Star Wars (Hvězdné války)
93/100 - 70×

Star Wars(Hvězdné války)

Kdysi dávno v předaleké galaxii… Touto legendární větou odstartovaly v roce 1977 Star Wars, jeden velký fenomén, který přetrvává doteď. Star Wars je příběh ve vzdálené Galaxii, kde spolu soupeří síly temných Sithů s dobromyslnými Jedii. Kdo zvítězí v galaktických bitvách? Spravedlivá republika, nebo lstivé Impérium?

USA | 1977 | Vysílá se
vysílání
11 sezón | | 120 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Fantasy
hrají
Laura Dern (Amilyn Holdo), James Earl Jones (Anakin Skywalker), Domhnall Gleeson (Armitage Hux), Jaime King (Aurra Sing), Shirley Henderson (Babu Frik), Jimmy Smits (Bail Organa), Wen Jiang (Baze Malbus), Bill Hader (BB-8), Bonnie Piesse (Beru Lars), Garrick Hagon (Biggs Darklighter), Nick Kellington (Bistan), Jeremy Bulloch (Boba Fett), Riz Ahmed (Bodhi Rook), Mark Hamill (Boolio), Anthony Daniels (C-3PO)

Rey si zkopírovala schopnosti Kyla Rena, toto video to dokazuje

Rey si zkopírovala schopnosti Kyla Rena, toto video to dokazuje

Rey po dvou filmech neprošla prakticky žádným výcvikem a jelikož jsme se v nové sáze nedočkali časového skoku, tak bychom tu měli po dvou epizodách nezkušeného Jedie, který ještě nic neumí. To si pochopitelně tvůrci nemohli dovolit, a tak vymysleli způsob, aby Rey přišla rychle ke schopnostem.

11 11
26.7.2018

Rian Johnson potvrdil, že když se Rey dotkla Kyla Rena v chýši na planetě Ahch-To, zkopírovala si schopnosti Bena Sola. Proto byla tak odolná v následném souboji proti praetoriánské gardě před samotným Snokem. Rey byla prakticky bez výcviku a moc se toho nenaučila ani od odmítavého mistra Luka Skywalkera. Samozřejmě by bylo poněkud divné, kdybychom měli za sebou druhý film nové ságy a hlavní postava (jakožto nový Jedi) by stále pořádně neuměla zacházet se světelným mečem.

A tak tvůrci vymysleli, že si Rey dokázala nějakým způsobem zkopírovat dovednosti Bena Sola. Na internetu kolem tohoto tvrzení najdete rozporuplné názory, protože to samozřejmě shazuje celý jedijský výcvik z dob Republiky, kdy se mladí padawani od útlého věku učili od zkušených mistrů pokročilé a velice náročné techniky souboje a ovládání Síly. A existuje alespoň nějaký malý důkaz, že si Rey tyto schopnosti skutečně zkopírovala?

Zřejmě na to již mysleli tvůrci filmu v čele s Rianem Johnsonem. Když se podíváte na následující video, zjistíte, že lze najít určitou podobnost mezi bojovým stylem Rey a Kyla Rena. Na první pohled to možná ve filmu není poznat, ale toto video částečně dokazuje, že tomu tak skutečně je. Určitě si toho detailně všimnete i na domácím videu při dalším promítání filmu The Last Jedi.

Jak se stavíte k vysvětlení, že si Rey zkopírovala schopnosti Bena Sola?

Zdroj: ComicBook.com

Diskuze /23

Levascue

Super, Johnson jede – proč si třeba Anakin nepřišel k Yodovi a nezkopíroval si jeho schopnosti..nebo mladí padawani Winduovi šermířské dovednosti…pros­tě shit.

26.7.2018 | 20:12:15
StrejdaMorty

Plot twist – Rian Johnsonn to udělal omylem aby si ušetřil práci při choreografii

26.7.2018 | 20:15:00
Zira

To video nic nedokazuje, protože scéna s Rey ve videu byla před tím, než se dotknula Kyla Rena. :D Tudíž neměla ještě žádné schopnosti zkopírované. :)

#5 tom99
webmaster
26.7.2018 | 20:27:42
awacs

Možná kopírovala, ale ocitovala to jako zdroj? :O

#7 A_V
26.7.2018 | 20:43:15
tom99

#3 Zira: To sice máš pravdu, ale již bylo oficiálně potvrzeno, že si Rey skutečně zkopírovala Benovy schopnosti. A když půjdeme do hloubky – mohla si část schopností zkopírovat již při boji v lese o Starkiller Base :-D

#6 Zira #8 Blackhand47XD
webmaster
26.7.2018 | 21:03:20
Zira

#5 tom99: Pokud půjdeme do hloubky, tak skutečně ano, v lese o Starkiller Base se dotknuli při boji jednou na konci, ale Kylo Ren měl rukavice, takže logicky se nedotknuli. I v té chýši si tu rukavici sundal, a když se dotknuli, tak cítili spojení. :D Já nezpochybňuji to, že si je nezkopírovala, když je to i oficiálně potvrzené, já jen říkám, že do té doby, co se dotknuli v té chýši, je zkopírované neměla a tím pádem to video nedokazuje nic, protože jsou tam ukázané schopnosti, co Rey už měla :D

#10 tom99 #13 Lex Luthor
webmaster
26.7.2018 | 21:30:31
A_V

No to si už dělaj prdel :D Dřív jsem byl k ep. VIII tolerantní a snažil se najít pozitiva, ale tohle už je vážně moc. Johnson nám sere na hlavu a za odměnu dostane na starost další trilogii.

#4 awacs: Určitě ne. Měla by okamžitě rezignovat na post Posledního jediho! A ANO bude hůř. :(

26.7.2018 | 21:30:56
Blackhand47XD

#5 tom99: To je i potvrzené, část získala v 7, zbytek v 8. :)

webmaster
26.7.2018 | 21:31:08
KaraSnowAllen

Bože, prosím už ne, jedna s-ačka vedle druhé, začínám toho, že se rozhodli natočit sequely hodně litovat. ¨ Takže Rey vlastně sama od sebe nic neumí, ale přišla k tomu jako slepá k houslím, Fakt se snaží z ní udělat větší Mary Sue než je? A kde je ta ženská emancipace, že holka zvládne všechno sama a chlapa nepotřebuje? Očividně ano.

26.7.2018 | 22:17:47
tom99

#6 Zira: No, s tou rukavicí je to rozhodně vtipný. Zase na druhou stranu prsty musí protékat Síla i skrze rukavici. Ale toto je asi na větší diskuzi. Pokud se nepletu, tak Anakin/Luke dokázali vyvolávat Sílu i skrze svou robotickou ruku, ale třeba Vader nikdy neuměl vyvolat sithský blesk kvůli tomu, nebo ne? Vím, že jsem to někde četl.

Každopádně Rey má novou schopnost – Force Copy :-)

webmaster
26.7.2018 | 22:34:39
hmyzovrah

Star Trek!

26.7.2018 | 22:44:05
Edvin

Neeeeeeee, to fakt neeeeeeeee. Tonoucí se stébla chytá. Když už jsem si myslel že Star Wars dopadlo na úplné dno… tak zjišťuju, že sklep má několik pater. Jako by nestačilo, že si začali vymýšlet jak nově funguje fyzika ve světě SW, teď ještě musí přidávat další a další nesmyslné nové schopnosti.

Tuším jak to bude pokračovat. Matka Rey bude samotná síla (Force is female!) a bude taky jejím otcem, jelikož síla bude samu sebe považovat za silnou transgender osobu a my to musíme respektovat a nikdo jí to nemůže vymlouvat. Pak zjistíme že Rey je díky tomu doteku těhotná a celá příští episoda bude vlastně o tom, jestli má nebo nemá jít na potrat. Navíc se konečně dočkáme milostného trojúhelníku Rey + Kylo + Žvejkal (všichni jsem přece viděl, jak Kylo po Žvejkalovi pokukuje). Trilogie skončí tím, že z vesmíru přiletí mírně promrzlá superman babča Leia, pořádně těm vesmírným nacistům vyhubuje a ti poznají že udělali chybu, rozpustí celý ten jejich řád a půjdou domů.

27.7.2018 | 5:08:40
Lex Luthor

Johnson neskutečně podělal epizodu 8 tady je další důkaz. Z Rey se stal Taskmaster. Osoba z Marvel komiksu, která dokáže okopírovat bojové styly ostatních hrdinů a padouchů
#6 Zira: To jako vážně rukavice? I když měl rukavici dotkli se a síla nehledí nato jestli máš rukavici. Darth Vadre uškrtil padmé na Mustafaru svoji mechanickou rukou přeci.

27.7.2018 | 8:47:25
Taran

Rian bude asi zajímavej pacient, místo toho aby mlčel, šoupal nohama a doufal že se dostane ještě někdy ke slušnýmu filmu tak si radši dál … do vlastního hnízda.

#15 Edvin
27.7.2018 | 11:36:48
Edvin

#14 Taran: Hahaha, to je jenom špička ledovce. Rian je známý tím, že často (velmi sprostě) útočí na fanoušky, kteří ho často (velmi slušně) kritizují za to, jakou hovadinu zplácal dohromady. Díky tomu je celosvětově nenáviděný celou SW komunitou. První film se mi nelíbil, ale Jar Jar Abrams musel být pod velkým tlakem a vyplnit boty po Lucasovi určitě nebylo lehké. Věřím, že po tom co si vyslechl konstruktivní kritiku ze všech stran, tak by se v druhém filmu určitě polepšil. Ale Rian ne jen že nic neopravil, ale ještě tam nasekal takové hovadiny, že proti němu vytvořil Abrams veledílo. Navíc má ještě tu drzost, cpát nám do xsichtu hovno a tvrdit že je to vynikající pomazánka.

#16 Lex Luthor #17 KaraSnowAllen
27.7.2018 | 16:48:35
Lex Luthor

#15 Edvin: Naprosto souhlasím

27.7.2018 | 20:39:11
KaraSnowAllen

#15 Edvin: Chjo, kult, náboženství, legenda…zprzněná takovým idiotem, co ani neví, že člověk ve vesmíru do pár vteřin zdechne, vakuum není to samé jako být pod vodou, je až to k pláči. Ten už si u filmu neškrtne.

27.7.2018 | 20:55:22
PrincCvok

Tak to ať Rian radši čistí polní latríny a neznásilnuje, takové skvělé universum, které to doposud bylo.

27.7.2018 | 22:42:14
RagnarokCzD

Nevim no … Taky bych se asi přikláněl spíš k tomu, že chtěli šetřit za choreografii … :-/

Jako na jednu stranu je pravda, že Jediové vždycky jen „věřili Síle“ … ale stejně, k čemu pak celej ten tréning byl? :D

29.7.2018 | 1:54:37
vivatis

Všichni strašně říkají jak je Rey overpowered, ale počítaly jste někdy někdo kolik Praetorianů zabila Rey a kolik Ben? Doporučuji spočítat… pokud jste si toho nevšímali tak nejspíše Rey tipnete více.

#21 RagnarokCzD
29.7.2018 | 10:00:27
RagnarokCzD

#20 vivatis: Tak sem si to pouštěl na youtubu … a pokud sem počítal správně, tak je to 4:6? To neni až tak velkej rozdíl. O_o

Spíš mě v tý bitve zarazilo, jak Ben zarazí meč do podlahy, tu scénu sem viděl několikrát a nenašel sem v tom pohybu vůbec žádnej smysl. :D Ale je vtipný, že hned potom mu jeden strážnej prosekne čepel.

29.7.2018 | 10:33:39
Lex Luthor

Pouštěl jsem si to znovu v neděli a sledoval u toho i komentáře co je na filmu špatně.S většinou souhlasím. Mimochodem všimli jste si, že na můstku povstalecké lodi byli dnešní kancelářský židle na kolečkách jak je tam vzteklý Poe rozházel po můstku u toho jsem se taky zasmál mimochodem Poe byl v celém filmu jediná osoba, která se chovala normálně z taktického hlediska bitvy možná až na konci byl trochu mimo. Jinak mi přišlo, že všichni v tom filmu jsou šílenci a malí děti co nevědí, jak vést válku.

#23 Khardoom
30.7.2018 | 15:11:12
Khardoom

#22 Lex Luthor: Poe byl jediný kdo tam z toho „velení“ používal mozek. Purple hair bitch tlačí jak ji mají všichni poslouchat a když se jí Poe zeptá jaké jsou teda rozkazy, tak mu pořád jen opakuje poslouchej mé rozkazy dokola ale jaké rozkazy má poslouchat ty krávo? Feminazi

4.8.2018 | 16:38:14
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Co se aktuálně děje

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Ben Solo se v závěru sequelové trilogie dočkal pohádkového vykoupení a polibku na cestu do jedijského nebíčka. Nicméně prvotní plán byl úplně jiný. A neměl ho jen Colin Trevorrow, ale dokonce i J. J. Abrams. Kylo Ren se neměl vykoupit a naopak měl upevňovat svou pozici na temné straně Síly.

Zajímavosti

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Je libo alternativní konec, kde Anakin porazí Obi-Wana, svrhne císaře a bude vládnout Impériu on? Nebo ještě ujetější konec, kdy Padmé Amidala se postaví svému manželovi a připraví ho o život? Natočila se někdy takováto scéna pro Epizodu III, nebo jde jen o fámy fanoušků?

Plakát

Plakát

Narozeniny herců

Filtr seriálů








Reklama