderbird
3.11.2018 | 11:44:35
Samuel-El

#56 desaix: Predstavil si si niekedy, aký veľký je svet Zaklínača po stránke svetu? Kde sa čo nachádza? Či je tam púšť, čí je tam more. Aké kráľovstvá sú tam?
Už len čisto z biologického hľadiska, keďže je tam púšť… je logické, že tam budú musieť byť aj černosi… a nakoľko v horách, kde nesvieti veľa slnka a je zima sú ľudia biely. Základy biológie.
Nilfgaarde je impérium a obrovská krajina, ktorá siaha od nevidím do nevidím. Nakoľko funguje ako u nás Rímska ríša alebo neskôr Osmanská ríša, je logické, že po expanzií a rozťahovaní sa po kontinente najímali do vojska aj z provincií. S tým sa spája aj otrokárstvo a preťahovanie všetkého, čo ma dieru medzi nohami. Potom sa stane, že sa úplne zmení výzor jedného národa. Príkladom je Grécko, ktorej obyvatelia v staroveku nevyzerali tak ako vyzerajú teraz. Spôsobila to až Osmanská expanzia a obsadenie Grécka.

Máš pravdu je Yen nie je biela, ale nie je ani čierna. Nie je to žiaľ ani Eva Green. (Minúta ticha za neobsadenie Evy do role Yen) To isté aj Triss. Ale či majú len tmavší pigment alebo ich pradedko bol otrok… je úplne ukradnuté z hľadiska toho či vedia hrať alebo nie… Ale odsudzovať ich budem až potom, čo ich uvidím hrať. Nie skôr.

A keď už tu hovoríme o rasách v zaklínačovi, ak si správne pamätám… bolo to vo Witcher 3, presnejšie DLC Srdce z kameňa, kde sa objavil národ z Ofiru, ktorý sa čistou náhodou podobal na arabov… ale to nikomu nevadilo.

Jediný dôvod, pre ktorý to tu všetci hejtíte a nadávate je ten, že máte pokrk počierňovania a presadzovanie čiernych rás vo filmoch a seriáloch. Samozrejme aj mne to lezie… doteraz nemôžem prehryznúť, že Achiles bol čierny aj ked ho Homér opísal ako blondáka s modrými očami a predchodca Talianov pán Aeneas bol černoch tiež, ale Zaklínač je fantasy svet, ktorý ak sa chce podobať skutočnému musí brať do úvahy princípy biológie a princípy svetovej expanzie. Keďže nikde nebolo napísané či tie ostatné čierne postavy sú zo severných kráľovstiev, môžeme veriť, že sú z Nilfgaardu.

A osobne si myslím, že je zbytočné sa rozčuľovať, hádať a diskutovať o niečom, čo my sami aj tak nezmeníme. Jednoducho nám neostáva nič iné, len počkať a uvidieť výsledok. Ak ten bude stáť za vylíž koniec tráviaceho systému, tak sa to nebudeme pozerať. Zle sa to ohodnotíme a budeme dúfať, že sa to skončí prvou sériou (Čo v srdci dúfam, že sa stane s Čarodejnicami, ktoré sú naozaj desné.) A nikto z nás nechce, aby mu kvôli seriálu praskla cievka.

#59 desaix
3.11.2018 | 12:19:12
desaix

#58 Samuel-El: Jediný dôvod prečo je casting aký je, je to,že tu funguje multi-kulti lobby. Príkladov je mnoho,jedným je prípad producenta BBC Briana-True Maya ktorý produkoval seriál Midsomer Murders. Bolo mu vyčítané ,že ním produkovaný seriál má málo hercov z etnický menšín a nereflektuje etnické zloženie v Británii a proste ho vykopli.Výsledkom bolo,že celý seriál šiel kvalitatívne dole a časom skončil. https://www.dailymail.co.uk/…timised.html

Proste táto lavicová móda sa šíri ako mor a každý kto sa snaží o záchranu kultúrnej identii,pretože o to ide, je označený ako rasista. A nemyslite si ,že vo Witcherovi je to iné len preto že je to fantasy. Celý koncept slovansko-škandinávskeho prostredia je týmto castingom zničený.Hlavne mi je ľúto,že si to ľudia neuvedomujete,že sa pomaly ale isto vytráca jedinečná a osobitá kultúra európskych národov.

#60 Martan73
3.11.2018 | 13:00:46
Martan73

#59 desaix: Trefně napsané.

3.11.2018 | 13:45:33
Martys22

Problém je, že v dnešní době jsou nejvíce slyšet menšiny, které si vše chtějí vydupat a myslí si, že bílý muž jim musí vše dát jinak je rasista,xenofob,se­xista,islamofob, atd. Politická korektnost je zlo, ale možná se to začne pomalu měnit https://zpravy.idnes.cz/…ranicni.aspx?….

Ta herečka, která bude hrát Triss se třeba mě osobně celkem líbí, ale viděl bych ji spíš do role Fringilly Vigo. Já doufal v nějakou pěknou zrzku :D a ano vím, že v knize má kaštanové vlasy, ale tady jsem doufal, že se inspirují hrou.

3.11.2018 | 14:04:06
Nikolperse

#56 desaix: Takže chceš povedať že na Slovensku nikdy neboli v minulosti Turci a to aj napriek tomu, že až takmer ku Štiavncii siahala Osmanská ríša? Nifgard je obrovké impérium, ríša, ktorá sa na hranice zo severnými kráľovstvami dostala z juhu a to tak, že obsadzovala územia, ktoré boli severne. Ako napísal Samuel-el čierne postavy určite nebudú postavy ktoré majú pôvod v severných kráľovstvách. budú to postavy ktoré majú pôvod niekde ďaleko na juhu.

#64 desaix
3.11.2018 | 16:49:14
Thunderbird

#56 desaix: Tolkien a Zaklínač se ale nedají srovnávat.

#57 Martan73: Aha, Takže když někdo náhodou od přírody není árijec a nedej bože se ještě opálí, automaticky je z něj černoch. Jo a ještě mi řekni, kde je napsaný, že by Triss takhle vypadat nemohla. Čočky, barva na vlasy. Že je má Anna husté a kudrnaté je jedině dobře – ostatně vlasy jsou Trissino poznávací znamení. Za prvé se zpracováním knížek (jakýchkoliv) nikdo nikdy nebude úplně spokojený, protože představy a názory se liší od člověka k člověku, za druhé vzhled je jen polovina celkového dojmu. Důležité jsou i herecké schopnosti a to, jak dotyčný herec dokáže postavu ztvárnit. Zmršený charakter by mi vadil mnohem víc, než odstín kůže. Který by, jen tak mimochodem, měl být s prominutím u prdele každému.

#64 desaix #64 desaix #65 Vlastakrabsova
3.11.2018 | 18:40:25
desaix

#62 Nikolperse: Veľmi sa tu tým Nifgardom neoháňaj pretože nemám pocit,že by Nilfgardania vyzreli inak ako ľudia na severe.A pri popise Ježka ,ktorý pochádzal „údajne“ dokonca ešte viac z juhu autor nenaznačoval,že vyzerá inak ako severania. Tie vaše fantázie o tom,že Nilfgard siahal snáď až po Mozambik sú smiešne.

#63 Thunderbird: Čočky, barva na vlasy…nieje jednoduchšie vybrať herečku ktorá sa v prirodzenej podobe blíži postave z knihy? Anna,i keď je sympatická, vyzerá ako dievča z Teheránu.
#63 Thunderbird: Prečo sa nedá zrovnávať svet zaklínača a Tolkiena? LotR predsa čerpá námet z germanských legiend Edda,Beowulf a hlavne Pieseň o Nibelungoch. V čom je to teda iné?

#66 Thunderbird
3.11.2018 | 19:56:26
Vlastakrabsova

#63 Thunderbird: Zajímavá myšlenka, takže chceš říct, že by ti ani malinko nevadilo, že je Triss černá? Pokud jde o zmršený charakter, tak o ten se snad bát nemusíme, to přeci tvoří tvůrci seriálu. A pro herečku, by neměl být problém cokoliv zahrát.

#66 Thunderbird
3.11.2018 | 23:43:09
Thunderbird

#64 desaix: Trochu jsem to nakousla už v předchozím komentáři – jde o to, jak bude postava zahraná. Tuhle herečku vybrali, protože si myslí, že se na Triss hodí ztvárněním, že ji vystihla při castingu, že to, jak ji chápe, se pro seriál hodí nejvíc. Vzhled dokážou upravit, ale to, co je nebo není v hercích, už ne.

Protože Tolkien ten svět tvořil úplně jinak. Klidně mohl čerpat ze stejných zdrojů, ale dal svému světu úplně jiné zákonitosti, jiné pozadí, jiný vývoj. Z toho se pak odvíjí, jestli po tom světě běhají postavy s rozdílnými odstíny kůže nebo ne.

#65 Vlastakrabsova: Ne nevadilo. Jak už jsem psala, Trissina poznávací značka je háro – a zrovna černoši mají v genech predispozice na husté a kudrnaté vlasy. Jediným problémem je, že obvykle nemívají modré oči. Její barva kůže není, pokud vím, nikde zmíněná, stejně jako její rodokmen. Dávalo by to menší smysl, ale koho to sere? Přimyslíš si story o tom, že její dejme tomu prarodiče jsou třeba ze Zerrikánie a šmitec. Borch se se Zerrikánkami procházel po celým Severu a nikomu tam jejich národnost nevadila. Ono taky záleží odkud by byla ta herečka. Protože těch odstínů „černé“ je hodně.

A na závěr asi nejdůležitější faktor pro moje „nevadilo“ – Triss nemám ráda a obecně vzato je mi u sedacího svalstva.

#67 66pepo66 #68 yennik
4.11.2018 | 0:50:15
66pepo66

#66 Thunderbird: Toto bude myslim inak zaujimava vec. Ti co hrali hry, urcite maju Triss radi. Clovek ju nemusi zboznovat, ale urcite ju radi k takej tej poprednej, sympatickej skupine postav. No ak je tu niekto kto cital knihy, rychlo pochopi, ze je to trocha ine. :D Na toto som zvedavy. Pretoze Triss nema v knihach tolko priestoru ako v hrach. V tej kniznej verzii na mna posobila ako taka mlada naivna slecna, ktora sa nevie celkom vyrovnat s tym, ze jej objekt zaujmu ziskal niekto iny, jej kamaratka Yennefer. Zaroven je miestami trocha taka nemastna, neslana. Je vidiet, ze v hrach si CD Projekt jej charakter trocha poupravil, by som povedal.

Toto je ta vec, ze ako to budu vnimat ludia. Ti co knihy necitali a dostali sa iba k hram, budu pravdepodobne gulat ocami z toho, aka je ina. V tomto je ta nevyhoda, ktoru ma Zaklinac. Ludia sa nejakym sposobom dostali k hram, ci ich hrali alebo nie. Kazdy kto pocuje slova ako Geralt, Zaklinac, Triss a podobne a vie o koho sa jedna, si predstavi herny vzhlad tychto postav. Je to skoda. Serial cerpa z knih, no vzdy sa najde niekto, komu bude vadit taka a neviem aka ina vec, pretoze v hrach to bolo ine.

Co sa tyka obsadenia, tak tych uplne ciernych hercov je skoda, ale co s tym narobime. Presne fungovanie celeho sveta ta nikdy nebolo popisane a rasa ludi taktiez nebola vzdy detailne rozoberana, ak vobec. Predsa sa tam vzdy sustredilo skor na rozdiel ludi a elfov. Pripadne sa tam nasli nejake tie mensiny, menavci a ini. Co sa vsak tyka hercov ciernej pleti, netvrdim, ze mi to nevadi, ale ani ma to vyslovene neuraza. Myslim, ze by sa mal dodrziavat taky ten odkaz nasich predkov, resp. myslim to tak, ze by sa mal dodrziavat odkaz toho, co Sapkowski stvarnil vo svojich dielach. Ta slovanska tematika a podobne. Ak sa vsak and tym zamyslim viac, tak mi asi zalezi na kvalite hereckych vykonov, scenara a celkovom prevedeni. K postavam tolko, ze tento serialovy Istredd a jeho vzhlad mi neprekaza, aj tak tam nebude vystupovat dlho. Snad. Viac mi trocha prekaza Fringilla. Ta by sa mala podobat na Yennefer s iba mensimi rozdielmi ako dlzka vlasov, ci farba oci. Aspon tak som to pochopil z knihy, ze Geralt sa do nej zahladel v prvom a mozno ja poslednom rade, presne kvoli tejto podobe. Na druhej strane, nepredstavuje to pre mna taky problem. Dolezitejsie je ako budu tie postavy zahrate a ako budu vyzerat, ale po stranke kostymu a podobne.

Ja si myslim, ze ludia budu mozno nejaky cas nadavat. Neviem ako budu vyzerat prve ukazky k serialu, ale ak sa vypusti prva seria, myslim, ze to bude dobre. Ludia uvidia svoje oblubene postavy, prostredie, pribehy (poviedkove) a potom pribeh (3–7 knihy, pripadne aj 8) Ja tomu verim. Ten vzhlad Geralta bol trocha zvlastny, ako prve mito pripomenulo Legolasa a je vidiet, ze som nebol jediny. :D No urcite to co mal na sebe, nemusel byt vysledny kostym, ktory bude mat v serialy. Chybali mu tam aj mece. Chybal mu medailon a samozrejme typicke oci pre Zaklinaca. Urcite sa tam najdu veci, ktore upravia. Co je vsak skoda, tak ten uces. Ja by som mu tie vlasy dal trocha kratsie a zvolil asi iny sposob trocha. Nevadi, snad to bude dobre a ak nie od zaciatku pilotu, tak vp riebehu serie sa dostane aj na tu jeho jazvu. Priznam sa, ze uz si nie som velmi isty tym, kde presne ziskal tu jazvu. Ci to bolo v knihach, alebo v obdobi po knihach ap red prvou hrou. Uz sa mi niektore veci v style takychto detailov spajaju. :D

Prepac inak, ze taky dlhy koment k tebe. Reakcia mala byt na teba, ale asi skor taky ten uvod z nej. Hoci, teoreticky aj cely koment :D no predsa som to povodne zamyslal ako dalsi prispevok, no uz som to nechal tak.

#71 Thunderbird
4.11.2018 | 2:02:33
yennik

#66 Thunderbird: Až na to, že Zerrikánky nejsou černé. O jejich barvě kůže tam nic není, co tam ale je, je zmínka o barvě jejich vlasů. Zerrikánky jsou BLONDÝNY. Takže asi jen těžko budou černé.

#71 Thunderbird
4.11.2018 | 12:09:19
Martys22

Já se akorát bojím, že se tam promítne politika dnešního světa v tom smyslu, že největší rasista bude zase bílej muž a jen oni budou nenávidět nelidi a vše co nevypadá jako člověk,naopak černoši budou za největší lidumily. V knihách je popsaná jen nenávist k nelidem a vše co nevypadá jako člověk nebo se prostě něčím liší podle čehož se dá předpokládat, že většina lidi vypadala přibližně stejně, barva pleti a nic takového se tam nikdy neřešilo což Sapkowského v 80 letech v bílém Polsku asi ani moc nenapadlo.

4.11.2018 | 12:30:27
Edvin

Nechápu ten komentář ohledně barvy vlasů Triss. V knihách jsou její zrzavé vlasy několikrát zmíněné. Dokonce sama Ciri v poslledních knihách říkala jak se jí strašně líbí její „rudé“ vlasy.

#71 Thunderbird
4.11.2018 | 15:07:06
Thunderbird

#68 yennik: Jo, protože holky z FANTASY vůbec nemůžou být blond a zároveň tmavé pleti, žejo. (Jen tak pro zajímavost – lidi z Melanésie mají v genech jistou anomálii, díky které mívají blonďaté vlasy. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?… Jsou sice z Oceánie, nikoliv z Afriky, ale spadají do kategorie „nebělochů“.) Navíc Zerrikánii jsem použila jako příklad.

#67 66pepo66: V pořádku, dlouhé komentáře mi nevadí. Jen bych chtěla dodat, že já Triss nemám ráda ani ve hrách :D

#70 Edvin: Kaštanové. Triss nikdy nebyla zrzka.

#73 desaix #78 yennik #80 Edvin
4.11.2018 | 17:58:54
Letho

Bože lidi proč to tak hrotíte ?? Nedělejme předčasné závěry vždyt se serial teprve začal natačet, komentaře typu že se na to lidi ani nekouknou kvuli hereckému obsazení no lol, upřímně je mi takovych lidí lito jestli mají takovej přístup ke všemu, co se tyče hercu počkejte si spíš na nějakej první plnohodnotnej trailer kde budete mit větší představu jak herci budou vypadat v serialu, až si stim maskeři pohrají tak to bude uplně něco jiného, dnešní technologie taky dokážou hodně takže věřím že to nebude katastrofa jak se tady většina stachuje, co se tyče hercu tak je to zatim ok až na ty neznamé tvaře na to jsem zvědav, ale přece jen většina serialu podle knih si udělají vlastní nové postavy které v knize nebyli například GoT tam je spousta postav a udalosti které v knize byli jinak , to že se někdo tady hněva třeba na Triss že je oškliva nebo že ma černé kudrnaté vlasy, wtf man však je to nádherna herečka, až si sní pohrají maskeři tak budete slintat na obrazovku a až uvidite nějaké nahé sceny tak budete pohonkavat pokažde až ji tam uvidite za mě dobry zajímavý vyběr upřímně jsem čekal trošku někoho jiného, trošku mě zarazil Cahir toho jsem si představoval trošku jinak ale budiž, jinak ono je dost těžky se všem ctenařum a předevšim hračum kteří nečetli knihy zavděčit protože každej kdo četl knihy si postavy představuje každej trošku jinak a hraču to bude ještě težší protože ti si představují zase herní podobu postav, například Geralt jak každý řeší proč nemá vousy, proč vypadá tak pohuble nebo proč vypada jako elf, ale on takhle má vypadat, štíhlý, šlachovitý, bezvousu nebo spíš Geralt většinou měl potřebu se oholit všude kde se dalo takže většinou byl oholený a nebo měl jenom nějaké malé strniště ale nikdy nebyl v knihách zarostlí jak ve třetí hře, a to že vypada jako elf.. pokud si dobře pomatuji tak i havekar si ho spletl s elfem takže ano vzhled by z traileru celkem odpovídal, ale stejně si myslim že to vypadalo dost divně až bečkově, ale to bude asi tím že to byla jenom kostýmová zkouška, takže nevěřte že takhle bude vypadat finalní verze Geralta z Rivie.

4.11.2018 | 17:59:09
desaix

#71 Thunderbird: tie konštrukcie ktoré tu vymýšľate sú len barličky na očividne zle zvolený casting. Vo svete existuje veľa veci ktoré sa vymykajú normálu,ale asi nikoho by nenapadlo zaplniť z 1/4 herecké obsadenie napr. siamskými dvojčatami,alebo ľuďmi s poruchou pigmentu a vymýšľať pre to nejaké zdôvodnenie.

#74 Thunderbird
4.11.2018 | 19:34:52
Thunderbird

#73 desaix: Tak znovu a snad už naposledy – jde taky o herecké schopnosti, protože vzhled se dá vždycky upravit a hlavně by neměl být důvodem pro odsuzování vybraných herců.

#75 desaix
4.11.2018 | 19:50:11
desaix

#74 Thunderbird: Tak znovu a poslednýkrát,na vzhľade záleží. Preto sa robí casting kde sa vyberá herec ktorý typovo zodpovedá predlohe. Preto niektorí herci hrajú určité role. Ak je niekto malý,tučný,sta­rý,asi ťažko bude hrať Rómea. Ak je niekto černoch a má hrať postavu Danek je to rovnako smiešne, ako keby hral Ramba Menšik. Howgh!

#76 Letho #79 Thunderbird
4.11.2018 | 21:04:43
Letho

#75 desaix: Takže podle tebe je casting špatnej, casting kterej ještě neni kompletní a sotva se začalo natačet a už to odsuzuješ jestli to mam spravně pochopit, máš pravdu že na vzhledu zaleží a že by se mělo čerpat z předloh jen mi řekni co ti tak vadí ? Jestli ti vadí že tam jsou rasové nesrovnalosti jako třeba černá Fringila nebo jiní černí herci a co se tyče Nilfgaardu.. tak ten měl provincie kde lidé černé nebo snědé pleti byli např. Gemmera co se týče černych postav tak mohli vybrat například Gisellhera který byl mam zato skutečně černý i v knize, ok v dnešním světě se musí počítat s politickou korektností bohužel je to tak, aby to nahodou někoho neurazilo, ale v připadě Witchera je to ještě na přijatelné cestě, a herecké schopnosti jsou více duležité než vzhled protože, je pravda že zvlašt v dnešním světě jde dobře a celkem snadno vzhled upravit pokud ovšem to neni přehnané dejme tomu kdyby se tam objevil černej herec černej jak tma ale vynikajici herec který má hrát Geralta tak to už by bylo moc, zkrátka všechno má své hranice a nic by se nemělo přehanět.

#77 Letho #83 Martan73
4.11.2018 | 21:20:15
Letho

#76 Letho: A znova opakuji že je těžky čerpat z předlohy jak kdo má vypadat atd.. když si každej čtenař představuje postavy trošku jinak.

4.11.2018 | 21:22:04
yennik

#71 Thunderbird: No to je asi stejný argument, jako že na poušti bydlí i bílí lidé. Já to napsal jen kvůli tomu, že většina lidí si z nějakého důvodu myslí, že Zerrikánci jsou černoši, ale o tom tam nic nebylo. Že bydlí někde v blízkosti pouště a mají tam zebry neznamená, že jsou černí. A přesně jak píšeš, je to fantasy (tvůj argument), a ne kopírka našeho světa, tudíž nemůžeš v jedné větě předpokládat, že to možné je, ale přitom argumentovat, že jsou černí, protože bydlí na poušti (ty to přímo neděláš, ale tohle si většina lidí myslí, a tys ty Zerrikánky asi taky nezmínila jen tak).

#79 Thunderbird
4.11.2018 | 23:09:45
Thunderbird

#75 desaix: Ale jo. Jenže na hereckých schopnostech záleží VÍC.

#78 yennik: „třeba ze Zerrikánie“ ← co na tomhle slovním spojení vypadá jako že jsem Zerrikánii/postavy z ní pocházející neuvedla jen tak?

Nikdo nikdy neřek, že Zerrikánci mají tmavou pleť (teda kromě CDPR v první hře), ale taky nikdo nikdy neřek, že nemají. Co jsi řekl ty bylo, že Tea a Vea jsou, cituji „blondýny. Takže asi jen těžko budou černé.“ Já to vyvrátila příkladem z našeho světa. A Fantasy (obzvlášť tahle) je ještě zvláštnější.

5.11.2018 | 0:00:25
Edvin

#71 Thunderbird: Uvědomuješ si že kaštanová barva je odstín zrzavých vlasů? :D http://img.starwomens.com/…kak_10_1.jpg

#81 Letho #82 Thunderbird
5.11.2018 | 7:19:47
Letho

#80 Edvin: Tak to jsi vedle kamaráde, schvalně napiš do googlu kaštanová barva nebo kaštanové vlasy a uvidime kolik odstinu zrzavých vlasu ti to najde a nebo ještě lip zeptej se svého kadeřníka či kadeřnice . :)

5.11.2018 | 12:55:55
Thunderbird

#80 Edvin: Hele, kdy jsi naposledy v ruce držel kaštan? :D

https://cdn.pixabay.com/…_960_720.jpg

#84 Edvin
5.11.2018 | 16:37:17
Martan73

#76 Letho: No vidíš, jak si protiřečíš. A nejen ty. To je pořád, že na barvě nezáleží, že důležité jsou herecké výkony, jak herec postavu dokáže zaujmout. A pak napíšeš, že černej Geralt už by byl moc. Já se ptám proč? Když by ho třebas Will Smith, nebo Idris Elba, či Jamie Foxx dokázal přesvědčivě zahrát, tak by ti to nemělo vadit ne? Těmhle lidem by asi nevadilo kdyby ve filmu o M.L.Kingovi, nebo Muhammada Aliho hrál tuto postavu běloch. Hlavně že ho dobře zahraje, že. Se podívejte jak dopadl seriál Troja.

#85 Martys22 #87 Letho
5.11.2018 | 18:10:13
Edvin

#82 Thunderbird: Vidím je každou chvíli před barákem, takže vím že jsou červenohnědé.

https://bylinkopedie.cz/…C5%A1tan.jpg

Kaštanová je prostě hnědozravá. Někdy může být více do hněda a někdy zase více do červena.

5.11.2018 | 18:36:28
Martys22

#83 Martan73: Tak nic se nemá přehánět :D dneska je blackwashing v módě bohužel. Každopádně já jsem hlavně zvědav jak to do toho seriálového světa prostě celé zapadne. Lide nesnáší elfy protože mají špičaté uši, Geralta protože je moc bledej, ale černoši pro ně budou v pohodě. Trochu zvláštní a nebo udělají z bílých největší fašisty.

5.11.2018 | 18:39:50
desaix

V prvom rade ,Lauren S. Hissrich (liar) povedala,že chce zachovať osobité slovanské korene knihy,ktorá sa čitateľom tak páčia a na ktoré sú ľudia v Poľsku tak hrdý. Takže i keby všetky postavy z castingu boli biele ako sneh ,ale v komparze by sa nachádzali (početné) etnické „minority“ narúšalo by to atmosféru príbehu.

5.11.2018 | 19:16:37
Letho

#83 Martan73: Zdá se že si mě nepochopil, nikde jsem nenapsal že na barvě nezaleží, ovšem že zaleží hlavně když se mají držet nějaké předlohy, ja to myslel tak že v dnešním světě se musí počítat s politickou korektností a jestli si mysliš že s tím souhlasím tak si mě špatně pochopil, ja chtěl jenom poukazat že herecké vykony jsou duležitější než vzhled, ale vzhled taky musí odpovídat předloze aspon trochu, takže kdyby dali černeho herce aby hral postavu která je v předloze bíla tak je to špatně nebo takhle když je herec až napadně barevnej ale velmi talentovanej a má hrat některou hlavní roli bílé postavy tak je to taky špatně ale kdyby ten herec byl jenom snědej nebo by prostě nebyl tak napadně černy jak bota tak by se s tim dalo něco udělat tak je to ještě přijatelné, proto třeba nesouhlasim s Fringilou ta je přímo africká a to je asi tak jediné co mi vadí, jinak že Yennefer je napul indka tak tam je to ještě ok protože stim si mužou poradit maskeři a hlavně ve světě Witchera mají černoši svuj prostor, jak už jsem jednou napsal Nilfgaard měl provincie kde udajně byli černí nebo snědí lidé a v té jedné provincii by měla byt i Ciri když pobývala v bandě potkanu a jejich vůdce je Giselher a ten by měl byt taky černý takže ano prostor pro černochy tam je, ale co nechapu proč postavy jako Fringilla Vigo nebo jiní černí herci kteří mají obsadit nezname tvaře musí byt nutně černí když tam prostor pro černý je a to ještě podle předlohy a rozhodně nepodporuji blackwashing jenom doufam že třeba herec Bonharta nebude černý když je z některé jižní provincie Nilfgaardu. Snad jsem ti to trošku vysvětlil jak jsem to myslel, popravdě když jsem tohle psal tak jsem nebyl ve střízlivem stavu tak prosim pochopení a předem se omluvam za menší chybky :D

#88 Edvin
5.11.2018 | 20:00:28
Edvin

#87 Letho: Poslední knihy zaklínače jsem četl teprve před pár měsící a vůbec si nepamatuju, že by tam bylo někde zmíněno že Giselher byl nějaké neobvyklé barvy pleti (ale třeba u něho by mi nevadilo, kdyby byl v seriálu snědý, nebo černoch) a ani na internetu jsem o tom nenašel ani zmínku.

S tím co jsi řekl souhlasím jen na půl. Rozhodně bych se nesmířil, kdyby měl Geralta hrát nějaký třeba i super talentovaný herec snědé pleti. Snědý komparz? Klidně. Elfové a trpaslící? Bez problémů. Nelidé? (Není míněno rasisticky :D ) Jasně. Méně významné postavy co v knihách nedostaly moc prostoru? Pro mě za mě. Ale rozhodně mi vadí aby se v rámci politické korektnosti vrtali v ikonických postavách.

Jo a neměj příliš velkou víru v maskéry. S Geraltem taky neudělali nic jiného než že mu dali na hlavu paruku ze sekáče, takže zázraky čekat nemůžeme.

#89 Letho #90 Vlastakrabsova
5.11.2018 | 21:12:36
Letho

#88 Edvin: Souhlasim s tebou skoro ve všem ale co se tyče Geralta z toho bych si moc hlavu nedělal protože to byla udajně jen kostymová zkouška asi chtěli znat nazor lidi aby ho mohli předělat tak aby se to libilo všem to samé se stalo s černou Ciri ktera nakonec díky bohu nebude černa, každopadně bych si počkal na nějakej plnohodnotnej trailer, tam už si budeme moct udělat představu jak by postavy mohly vyniknout v serialu ale to si ještě počkame vždyt se teprve začalo natačet.

#91 Edvin
5.11.2018 | 21:33:16
Vlastakrabsova

#88 Edvin: :D Poslední odstavec paráda. Doufam, že to s Geraltem nedopadne tak bídně, jak jsme mohli vidět.

5.11.2018 | 21:38:42
Edvin

#89 Letho: No, to by mě teda zajímalo, co že to tam přesně natáčí, když kostým Geralta ještě není úplně hotový :D

#92 Letho
5.11.2018 | 22:44:11
Letho

#91 Edvin: Jestli to byla kostymová zkouška tak se natočila dávno předtim než se začalo natačet ani bych se nedivil kdyby to bylo přimo z prvního castingu protože prostě nevěřím že netflix který má dost velký rozpočet by z toho udělal bečkovou hovadinu, pořád si myslim že to nahodili schvalně a čekali na reakce i když nevim přesně proč.

#93 DejvidHound
5.11.2018 | 23:06:21
DejvidHound

#92 Letho: Suhlas maju v rukach celosvetovy fenomen a museli by byt pekni blbci aby to po.rali.

#94 desaix
6.11.2018 | 0:12:31
desaix

#93 DejvidHound: No to by si sa divil,čo všetko sa už dokázalo zkur.iť…občas producenti divákovi naservírujú sračku a tvária sa ,že je to med. Hlavne keď sú scenáristi presvedčení,že sú lepší ako autor predlohy a snažia sa výsledný produkt vylepšiť rôznymi cool scénami.

#95 Martys22
6.11.2018 | 9:42:19
Martys22

#94 desaix: Problém je, že se dnešní Hollywood snaží prosadit politickou korektnost jak se to jen dá a jiné názory prostě neuznává. Stačí se podívat jak dopadl nový Ghostbusters nebo Rian Johnson obviňující Rusko z kritiky :D https://www.theguardian.com/…ssian-trolls tohle je prostě postavené na hlavu

6.11.2018 | 10:23:44
Martan73

Asi už je svět opravdu v ....... Už věřím, že se dočkáme i černého Jamese Bonda a pod. Takže ještě vlastně můžeme být za Cavilla rádi. https://stredoevropan.cz/…ret-z-anjou/

#97 Edvin
7.11.2018 | 16:46:23
Edvin

#96 Martan73: “Nemyslím si, že můžeme dělat umění o tom, kdo jsme jako společnost, a nechat to dělat jen bílé lidi.” To už je vážně vrchol, jak daleko ta stupidita BBC ještě může zajít?

Každopádně, bylo by zajímavé, kdyby to někdo zkusil obráceně. Co kdyby se třeba natáčel film o Martin Luther Kingovi a nechali ho hrát třeba Keanu Reeves. Jsem zvědavý, jestli by pořád všichni drželi hudu a nikdo by nezačal vyřvávat jak tady kurvíme historii.

7.11.2018 | 18:35:15
Edvin

https://www.youtube.com/watch?… Jediná správná reakce a černocha ve středověké společnosti :D

7.11.2018 | 19:09:38
Martys22

https://i.redd.it/…pz8vne01.jpg Už to udělali vícekrát :D Je to přepisování historie a vnucování, že Evropa byla vždy multikulturní. U fantasy se to dá aspoň nějak zdůvodnit a ve výsledku to co třeba nemusí tolik vadit, ale přepisovat historii mi už připomíná, že některé elity by rády uvedly do provozu praktiky z knihy 1984 od Orwella.

#100 Edvin
7.11.2018 | 21:55:42
Edvin

#99 Martys22: Tyhle praktiky mě neuvěřitelně serou. To už není politická a kulturní korektnost, to už je normální rasizmus (pozitivní rasizmus je pořád rasizmus). Každopádně je pravda, že lídři BBC jsou poslední pár let ti největší rasisti a šovinisti v oboru.

Pokud by snad nějakého historicky doloženého černocha měl hrát běloch, strhla by se taková bouře ze strany menšin, že by se rušily filmy, vyhazovali režiséři a investoři by dávali ruce pryč. Když je to však obráceně, tak se každý tváří že je to v pořádku a najdou se i kreténi co režiséry chváli jak jsou krásně multikulturní. To jako běloši nemají právo na to, aby se cítili uražení?

Jak by jste se cítili, kdyby BBC natočila dokument o Masarykovi a hrál ho třeba Morgan Freeman? (A nějaký kreténský režisér pak ještě bude argumentovat, že herce vybíral podle toho jak umí hrát a né podle toho jak vypadají) Freeman je bezesporu jeden z nejlepších žijících herců a patří mezi moje oblíbence, ale stejně bych byl nepředstavitelně nasraný, kdyby se objevil v roli Masaryka. V mnoha případech nejde o to kdo umí lépe hrát, ale kdo je vhodnější, nebo kdo neodporuje zdravému rozumu.

8.11.2018 | 1:13:32
Decado23

https://i.redd.it/…hsg7sw11.jpg fanouškovskej edit ve photoshopu myslím že krásná Triss, co myslíte vy?

#102 66pepo66 #103 Edvin
10.11.2018 | 17:36:24
66pepo66

#101 Decado23: Vsetky postavy budu vyzerat dobre. Vacsina ludi si tych hercov ani neprezrela, iba zhodnotila na zaklade nejakej fotky, ktora mohla byt z kastingoveho fotenia. Alebo mohla byt z nejakeho ineho projektu, mozno ani nie uplne aktualna. Ked som si ten kasting presiel po niekolkykrat, tak ja im verim. Videl som MI s Henrym a zahral tam tu postavu dobre. Viem si predstavit, ze to bude na Geralta akurt. On ma dobry hlas. Ked treba pritvrdit, vie to, no zaroven si drzi taku tu nejaku charizmu. To iste vyraz tvare. Na Geralta tam toho tak vela nepotrebuje aj tak. :D Zo Ciri sa naozaj tesim a mne osobne ucarovala aj Yennefer. Myslim hercov, iba zatial nepoznam naspamat vsetkych. :D Ked tam pridu na rad tie kostymi, mejkap a podobne upravy pre serialove potreby, bude to dobre.

Mna by zaujimala iba jedna vec, ze ci si dali zalezat aj na nejakych pocetnych skuskach pri kastingu. Ci tie postavy vyberali vzdy iba z velkeho poctu na danu postavu, alebo ci tam mali po ruke aj nejaku uz obsadenu postavu. Jedine na co som zvedavy z herecekho obsadenia je to, ze ako budu posobit ti herci, postavy pokope. Geralt a Ciri si viem predstavit. Geralta a Yennefer tak isto. Ak si uz mam vsak vybavit v jednej scene Yennefer s Triss a k tomu Geralt aj Ciri (herci), tak zacinam mat zaujimave pocity. :D Mne sa proste z niektorych fotiek zda, ze herecka Triss posobi starsie, nez kolko ma rokov. :D V porovnani s nou z niektorych fotiek posobi predstavitelka Yennefer mladsie a k tomu este Ciri. :D Na toto som zvedavy.

#103 Edvin
11.11.2018 | 2:03:00
Edvin

#101 Decado23: To nemůžeš myslet vážně… Práce s pohotoshopem na úrovni 8 letého dítěte.

#102 66pepo66: Přál bych si mít tvůj slepý optimismus. Zatím jsme neviděli jediný důkaz toho, že „všechny postavy budou vypadat dobře“. Jediné co nám ukázali, jsou věkově a rasově nevhodní herci + neuvěřitelně odfláklý Geralt. Měl bys soudit na základě toho co jsi viděl, né toho co doufáš že uvidíš.

#104 66pepo66 #105 Decado23 #106 desaix
11.11.2018 | 11:36:33
66pepo66

#103 Edvin: Tak v tej kratkej ukazke bolo jasne, ze to je jeden zaber z mnohych. Taktiez nemal na sebe medailon. To v akom obleceni bude vystupovat v serialy sa iba uvidi. To, ze nemal jazvu neznamena, ze ju neziska v priebehu prvej serie, pripadne v priebehu serialu. Uces mal aky mal, no zmenit mu ho mozu. Staci, ze tie vlasy bude mat uviazane inak, to nevieme. V kazdom pripade, nijaku inu postavu neukazali. Takze ak nemam hodnotit to, co chcem vidiet, ale to co som videl, tak to hodnotim takto. Ze to nebolo idealne, ale zaroven to nevyzeralo a neposobilo ako nieco, co uz bolo hotove. Preto si pockam na ukazky k serialu, no hodnotenie si necham az ked uvidim celu seriu.

11.11.2018 | 16:56:49
Decado23

#103 Edvin: Standartně na reakce na mé komenty nereaguji, ale udělám vyjímku neboť na napůl vyřčenou otázku je slušnost reagovat :). Ano myslím to vážně a stojím si za každým písmenkem, které jsem doposud napsal ve všech svých komentech. :), ale plně respektuji i tvůj pohled na věc. Mám rád, když někdo prostě napíše svůj názor. Což Ty děláš a to je super. Je jiný od mého, ale je to názor, není to jen pitomej výkřik do tmy.

11.11.2018 | 17:09:10
desaix

#103 Edvin: Buď kľudný,ja si tiež myslím,že to bude super.Casting v štýle Bollywwod for Africa je fajn a ja pevne dúfam,že nám na konci každého dielu zatancujú.

#107 Edvin
12.11.2018 | 8:21:30
Edvin

#106 desaix: Zatím to na mě působí spíš dojmem, že někdo pozval režiséra na promítání původního seriálu Zaklínač a ve srandě zmínil „Hůř než tohle to dopadnou nemůže“. Režisér se jen usmál a odpověděl slovy „Challenge accepted“. :D

P.S. Fakt, že Geralt z neuvěřitelně nízkorozpočtového polského seriálu vypadá 10× lépe než Geralt ze seriálu multimilionového je poněkud děsivý… https://vignette.wikia.nocookie.net/…ision/latest?…

13.11.2018 | 12:39:07
Bananna_55

Obsazení Marigolda se mi moc nelíbí. A Triss… není to náhodou Romilda Vaneová? :D Ta fotka co sem dali vypadá strašně. Každopádně věřím, že seriál bude mít více než slušný rozpočet, a tak by to nemuselo dopadnout až tak zle. :)

13.11.2018 | 21:47:54
Bukelos

Tak aby bylo jasno, důvod proč vůbec tento seriál vzniká, je díky GOTY hře Witcher 3 a jejímu celosvětovému úspěchu od firmy CD Projekt Red, čistě Polská záležitost.

Takže můžu s klidem říct, že mnozí z fanoušků, kteří propadli až hernímu Zaklínači (včetně mě) chtě nechtě porovnávají vzhled postav ze hry s těmi, co nám byly od Amíků představeny. Není to žádný hejtování či plakání, když většina z nás ohrnuje nad tím výběrem nos.

Stále se na seriál moc těším a ani na vteřinu nepochybuju, že jeho vizuální forma bude naprosto perfektní, tak už to s prachatým Netflixem chodí. Myslim si že tu Cavillovu Legolasovu maškaru ukázali schválně vědouc, že i ta špatná publicita je k něčemu dobrá a v konečnym výsledku nám tím o to víc vytřou zrak.

Co mě ale mrzí je, že Amíci (resp. jejich levicový SJW agent paní Hissrichová) nabídli kupu prachů panu Sapkowskému, ten to samozřejmě shrábnul (bodejť by ne když se s CD Projekt Redem po úspěchu hry soudil o víc peněz za autorská práva) a rázem se z „naší“ fantasy stala další americká multi kulti politicaly correct SJW sračka, k níž prostě nepřirostu a to už vím teď a nemusel sem vidět jediný díl. Netflix jede poslední dobou hodně tvrdě tu svojí propagandu a Witcher toho bohužel nebyl ušetřen.

Nic proti Cavillovi jako herci nemám, nelíbí se mi ten jeho důlek v bradě, Geralt nic takovýho neměl ani v knížkách a takhle bych mohl plakat o zbytku hlavních postav. V podstatě všichni vybraní herci musí být naprosto přetransformováni ať už CGI efekty nebo hodně dobrým maskérstvím spolu s kostýmy, aby se alespoň vzdáleně mohli podobat postavám z her nebo jejich popisu z knížek. A taxi říkám proč? Vždyť na ten casting se hlásilo takovejch lidí, našich krásných slovanských dívek nevyjímaje (co sem četl tak hodně polských hereček usilovalo o role Ciri, Yennefer a Triss). Místo toho tu máme vetšinu hlavních herců co maj v sobě něco „dark“ protože to tak propaganda Netflixu káže. Po fiasku s BAME Ciri vybrali nakonec na popud fanoušků jednu étericky vypadající bílou holčinu z Anglie, která je z celkovýho castingu pro mě asi tou nejlepší volbou.

Je to holt americký seriál udělaný pro publikum co bydlí v Americe, Anglii popř. Francii, nic „našeho“ v tom nebude a proto z toho mam dost „meh“ pocit. :/

21.2.2019 | 22:27:38
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama